❗ważne informacje ❗

979 28 34
                                    

... Cześć Miśki

Jak coś to żyję, spokojnie 😅

Na wstępie chciałabym powiedzieć że wiem jak długo mnie nie było (bo jakby nie patrzeć to około pół roku), i bardzo ale to bardzo was za to przepraszam.

Prawdę mówiąc ostatnie miesiące a nawet ostatni rok był dla mnie trudny. Już tutaj chciałabym zaznaczyć że nie piszę tego aby się usprawiedliwić bo doskonale wiem że po prostu zjebałam. Piszę to bo chciałbym abyście mnie zrozumieli, a jeśli to się nie uda to nic nie szkodzi. Zasłużyłam na to swoim zachowaniem wobec was.

Może sobie pomyślicie, że czemu ona się tak tłumaczy bo przecież to tylko zwykły fanfic a nie jakaś wielka książka. Robię to ponieważ czuje wielkie poczucie winy przez to jak się zachowywałam. Czuje i wiem że was zawiodłam, więc jeszcze raz przepraszam.

Kilka miesięcy temu musiałam pożegnać bardzo ważną dla mnie osobę i jeśli mam być szczera to jeszcze nie do końca się z tym pogodziłam. Jak już wspomniałam nie piszę tego abyście mi współczuli, tylko zrozumieli.

W ciągu tych kilka miesięcy nieobecności nastał nawet czas gdy bałam się otworzyć wattpada, czytać wasze komentarze a co dopiero na nie odpowiadać. Sam widok powiadomienia z wattpada sprawiał że serce zaczynało mi szybciej bić.

Od dłuższego czasu miałam w głowie cholernie dużo myśli aby skasować całe opowiadanie i zniknąć z watt, tak jakbym nigdy nie istniała ale zawsze końcowo zostawiałam to tak jak jest bo pisanie na prawdę przynosi mi dużo szczęścia. Można nawet pokusić się aby nazwać je takim moim drugim hobby poza czytaniem książek.

I teraz miśki dochodzimy do momentu ważnej sprawy..

Jak doskonale wiecie dosłownie parę dni temu była premiera papierowego Extinguish the Heat, a akcja i wątki jakie poruszyłam w Together to Hell nawiązuje do wattpadowego Eth.

I właśnie w tym jest problem..

A uważam że Tth jest nie tylko moją własnością ale w jakimś stopniu należy też do was, więc daje wam wybór.

Jeżeli dalej chcielibyście czytać moje opowiadanie, to tym razem poważnie wezmę się w garść i będę kontynuowała Together to Hell, przy czym będę starała się szybciej wrzucać rozdziały niż do tej pory ale opowiadanie będzie oparte na wattpadowej wersji Eth lub usuwamy Tth z wattpada ze względu na niepasujące wątki z papierowym Eth.

Wybór należy do was i całkowicie się do tego dostosuje.

A jeśli chodzi o moją przygodę z wattpadem to coś czuję że tak szybko się nie poddam i przysięgam że jeśli będę chciała zacząć swoją własną książkę to nie popełnię tego samego błędu co w Tth i wrócę do was gdy będzie ona skończona, a rozdziały będą wchodzić systematycznie (typu co tydzień lub dwa jeden rozdział), ale te planowanie zostawmy jeśli będzie coś na rzeczy itd.

Zdaje sobie sprawę że to wszystko może być trochę chaotyczne ale wyrzucam wszystko co we mnie siedziało przez ten cały czas i wierzcie że te przeprosiny są w pełni szczere..

Na samym końcu chciałbym jeszcze raz z całego serca was przeprosić i tak wiem słowa słowami, ale naprawię to co spierdzieliłam.

Wasza Clarie

Together to HellOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz