Пᴩᴏᴄнуᴧᴀᴄь я ᴩᴀнᴏ уᴛᴩᴏʍ. ᴇᴦᴏᴩ ᴇщᴇ ᴄᴨᴀᴧ. я ᴏᴋᴋуᴩᴀᴛнᴏ ʙыбᴩᴀᴧᴀᴄь иɜ ᴇᴦᴏ ᴏбъяᴛий и ᴨᴏɯᴧᴀ нᴀ ᴋухню. ɜᴀхᴏᴛᴇᴧᴏᴄь ʍнᴇ ᴨᴩиᴦᴏᴛᴏʙиᴛь ɜᴀʙᴛᴩᴀᴋ дᴧя ʙᴄᴇх. дᴏᴄᴛᴀʙ ᴨᴩᴏдуᴋᴛы я нᴀчᴀᴧᴀ ᴦᴏᴛᴏʙиᴛь. ʍинуᴛ чᴇᴩᴇɜ 15 ʍнᴇ нᴀ ᴛᴀᴧию ᴧᴇᴦᴧи ʍужᴄᴋиᴇ ᴩуᴋи.
ᴇ: нᴇ бᴏйᴄя, ϶ᴛᴏ я)
я: дᴏбᴩᴏᴇ уᴛᴩᴏ
ᴇ: дᴏбᴩᴏᴇ -ᴏн ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ ʍᴇня ʙ ɯᴇю. быᴧᴏ ɯᴇᴋᴏᴛнᴏ.
ᴇ: чᴛᴏ ᴦᴏᴛᴏʙиɯь?
я: ɜᴀʙᴛᴩᴀᴋ, ᴄᴀдиᴄь ᴄᴋᴏᴩᴏ будᴇᴛ ᴦᴏᴛᴏʙᴏ)
ᴇ: хᴏᴩᴏɯᴏ -ᴏн ᴄᴇᴧ ɜᴀ ᴄᴛᴏᴧ. я дᴏᴦᴏᴛᴏʙиᴧᴀ ɜᴀʙᴛᴩᴀᴋ и ᴨᴏᴄᴛᴀʙиᴧᴀ ᴛᴀᴩᴇᴧᴋи нᴀ ᴄᴛᴏᴧ.ʙ ϶ᴛᴏᴛ ʍᴏʍᴇнᴛ ᴄᴨуᴄᴛиᴧиᴄь ᴋиᴩᴀ и дᴀня.
ᴋ/д: дᴏбᴩᴏᴇ уᴛᴩᴏ
я: дᴏбᴩᴏᴇ) ᴄᴀдиᴛᴇᴄь, ɜᴀʙᴛᴩᴀᴋ ᴦᴏᴛᴏʙ -ʙᴄᴇ ᴄᴇᴧи ɜᴀ ᴄᴛᴏᴧ и нᴀчᴀᴧи ᴋуɯᴀᴛь. чᴇᴩᴇɜ 15 ʍинуᴛ ʍы ᴨᴏᴇᴧи. я убᴩᴀᴧᴀ ᴨᴏᴄуду ʙ ᴨᴏᴄудᴏʍᴏйᴋу и ᴨᴏдняᴧᴀᴄь ᴋ ᴄᴇбᴇ. чᴇᴩᴇɜ дᴇᴄяᴛь ʍинуᴛ ᴋᴏ ʍнᴇ ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу ᴋᴛᴏ-ᴛᴏ ᴨᴏᴄᴛучᴀᴧ.
я: ɜᴀхᴏди -ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу ɜᴀɯᴧᴀ ᴋиᴩᴀ.
ᴋ: ᴛ/и ʍы идᴇʍ нᴀ ʍᴏᴧᴇ, ᴛы ᴄ нᴀʍи?
я: ᴋᴏнᴇчнᴏ ɜᴀйᴋᴀ, ᴄᴇйчᴀᴄ ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴨᴇᴩᴇᴏдᴇнуᴄь
ᴋ: ʍы ᴛᴇбя ждёʍ -ᴏнᴀ ʙыɯᴧᴀ иɜ ᴋᴏʍнᴀᴛы ᴀ я ᴨᴇᴩᴇᴏдᴇᴧᴀᴄь и ᴛᴏдᴇ ᴨᴏɯᴧᴀ ʙ ниɜ. ᴛᴀʍ ужᴇ ᴄидᴇᴧи ʙᴄᴇ.
я: я ᴦᴏᴛᴏʙᴀ)
ᴋ: уᴧяя -ᴏнᴀ ᴨᴏдбᴇжᴀᴧᴀ ᴋᴏ ʍнᴇ, ʙɜяᴧᴀ ɜᴀ ᴩуᴋу и ʍы ʙыɯᴧи иɜ дᴏʍᴀ.
ᴇ: ᴋиᴩᴀ ᴀ ᴛы нᴇ хᴏчᴇɯь идᴛи ᴄᴏ ʍнᴏй?
ᴋ: нᴇᴛ, хᴏчу ᴄ ᴛ/и -ᴇᴦᴏᴩ нᴀ ʍᴇня ᴏчᴇнь ᴄᴛᴩᴀннᴏ ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ. ʍнᴇ быᴧᴏ ᴏчᴇнь нᴇ ᴧᴏʙᴋᴏ. ʍы ᴨᴩиɯᴧи нᴀ ᴨᴧяж. я ᴄняᴧᴀ ᴨᴧᴀᴛьᴇ и ᴏᴨяᴛь ɜᴀʍᴇᴛиᴧᴀ ᴦᴏᴧᴏдный ʙɜᴦᴧяд ᴇᴦᴏᴩᴀ.
ᴋ: ᴛ/и ᴨᴏɯᴧи ᴋуᴨᴀᴛьᴄя
я: ᴋиᴩ ᴄхᴏди ᴄ ᴇᴦᴏᴩᴏʍ, я хᴏчу нᴇʍнᴏᴦᴏ ᴨᴏɜᴀᴦᴏᴩᴀᴛь, ʍᴏжнᴏ?
ᴋ: хᴏᴧᴏᴄᴏ) -ᴏнᴀ убᴇжᴀᴧᴀ ᴋ ᴇᴦᴏᴩу и ᴏни ᴨᴏɯᴧи ʙ ʍᴏᴩᴇ. ᴀ я ᴧᴇᴦᴧᴀ ɜᴀᴦᴏᴩᴀᴛь. чᴇᴩᴇɜ ʍинуᴛ 30 ʍᴇня ᴋᴛᴏ-ᴛᴏ ʙɜяᴧ нᴀ ᴩуᴋи и ᴨᴏнᴇᴄ ʙ ʙᴏду. ᴏᴛᴋᴩыʙ ᴦᴧᴀɜᴀ я уʙидᴇᴧᴀ ᴇᴦᴏᴩᴀ.
я: чᴛᴏ ᴛы дᴇᴧᴀᴇɯь?
ᴇ: хʙᴀᴛиᴛ ᴧᴇжᴀᴛь277 слов. 26.07.2023. Извините если есть ошибки. Люблю всех💕