Hem kahpelik yapıp hemde nasıl beni hastaneye getirebiliyordu ki nasıl bir yüzsüzlük bu
1 ay sonra
Herşeyim eski düzenine gelmişti Doruğu tanımadan önce nasılsam şimdide öyleydim Wesley ve Doruk hayatıma hiç girmemiş gibi devam ediyordum hatta hastanedeki doktorumla flört bile ediyorduk yavaş yavaş hoşlanmaya başlamıştım bu akşam yemeğe davet etmişti beni o yüzden kombin yapmam gerekiyordu.
Randevumuz akşam 7'de ama saat şu an 6'ya geliyordu o yüzden hızlıca hazırlanmam lazımdı.
Siyah askılı bir elbise kombinledim altınada siyah topuklular çok şık dururdu bence.
*Elbise temsili*
Bu elbise Zara'dan ve bir kere bile giymedim özel bir gün giyerim diye düşünmüştüm ve o gün bugünmüş.
Şimdi sıra makyajımdaydı çok hafif bir fondöten sürüp gereken yerlere kapatıcı uyguladım sonra bronzer,allık ve highliter sürdüm gözlerimin katlanma yerlerinede kahverengimsi bir far sürüp ucu kısa hafif bir eyeliner çektim,kirpiklerimi kıvırdım daha sonrada mascara sürdüm,dudağımın etrafını nude bir dudak kalemiyle çerçeveleyip elimle birazcık dağıttım çok abartılı olsun istemiyordum dudağımın içinede kırmızımsı bir ruj sürüp hafif kızarık bıraktım ve şeffaf glossumu sürdüm,kaş jelimide sürüp makyaj sabitleme spreyi ile makyajımı bitirdim.
Makyajım tam istediğim gibi olmuştu ne çok hafif ne de çok abartılıydı hem şık hemde güzeldim elbisemi giydim ve parfümümü sıkıp evden çıktım Meriç beni alacağını söylemişti evden çıktığımda beni bekliyordu beraber arabaya binip restoranta gittik.
Yemeklerimizi söylemiştik ama o sırada 2 tane adam;
"Vaaayy Meriç kardeşim naber"
Diyerek yanımıza oturdular ve kendilerine yemek söylediler ben baş başa yemek yiyeceğiz zannediyorken bu adamların gelmesi kabus gibiydi Meriç'e sessizce haberin var mıydı geleceklerinden yoksa sen mi çağırdın dedim ama gerçekten haberim yoktu birazdan göndermeye çalışırız bir bahane bulup falan dedi.
Adamlar gitmek bilmedi yemeklerimiz bitmişti bişeyler içelim dedik Meriç 2 tekila shot söyledi bende aynısından söyledim adamların ne söylediğiyle ilgilenmedim bile 5 dakika sonra garson içecekleri bırakıp gitti bizde sohbet etmeye başladık ben çok istekli değildim ama Meriç'e ayıp olmasın diye sohbete bende katıldım yapacak bişey yoktu.
Sohbetin arasında birden Meriç
"Üstündeki nerden çok güzelmiş çok yakışmış sana"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Biz Ayrıldık / Yarı Texting +18
Teen Fiction"Üstündeki nerden çok güzelmiş çok yakışmış sana" "Zara'dan niye sordun ki?" Kulağıma yaklaşıp sessizce; "Birazdan benim üstümde de sen olacaksın da o yüzden sordum."