-Meg vagy Felix.-suttogta fülembe majd elkapta a karom.
-D..De ez lehetetlen az előbb..az előbb még nem itt voltál.-ráztam folyamatosan a fejem zavaromban mire elmosolyodott.
-Pincéből nem igazán tudsz kimenekülni nyuszi.-vigyorodott el majd elkezdett felrángatni egy hatalmas lépcsőn ami a szoba végében volt.Mielőtt felértünk volna a szememre tett egy ruhadarabot majd úgy húzott fel még pár lépcsőfokon.
Pár perc múlva szemeimről lehullott a textil majd egy hatalmas szobát véltem felfedezni egy hatalmas ággyal.
-Mi folyik itt?-kérdeztem miközben értetlenül néztem.
-Azt mondtad az enyém leszel ha elkaplak.-nyomott nyakamra egy csókot mire előrébb léptem.
-De..De..-motyogtam mire felkuncogott.
-Olyan nincs hogy de.-mondta miközben az ágyra dobott én pedig próbáltam lemászni az ágyról de két kezem vállaim fölé szorította majd mélyen a szemeimbe nézett.-Mégegy ilyen mozdulat és kikötlek.-mondta mély hangon mire nagyot nyeltem.
Nem félek tőled. Gondoltam miközben elkezdtem kiszabadítani kezem szorításából.-Hát jó.-mondtam nyugodtan majd hátamhoz nyúlva vett elő egy bilincset mire szemeim kitágultak.
-E..Ezt te sem gondolod komolyan.-kezdtem el hadonászni kezeimmel de hiába.Pólóm lassan eltávolította miközben én még mindig próbáltam kiszabadulni.
Nyakamra apró csókokat hintett miközben derekam hatalmas kezeivel simogatta.-N..Ne..-dobtam meg derekam mire éreztem bőrömön hogy elmosolyodik.
Nadrágom is elkezdte rólam lehúzni, majd mikor sikeresen eltávolította rólam, kihúzta magát, s fel-le nézett meztelen testemen.-gyönyörű..-simított hasamra mire arcomon enyhe pír jelent meg.
-olyan gyönyörű.-szagolta meg combom majd végighúzta nyelvét rajta, miután beleharapott.-Mhm..-haraptam ajkaimba, majd oldalra hajtottam a fejem miközben kezeimből az erő teljesen elszállt.
Ő ismét elmosolyodott majd hallottam ahogyan nadrágszíja kicsatolódik. Lassan levezettem tekintetem majd láttam ahogyan vágyakkal teli szemekkel nézi testem. Nadrágszíját mellém helyezte. Nadrágját lehúzta amit az ágy mellé dobott. Boxerére lenéztem amin már most látni lehetett hogy nincs nyugalmi állapotban drága nemi szerve.Szemeim lehunytam, majd tudtam hogy most fel kell készülnöm a legrosszabbra.
Éreztem ahogyan elrablóm szét teszi lábaim majd befurakodik közéjük.-Gyönyörű vagy.-csókolt nyakamra miközben tagját bejáratomhoz helyezte.
-n..ne..-próbáltam összezárni a lábaim de nem hagyta. Pár másodperc múlva egy szétszakító érzést éreztem alsó tájékomon majd egy mély nyögést tőle. Lassan kinyitottam szemeim majd felnéztem rá.-Ahhh..-döntötte hátra fejét miközben felnyögött. Testem reflex szerűen húzódott össze miközben megremegett.
A szőke mozgása egyre gyorsabb lett miközben testünk találkozásának hangja is egyre hangosabb lett.-A..Ahhh.-nyögtem fel miközben próbáltam kiszabadítani a csuklóm a bilincsek rabságából.
-Te az enyém vagy megértetted?-kérdezte miközben izzadságcseppjei folytak le nyakától egészen az ágyékáig.
-M..Meg.-hunytam le szemeim miközben azok hátra csúsztak.
-Remélem felfogtad hogy már te élve nem mész el.-harapott vállamba mire hangosan felszisszentem.
-Ahhh-tekertem dereka köré lábaim hogy mélyebbre jusson bennem.
-I..Igenhh-haraptam ajkaimba miközben elrablóm arcát kémleltem.
-Nevetséges.-kuncogott fel miközben szemeimbe nézett.
-Mmhm-hunytam le szemeim miközben vállaiba eresztettem körmeim.-M..Mindjárthh..-nyüszögtem miközben nyakhajlatomból kitoltam a fejét, majd szemeibe néztem.
-Csó..csókolj meg..kérlek.-kérleltem mire ő elmosolyodott.
-Már ezt vártam..-sóhajtott fel miközben ajkait az enyémnek tapasztotta. Testem folyamatosan remegett miközben lomha nyálas csókunkba nyögtem. Hirtelen eltoltam magamtól arcát miközben vállait átölelve szorítottam magamhoz, majd élveztem kettőnk közé.Ő még pár percig hajszolta magát orgazmusa felé majd egy utolsó lökéssel belém engedte magát.
Pár másodpercig még bennem maradt, majd lassan kihúzódott belőlem, s elterült mellettem az ágyon. Kezeim eloldozta majd a párnára tette fejét.Az ágyon feküdve próbáltam visszavenni normális lélegzetvételem.
-Mi az?-kérdezte miközben tett le az ágyra ruhát.
-A..a n..neved..-véstem körmöm bőrébe.
-Hyunjin. Hwang Hyunjin.-feküdt el az ágyon.
-Bár azt hittem tudod.-mondta mire felhümmögtem.-Szeretnél zuhanyozni?-kérdezte mire csak egy aprót bólintottam.
-Akkor abban a helyiségben tudsz.-mutatott jobbra majd elindult kifelé az ajtón.Én remegő lábakkal próbáltam felállni, de mikor lábaim földet értek fel is adták a szolgálatot majd a földre borultam.
Hyunjin azonnal megfordult majd feltett az ágyra.
-Beviszlek.-mondta majd ölébe kapott s betett a kádba miközben engedte a vizet.
Egy pár percig mostam magam majd Hyunjin kiszállított s megtörölgetett.Mi ez a fura érzés?
-túl durva voltam-motyogta alig hallhatóan miközben végignézett testemen. Kezei vállaimon pihentek miközben a kék és lila foltokat figyelte a tükörből a testem minden részén. Az egyik csúnya folton végig simított mire fájdalmasan felnyögtem. Ő elmosolyodott majd nyomott a helyre egy apró csókot.
Pörögnek az események emberek🤭