Part 7

802 68 7
                                    

-Ez tetszik benned. És ezért leszel az enyém, csak az enyém Lee Felix.-húzta ajkait ijesztő vigyorra, mire testem megremegett.

Mekkora ereje van? Ahogy szorítsa a hajam érzem hogy képes lenne letépni a fejem bármelyik pillanatban.
Szemeim lassan lehunytam, majd felvezettem rá a tekintetem. Ő lassan elengedte a hajam, majd a sajátjába túrt.

-Changbin nemsokára hoz neked valami ennivalót. Ha nem fogsz magadtól enni majd ő megeteti veled de hidd el azt nem akarod.-mondta mire elhúztam ajkaim. Ő végignézett még rajtam egyszer, majd kinyitotta az ajtót, s kilépett azon. A kulcsot elfordította, majd maszkját arcára helyezve indult fel egy lépcsőn.

Pár perc múlva tényleg jött ismét az az izmos férfi, s az asztalomra helyezett egy nagy tálcát, tele étellel. Én lassan felálltam az ágyamról, majd elhelyezkedtem az asztalnál, s elkezdtem falatozni.

Mikor végeztem az evéssel, számat megtöröltem, és ismét elfeküdtem az ágyon.

Keresnek egyáltalán engem? Jeongin jól van? Jisung nem robbantja fel a házat? Seungmin megbocsát valaha nekem?

Gondolkodtam miközben nagyot sóhajtottam.
-El akarok innen menni..-motyogtam.
-Hát akkor hajrá.-csapta össze tenyerét a férfi, mire megforgattam a szemem.
-Örülök hogy jó velem kötekedni.
-Oh hidd el én is élvezem.-mosolygott az arcomba majd megfogta a tálcát, s kiment az ajtón.
-Tsk.-csettintettem nyelvemmel majd a párnát az ajtónak vágtam.

-Akkor is kijutok innen.-mondtam majd felálltam s az ajtóhoz sétáltam. Kinéztem az ablak részen, de nem igazán láttam semmit.

-Mit nézelődünk?-kérdezte a szőke mire meghátráltam.
-Semmit.-vágtam rá mire felnevetett.
-Persze. Semmit.-mondta miközben megrázta a fejét.

-Adok neked 10 percet hogy próbálj elmenni. Nem állít meg senki. Nem megyek utánad. De amint lejár a 10 perc, és én elkaplak, az enyém vagy.-mondta miközben megigazította gyűrűjét.

Lassan kinyitotta az ajtót, majd leszedte rólam a láncokat és a nyakörvet majd az ajtó felé mutatott.
-Fogadunk?-vigyorodott el miközben kezét a levegőbe helyezte. 10 perc? 10 perc alatt simán ki kell jutnom.
-Fogadunk.-tettem bele kezem övébe mire ő azt ajkaihoz emelte majd nyomott rá egy csókot.
-Úgy is elkaplak.-suttogta kézfejemre majd elengedte azt.
-Jobb ha indulsz már 1 perc letelt.-mondta mire azonnal futásnak eredtem.

Ahány emberrel szembe jöttem egyik sem állított meg. Mikor megláttam egy ajtót boldogan rohantam tovább, de mikor kinyitottam nem az várt amit amire számítottam.

Ő mosolyogva állt az ajtó túloldalán majd intett nekem egy aprót.
-M..mi?-néztem értetlenül. Lassan elém sétált majd megfogta a kezem, s a fülemhez hajolt.

-Megvagy Felix.-csókolt fülemre mire megdermedtem.


Sziasztoook!
Sajnálom hogy megint eltűntem mától ismét aktív leszek! Puszi
-Szofi🩵

Owned by Mr.Hwang | HyunlixDonde viven las historias. Descúbrelo ahora