-szia!-mondta miközben magához ölelt.
-Hol voltál? Jól vagy? Megütötted magad?-tapogattam körbe egész karját és vállait mire ő felnevetett.-Minden okés! Végig itt voltam veled!-mosolyodott el mire kérdőn néztem rá.
-Seungmin az egyik alkalmazottam kapta el, majd ölte meg, miközben én elszöktem és megkerestelek téged majd minden nap néztem jól vagy e. Sajnálom hogy 2 hónap múlva jelentem meg-mondta mire elmosolyodtam miközben arcára simítottam s utat engedtem könnyeimnek.-Se..Semmi gond..-hunytam le szemeim, arcomon pedig elkezdtek lefolyni sós könnyeim.
-Legalább jól vagy.-motyogtam mire ő aprót bólintott.-Hyunjin.-szólalt fel Chan mire Hyunjin kérdőn nézett rá.
-Indulnunk kell.-mondta mire Hyunjin aprót bólintott majd öléből az asztalra helyezett.-Hová mész?-ijedtem meg miközben kezéért kaptam mire ő halványan elmosolyodott.
-Nem megyek még sehová.-simított hajamba.
-M..Még?-kezdtem el pánikolni.-Hyunjin megijeszted.-szólalt fel Chan ismét.
-Sajnálom.-kuncogott fel.
-Nélküled nem megyek sehová.-fogott kezeimre.
-Annyi év után végre az enyém voltál és nem hagyom hogy a hülye egyetemisták elvegyenek tőlem.-lépett egy lépéssel közelebb hozzám miközben lábaim szétnyitotta, így combjaim közé férkőzve nyomta ajkait az enyémekre.
-Ajánlom is.-nyögtem csókunkba mire Hyunjin elmosolyodott miközben nyakamra fogva húzott még közelebb magához.Mikor csókunk véget ért levegőhiány miatt Hyunjin arcomra simított majd kezemet kezeibe helyezte.
-Még nem mondom hogy gyere velem, mert tudom hogy feltűnő lenne, és figyelnek téged.
Azon a fiún aki tegnap itt volt, azon kívűl senkiben ne bízz érted?-kérdezte mire kérdőn néztem.-oh Jeonginnie?-kérdeztem mire aprót bólintott.
-Rendben..-mondtam mire elmosolyodott.
-Mostmár megyek.-akart volna combjaim közül kibújni, viszont nem engedtem.-Nem maradnál még egy kicsit? Hm? Légyszi? Chan elfér a másik szobában! Légyszi? Hyunnie?-teltek meg könnyekkel a szemeim.
Hyunjin nagyon sóhajtott majd Chanra nézett.-Ha itt maradok ezer százalék hogy azt fogom hallgatni hogy melyikőtök nyög hangosabban szóval kint leszek a kocsiban. Reggel indulunk.-nézett Hyunjinra ki aprót bólintott majd ölébe kapva rohant fel velem a szobámba amit hangos nevetéssel díjaztam.
Hyunjin lassan letett az ágyamra, majd fölém mászott, s hajamba túrt.
-Olyan gyönyörű vagy Lix.-mosolyodott el mire elpirulva hunytam le szemeim.•••••
SZIASZTOK!
Új rész hehe! Kiraktam valami conversation izébe egy kérdést de szerintem nem jól raktam ki tbh nem értek hozzá😭
de a kérdésem az volt hogy esetleg érdekelne e titeket ez a csodás író aki írja nektek az olvasnivalókat estére!
Insta, név, kor stb értitek!
Aztán ha érdekelni fog pár embert csinálok egy részt amiben erről lesz szó, viszont ha nem az sem gond! Pusza