-Még találkozunk, ne félj..nemsoká' jövök érted!-intett egy aprót mire bólintottam, majd az ajtót becsuktam.
-Fel kell hívnom Jeongint.-rohantam fel a szobámba. Gyorsan a telefonomért kaptam majd bepötyögtem Jeongin számát.
-igen?-szólalt fel.
-most azonnal gyere át olyat mondok a szemed kiesik!-hadartam el majd kinyomtam a telefont.
Pár percig ültem az ágyamon, majd felvisítottam.
-úristen..hyunjin!!!!-visitoztam boldogan miközben hatalmas mosoly ült az arcomon.-Itthh..itthh vagyhokhh-rohant fel a lépcsőn Jeongin.
-Itt volt.-vigyorogtam mire Jeongin elfelejtett levegőt venni, majd hirtelen fulladni kezdett a levegő hiány miatt.
-TÉNYLEG?-ordított fel mire felnevettem.
-Igen tényleg.-ugráltam mire csak megforgatta a szemét.
-na és mit mondott?-terült el az ágyon még mindig kapkodva levegő után.
-hogy nemsokára látjuk még egymást, csak várjam meg.-mosolyodtam el gyengéden, visszagondolva a csókunkra.-te aztán szerelmes vagy mit ne mondjak.-mondta mire ajkaimba haraptam.
-És megcsókolt..-terültem el az ágyon.
-ha ennyire oda vagy érte biztos nagyon jól néz ki nem de?-kérdezte mire felkuncogtam.
-Biztosan jól néz ki.-mondtam mire Jeongin felhümmögött.-Várni fogok rá amíg csak kell!-mondtam miközben felsóhajtottam.
-Reméljük nem kell megint hónapokig várnod és remélned!-fogta meg a vállam mire csak felhümmögtem.
-Remélem hogy nem kell annyit várnom...-hunytam le szemeim.
•
•
•
•
-Szóval Felix.-ült le velem szembe a tanárom.
-Pár hónapot kivehettél az elrablásod miatt, viszont mostmár szembe kell nézned a kérdésekkel amiket felteszünk neked.-mondta mire megforgattam a szemeim.
-Hát persze. Gyerünk.-mondtam.-Első kérdésem. Hová vitt téged Mr.Hwang?-kérdezte mire előrébb hajoltam a székben.
-Honnan kéne tudnom, mikor elájultam?-kérdeztem mire felhümmögött.
-Második kérdésem. Mi az igazi neve Mr.Hwang-nak?-kérdezte mire felnevettem.
-Elrabol engem, és maga szerint elmondja a nevét?-kérdeztem mire mély levegőt vett.
-Harmadik kérdésem. Miért falaz neki?-kérdezte mire felvontam szemöldöm.
-Miért is falaznék neki?-kérdeztem mire a tanár a szemeimbe nézett.
-hát azt már csak maga tudhatja.-mosolyodott el mire kérdőn néztem.-Ne haragudjon de nem értem miről beszél.-mondtam mire ő csak felhümmögött.
-Rendben. Hiszünk magának. De ha kiderül hogy hazudott nekünk, maga hamarabb hal meg mint Mr.Hwang.-mondta mire csak elmosolyodtam.
-Legyen.-helyeztem elé jobb kezem, mire ő belehelyezte sajátját.•
•
-igen geci azt hittem szívrohamot kapok.-dőltem el az ágyban.
-hát ne haragudj de a helyedben én is rosszul lettem volna. Azt sem értem hogyan tudtad ennyire kontrollálni hogy ne rohanj ki.-mondta Jeongin miközben a székemben ült.
-Jó kérdés, viszont remélhetőleg nem derül ki semmi, míg nincs velem Hyunjin.-mondtam mire Jeongin felhümmögött.
-Hidd el hamarabb itt lesz mint hiszed.-mosolyodott el.
-Honnan veszed?-sóhajtottam fel.
-Honnan veszi?Sziasztok sajnálom a szünetem nem tudtam magam rávenni az írásra!😭🫶🏻