19 -smut-

543 7 4
                                    

Meriç'in kapıyı tıklatıp içeri girmesiyle kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu.

Meriç'in ağzından;

Eftalyayı görür görmez gözlerim parıldadı o kadar güzeldi ki

Siyah saten geceliği,
Altın sarısı saçları,
Beyaz teni,
Mavi gözleri...

Herşeyi ile kusursuz bir güzelliği vardı.

__

Eftalyanın dudağımı yavaş yavaş öpmesiyle bende ona karşılık verdim önce öpücüklerimiz yavaştı ama sonra hızlandı ve Eftalya bacaklarını belime dolayıp kucağıma çıktı.

Hızlı adımlarla Eftalyanın sırtını duvara yasladım artık duvarla benim aramdaydı,boynuna kısa öpücükler bıraktım ve göğüslerine geldiğimde geceliğinin askılarını indirdim.

İndirmemle beraber geceliği anında yere düştü ve o güzel,kusursuz fiziği ortaya çıktı.

Göğüslerini avucumun içine aldıktan sonra emiyordum ve küçük küçük morluklar bırakıyordum.

Uzun süre boynunu,göğüsünü emdikten sonra Eftalya benim tişörtümü ve pantolonumu çıkarmaya başladı.

Herşeyimi çıkardıktan sonra en son boxerim kalmıştı onu da ben çıkardım.

Eftalyayı kucağımdan yatağa yavaşça bıraktım ve üzerine çıkıp öpmeye başladım.

Eftalya yavaş yavaş inlemeye başlayınca erkekliğimi kadınlığına sürtmeye başladım inlemeleri çoğalmıştı

"Meriç hadi artık dayanamıyorum"

Bi kaç kere ısrar edince hızlı bir şekilde erkekliğimi kadınlığına geçirdim ve Eftalya oldukça sesli ve bütün odada yankılanan bir inleme çıkardı dudaklarının arasından.

__

O geceyi tutku ve seksle geçirdikten sonra sabaha karşı uyuduk.

Eftalya'nın ağzından;

Sabah ter içinde kalkmamla yanıma baktım Meriç yoktu aşağıya indim orda da yoktu banyoya baktım ama hiç bir yerde yoktu bende ona hemen bir mesaj attım.

Eftalya:Nerdesin Meriç?

Meriç'e mesaj attıktan sonra temizlenmek için duşa girdim.

Uzun ve rahat bir duş sonrası Meriçten cevap gelmiş mi diye baktım ama gelmemişti bende bu sefer aradım ama aramamıda açmamıştı bende evde olmamasını fırsat bilerek hamilelik testi almaya eczaneye gittim.

Eczaneden geldiğimde hemen tuvalete gidip hamilelik testini yaptım ve beklemeye başladım inşallah çift çizgi olmaz diye dua ediyordum çünkü eğer olursa Meriçten mi yoksa Doruktan mı ondan emin olamayacaktım.

Yaklaşık 15 dakika bekledikten sonra avcumun içinde beklettiğim teste bakmak içim avcumu açtım ve gördüğüm şeyle şok oldum.

ay hiç güzel olmadıı uzun süredir smut yapmiyodumm neyse ama siz yine de oy ve yorumlarinizi eksik etmeyiinn bu arada en heyecanli yerinde kestimm ahshsöapaks

Sevgilim Biz Ayrıldık / Yarı Texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin