я: ᴋᴀᴋ дᴇᴧᴀ?
ᴋ: хᴏᴩᴏɯᴏ) ʍы иᴦᴩᴀᴧи ʙ ᴨᴩяᴛᴋи
я: ʍы ɜнᴀᴇʍ
ᴇ: ᴧᴀднᴏ идиᴛᴇ дᴀᴧьɯᴇ иᴦᴩᴀйᴛᴇ
ᴋ: дᴀня ᴨᴏɯᴧи
д: ᴄᴧуɯᴀюᴄь -ᴏни уɯᴧи иᴦᴩᴀᴛь дᴀᴧьɯᴇ.
ᴇ: чᴇʍ ᴄᴇйчᴀᴄ ɜᴀйʍᴇɯьᴄя?
я: нужнᴏ ʙ дуɯ ᴄхᴏдиᴛь, ᴨᴏᴛᴏʍ нᴇ ɜнᴀю
ᴇ: ᴨᴏняᴛнᴏ
я: ᴧᴀднᴏ я ᴨᴏɯᴧᴀ
ᴇ: ᴨᴩᴏɯу ʙᴀᴄ -ᴏн ᴏᴛᴏɯᴇᴧ ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏну дᴀʙᴀй ᴨᴩᴏйᴛи и ᴄдᴇᴧᴀᴧ ᴨᴏᴋᴧᴏн.
я: дᴩучᴏᴋ
ᴇ: щᴀᴄ ᴨᴏ жᴏᴨᴇ ᴨᴏᴧучиɯь
я: бᴏюᴄь -я ᴨᴏдняᴧᴀᴄь нᴀ ʙᴛᴏᴩᴏй ϶ᴛᴀж. ɜᴀɯᴧᴀ ᴋ ᴄᴇбᴇ, ʙɜяᴧᴀ ᴨᴏᴧᴏᴛᴇнцᴇ и ᴨᴏɯᴧᴀ ʙ дуɯ. ʍинуᴛ чᴇᴩᴇɜ ᴄᴇʍь ʍинуᴛ я уᴄᴧыɯᴀᴧᴀ ᴋᴀᴋ дʙᴇᴩь ʙ ʙᴀну ɜᴀᴋᴩыᴧᴀᴄь. ᴄᴛᴩᴀннᴏ. чᴇᴩᴇɜ ᴨᴀᴩу ᴄᴇᴋунд чьиᴛᴏ ᴩуᴋи ᴧᴇᴦᴧи ʍнᴇ нᴀ ᴛᴀᴧию. я ᴩᴇɜᴋᴏ ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь и уʙидᴇᴧᴀ.. ᴇᴦᴏᴩᴀ.
я: ᴛы чᴇᴦᴏ?
ᴇ: нᴇчᴇᴦᴏ, нᴀᴨуᴦᴀᴧ?
я: дᴀ
ᴇ: я чᴛᴏ ᴛᴀᴋᴏй ᴄᴛᴩᴀɯный?
я: нᴇᴛ) дᴀжᴇ ᴄиʍᴨᴀᴛичный
ᴇ: ʙᴀу, ϶ᴛᴏ ᴛы ᴛᴀᴋ ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ чᴛᴏ я нᴩᴀʙᴧюᴄь ᴛᴇбᴇ?
я: я ᴛᴀᴋᴏᴦᴏ нᴇ ᴦᴀʙᴀᴩиᴧᴀ я ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ чᴛᴏ ᴛы ᴄиʍᴨᴀᴛичный и ʙᴄё
ᴇ: ну ᴧᴀднᴏ -ᴇᴦᴏᴩ ᴨᴩиᴛянуᴧ ʍᴇня ᴋ ᴄᴇбᴇ и ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ. я ᴏᴛʙᴇᴛиᴧᴀ нᴀ ᴇᴦᴏ ᴨᴏцᴇᴧуй. чᴇᴩᴇɜ ᴨяᴛь ʍинуᴛ ᴇᴦᴏᴩ ᴩᴀɜᴩᴇнуᴧ ʍᴇня ᴋ ᴄᴛᴇнᴇ ᴧицᴏʍ и ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ нᴀᴦнуᴧ. я ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴩᴀɜдʙинуᴧᴀ нᴏᴦи. ᴇᴦᴏᴩ ᴩᴇɜᴋᴏ ʙᴏɯᴇᴧ ʙ ʍᴇня. я ᴦᴩᴏʍᴋᴏ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏнᴀᴧᴀ. ᴇᴦᴏᴩ нᴀчᴀᴧ быᴄᴛᴩᴏ дʙиᴦᴀᴛьᴄя ʙᴏ ʍнᴇ и ᴨᴏддᴇᴩжиʙᴀᴧ ʍᴇня ɜᴀ ᴛᴀᴧию. ᴏн ᴀɜяᴧ ʍᴇня ɜᴀ ʙᴏᴧᴏᴄы и ᴨᴏᴛянуᴧ ʍᴇня нᴀ ᴄᴇбя. и нᴀчᴀᴧ цᴇᴧᴏʙᴀᴛь ʍᴏю ɯᴇю. я ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь и ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧᴀ Еᴦᴏᴩᴀ. ᴇᴦᴏᴩ нᴀчᴀᴧ дᴇᴧᴀᴛь ᴏчᴇнь ᴦᴩбыᴇ ᴛᴏᴧчᴋи и яᴇᴩᴇɜ ʙᴩᴇʍя ʍы ᴏднᴏʙᴩᴇʍᴇннᴏ ᴋᴏнчиᴧи. ᴇᴦᴏᴩ ʙыɯᴇᴧ иɜ ʍᴇня, я ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь ᴋ нᴇʍу. ᴇᴦᴏᴩ ᴨᴩидᴇᴩжиʙᴀᴧ ʍᴇня ɜᴀ ᴛᴀᴧию ᴀ я ᴏбниʍᴀᴧᴀ ᴇᴦᴏ ɜᴀ ɯᴇю. ᴏн ʍᴇняᴇщᴇ ᴩᴀɜ ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ и ʍы нᴀчᴀᴧи ʍыᴛьᴄя. чᴇᴩᴇɜ ᴨяᴛнᴀдцᴀᴛь ʍинуᴛ ʍы ʙыɯᴧи иɜ ʙᴀнны.
ᴇ: ᴛ/и нᴀʍ нужнᴏ ᴨᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴛь
я: я ᴄᴇйчᴀᴄ ᴏдᴇнуᴄь и ᴨᴩиду ᴋ ᴛᴇбᴇ
ᴇ: хᴏᴩᴏɯᴏ я буду ʙ ᴋᴀбинᴇᴛᴇ
я: хᴏᴩᴏɯᴏ) -ᴇᴦᴏᴩ ʙыɯᴇᴧ иɜ ᴋᴏʍнᴀᴛы. я ᴏдᴇᴧᴀ ᴨижᴀʍу и ʙыɯᴧᴀ иɜ ᴋᴏʍнᴀᴛы. ᴨᴏɯᴧᴀ ᴋ ᴇᴦᴏᴩу ʙ ᴋᴀбинᴇᴛ. ᴨᴏᴄᴛучᴀᴧᴀᴄь и ɜᴀɯᴧᴀ.302 слова. 02.08.2023. Иɜиʙниᴛᴇ ᴇᴄᴧи ᴇᴄᴛь ᴏɯибᴋи. Люблю всех💕