-Honnan veszi?-hallottam meg egy hangot mire azonnal felkaptam a fejem.
-Hyunjin?-ugrottam fel az ágyról mire felnevetett.
-Hát szia.-tárta szét karjait mire azonnal nyakába ugrottam. Kezeim nyaka körét tekertem, míg lábaim dereka köré helyeztem. Fenekemnél fogva tartott magán miközben szorosan magához szorított.
-Mikor jöttél?-dünnyögtem nyakába mire éreztem hogy elgyengül szorítása.
-Tegnap este néztem be rád, viszont Jeongin itt volt, és meglátott. Először megijedt majd kisebb következtetések után rájött ki vagyok így megegyeztünk hogy ma meglephetlek.-magyarázta mire aprót bólintottam.-Meddig maradsz?-kérdeztem.
-Az a kérdés hogy bízol e bennem.
-Persze hogy bízom benned.-mondtam miközben eltoltam magam tőle hogy szemébe tudjak nézni.
-Akkor...eljössz velem?-kérdezte mire kérdőn néztem.
-Meddig?-kérdeztem.
-Csak pár napról lenne szó.-simított arcomra mire aprót bólintottam.
-Viszont egyetlen feltételem van.-mondtam miközben vállára szorítottam.
-Mi lenne az?
-Ha Jeongin velem jöhet.-mondtam mire Hyunjin elgondolkozott.
-Erről Channak egyeztetek.-mondta miközben elmosolyodott.
-Viszont ha meglátja Jeongin biztosan engedi.-suttogta mire felkuncogtam.-Akkor...én is megyek?-kérdezte Jeongin mire mindketten ránéztünk.
-Nagy valószínű hogy igen.-mondtam mire bólintott.
-Akkor megyek bepakolok.-mondta.
-Rendben! Hívj ha megvagy és elmegyünk érted!-mondta Hyunjin.
-Sziasztok!-intett majd kisétált az ajtón.-Hát hát...-kezdett el Hyunjin sétálni az ágy felé mire vállába szorítottam.
Ajkaimra tapadva döntött el ágyamon miközben hajamat tűrte el szemeimből.-Mmm..-sóhajtottam fel miközben ajkaiba haraptam. Hyunjin belemosolygott a csókba miközben pólóm alá nyúlva simított végig hasfalamon.
Hirtelen erőt vettem magamon majd magam alá fordítottam így derekára ülve vigyorogtam le rá.
Hyunjin elmosolyodott miközben hátsómra markolt erősen miközben derekát feltolta.-A..Ahh.-nyögtem fel, kezeim pedig pulcsija aljára csúsztak.
-Hiányzol..-suttogta majd nadrágján kicsatolta az övét mire felkuncogtam.
-Mennyire?-kúsztam le derekáig majd betérdeltem lába közé.
-Nagyon-kapta el hajam majd lenyomta fejem a nadrágjához mire ajkaimba haraptam.
Számat kitátva vettem fogaim közé sliccét majd szemeibe nézve kezdtem lehúzni azt.-légy jó.-tapogatta meg a hajam mire aprót bólintottam majd boxerét lejjebb húztam, hogy ki tudja venni belőle már álló tagját.
Szemeibe nézve mosolyodtam el miközben nyelvem kidugtam majd végignyaltam tagján.
Hyunjin hátra döntötte fejét miközben hajamba vezette ujjait majd erősen letolta fejem teljesen addig míg nem súrolta hasfalát.-Aaahh.-nyögött fel mélyen miközben erősen hajamba markolt.
-Good boy.-kezdte el mozgatni csípőjét mire én leengedtem álkapcsom, hagyva hogy tegyen akit akar.
-Olyan jó.-lihegett miközben gyorsított tempóját.
Számból elkezdett folyni a nyál miközben combjára markoltam erős és gyors lökéseitől.
-Lixie-sóhajtott fel mire egy nagyobb nyögés próbálta elhagyni a torkom.Pár másodperc után elkezdett csörögni a telefonom amiért Hyunjin kapott oda, majd szemeimbe nézett.
-Szopj szépen hm?-kérte mire nagyokat bólogattam, ő pedig arcomra sinított.-Igen?-szólalt fel.
-Ahh Jeongin.-mondta mire fejem egyre gyorsabban mozgott, nyelvem pedig forgattam közben.
-Hmm..-sóhajtott fel.
-Igen persze, nemsokára indulunk.-nyomta lejjebb a fejem miközben ő hátra döntötte az övét.
-Ih..Igen pár perc.-mondta majd kinyomta a telefont, s erősen hajamba tépve tartotta fent a fejem miközben ő megállás nélkül állati tempóban kezdte el ajkaim közé döfködni tagját.-Ahhh-nyögött fel mire én öklendezni kezdtem, olyan mélyre sikerült jutnia.
-Bazdmeg.-kezdett el lassulni tempója majd teste erősen megremegett miközben ismét hasfalát ütötte az orrom.Pár másodperc múlva lihegve húzta ki ajkaim közül a már normál állapotban levő tagját, nekem pedig fehér folyadéka beterítette ajkaim és a szám.
-Szeretnél jó lenni apucinak?-kérdezte mire aprót bólintottam.
-Nyeld le szépen.-mondta mire szó nélkül nyeltem azt le.
-Jó fiú.-simított hajamba majd az órájára nézett.-Indulnunk kell.-mondta mire szomorúan néztem rá.
-Ne aggódj amint hazaérünk megkapod a jutalmad..talán még többet is.-mondta mire elmosolyodtam.-Indulás.-mondtam rekedt hangon mire felnevetett, majd nadrágját vissza csatolta övvel együtt, s elindultunk Jeonginért.
Visszatértem! Remélhetőleg napi részekkel tudlak titeket ajándékozni! Mind mindig kérem, a kommentek motiválnak az írásra, így egy két szót itt hagyhatsz mindig🤍