Eftalya uyandığında yanında her zaman ki gibi Meriç yoktu.
Yataktan kalkıp hemen sıcak ve uzun bir duşa girdi.
Dün yaşadıkları kolay değildi ve bunları anlatabileceği tek bir kişi vardı.
Beste.
Duştan çıkıp Besteyi aradı ve müsaitse eve gelmesini söyledi.
Yarım saat içerisinde Beste eve gelmişti.
Eftalya olanları anlattıktan sonra Eftalya'ya fal bakmayı teklif etti.
"Sana bir fal bakalım mı? Ne dersin"
"Çok iyi olur ben kahveleri yapayım sen de geç balkona otur."
Kahveler olduktan sonra oturup biraz Meriç hakkında konuştular.
"Meriç ile evliliğiniz nasıl gidiyor? Bir sorun yok değil mi"
"Hayır yok,olmasında zaten."
Beste garip bir yüz ifadesiyle;
"Eftalya ben sana ne söylemeyi unuttum."
"Ne söylemeyi unuttun?"
"Hani lisenin başlarında 9. ve 10. sınıftayken Tolga diye bir arkadaşımız vardı çok yakındık."
"Aa evet hatta 11. ve 12. sınıfta yoktu,yani taşınmıştı. Ee nolmuş ona?"
"Buraya geliyormuş benim numaramı bulmuş bir şekilde ve bana yazdı geleceğini söyledi şu an uçaktadır hatta."
"Onu Meriç ile tanıştıracağım,bence çok güzel anlaşırlar."
Eftalya'nın Meriç demesiyle telefonun ekranında Meriç yazısı belirdi.
"İyi insan lafının üstüne gelirmiş."
Diyerek açtı telefonu.
"Bitanem ben hastanedeyim özür dilerim kaç sabahtır yanında olamıyorum ama gerçekten acildi."
"Sorun değil hayatım,bak sana ne diyeceğim benim lise arkadaşım vardı yıllardır görüşmüyorduk çünkü taşınmıştı ama buraya geliyormuş uçaktaymış hatta şu an,sizi tanıştırmayı düşünüyorum akşam erken gel."
"Olur bitanem ismi ne arkadaşının?"
"Tolga"
"Hm anladım bu arada kapıya 2 tane güvenlik koyduracağım dün ki gibi bir olay yaşanmasını istemiyorum tabi sadece güvenlik değil evin içine bir tuş yerleştirilecek ve tehlike anında o tuşa basacaksın. "
"Benim bir tane arkadaşım gelecek ismi Koray. Onunla bir görüş sen tuşu o takacak güvenlikleride o ayarladı 7/24 kapı da olacaklar."
"Bitanem çok teşekkürler beni bu kadar düşündüğün için,arkadaşın ne zaman gelir?"
"Yarım saate geleceğini düşünüyorum hayatım."
"Tamamdır ararsın sonra beni görüşürüz sevgilim"
O yarım saat içinde fal bakmaya başladılar ve Beste Eftalya'ya fal bakarken;
"Eftalya yine hamile bir kadın var,madem sen değilsen kim o zaman bu kadın?"
"Ben değilim Beste,Meriç ile en son birlikte olduğumuzda hamilelik testi yaptım tek çizgi çıktı."
"Belki de yakında yaşanacak bişeydir."
"Olabilir."
Zil sesiyle birlikte Eftalya ayağa kalkıp kapıyı açtı ve Beste de onun yanında duruyordu.
Beste Koray denen adamı görür görmez gözü kaldı resmen.
Uzun boylu,
Kumral,
Kahve gözlü,
Dağınık saçlı birisiydi o.Bu çocuk tam Beste'nin tipiydi.
Beste uzun süre Koray'a bakınca Eftalya durumu fark edip Beste'yi koluyla dürttü.
"Eftalya siz misiniz?"
"Evet ben Eftalya bu da arkadaşım Beste."
"Memnun oldum."
Diyip hem Eftalya ile hem de Beste ile tokalaştı.
"Meriç bahsetmiştir güvenlikler 1 saat içerisinde burada olacaklar ben tuş takmaya geldim."
"Her hangi bir tehlike altında bu tuşa basın Eftalya Hanım."
"Bu tuş polisi aramakla aynı işlevi görüyor yani bu tuşa bastığınızda evinize en kısa sürede polis geliyor."
"Anladım Koray Bey."
Beste patavatsız birisi olduğu için hemen lafa atladı.
"Sizin mesleğiniz neydi bu arada?"
"Polisim ben."
"Anladım."
"Şimdi bu tuşları her odanın duvarlarına koyacağım."
Koray,işini hallettikten sonra Eftalya ve Besteyle tokalaşıp gitti.
sanirim yeni bir ask doguyor BesKor??
oylarinizi ve yorumlarinizi eksik etmeyiinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Biz Ayrıldık / Yarı Texting +18
Teen Fiction"Üstündeki nerden çok güzelmiş çok yakışmış sana" "Zara'dan niye sordun ki?" Kulağıma yaklaşıp sessizce; "Birazdan benim üstümde de sen olacaksın da o yüzden sordum."