20

288 3 0
                                    

Tek çizgiydi ve o kadar mutlu olmuştum ki sevinçten kendi kendime odanın içerisinde zıplayıp çığlık atıyordum.

Bi süre sevindikten sonra telefona gelen aramayla telefona doğru döndüm ve arayan Meriç'ti.

"Meriç?"

"Karıcım,özür dilerim acil işten aradılar bi hastanın durumu acilmiş bende gitmek zorunda kaldım telefonumunda şarjı bitmiş şimdi arabada taktım şarja geliyorum sevgilim"

"Tamam ama bir daha telefonun kapalı olmasın Meriç"

"Tamam karıcım özür dilerim"

Konuşmamız bittikten sonra hamilelik testini hemen alıp çöpe attım ve kendime biraz beyaz şarap koyup yanına da badem,kaju gibi kuruyemişler aldım.

Koltuğa uzanıp güzel,aksiyonlu bir film açtım ve aynı zamanda Meriç'i bekledim.

__

"Eftalya'nın karnındaki çocuk kimden sanıyorsun Meriç?"

Dedi Doruk dalga geçercesine

Meriç'in şaşkınlıkla kaşları havaya kalkmıştı.

"O benim bebeğim.Eftalyayla bizim bebeğimiz"

Dedi Meriç

"Yazık sana,Eftalya seni benimle aldattı o bebek benim bebeğim"

"Eftalya öyle bir şey yapmaz saçmalıyorsun sen defol evimden"

"İnanmıyorsun demek öyle mi?"

Diyerek cebinden 3 tane fotoğraf çıkardı Doruk.

"Madem bana inanmıyorsun gözlerinede mi inanmıyosun yoksa?"

Fotoğrafta Eftalya çıplaktı.Doruk ise Eftalyanın üzerindeydi ve öpüşüyorlardı Meriç fotoğrafları görünce Eftalya'ya doğru döndü.

"Eftalya?" Dedi ve surat ifadesi bunlar neyin nesi der gibi bakıyordu.

__

Ter içinde ve korkuyla uyanan Eftalya,tanıdık bir sesle irkildi.

"Güzelim,kötü bir rüyaydı sadece sakinleş"

Meriç'in sesini duyunca az da olsa sakinleşmişti ve ardından Meriç'in ona sarılan kolları daha da sakinleşmesine yardımcı oluyordu.

Bir süre bu şekilde durduktan sonra kalktılar Eftalya banyoya elini yüzünü yıkamaya gitti Meriç ise ona buz gibi soğuk bir su getirdi.

Eftalya onu bir dikişte içti ve Meriç bir daha doldurdu Eftalya onu da hızlı bir şekilde içerek söze girdi.

"Bu sefer ki çok..çok kötüydü"

"Tamam bitanem ben yanındayım merak etme"

Diyip dudağına masum ve ufak bir öpücük bıraktı ama Eftalya bunu masum olarak karşılamadı ve sert bir şekilde Meriç'in öpücüklerine karşılık vererek Meriç'in içindeki ufak şeytanı uyandırdı.

Uzun süre öpüştükten sonra yatak odasına gidip huzurlu bir uyku çektiler.

Eftalya kendini gerçekten Meriç'in yanında huzurlu hissediyordu ve ne zaman Meriçle beraber uyursa o zaman kabus görmüyordu.

__

Eftalya,sabah Beste'den gelen mesaj sesleriyle uyandı ve hemen yastığının altından telefonu alıp mesajlara baktı.

Beste:Eftalya,günaydın bitanem

Beste:Hani sana bahsettiğim bir arkadaşım vardı ya onunla tanıştıracağım bugün seni

Mesajları okumasıyla bir kaç gün önce Beste'nin bahsettiği kız arkadaşı Eftalya'nın aklına geldi ve hemen mesaja yanıt verdi.

Eftalya:İsmi neydi kızın?

Beste:Eyşan.

Eftalya:Tamam bir Cafe'ye gider tanışırız.

Beste:Peki saat kaç gibi uygunsun?

Eftalya:Akşam 5 gibi olur.

Beste:Tamamdır hayatım.

Eftalya,yataktan kalkıp banyoya girdiğinde Meriç'in duşta olduğunu gördü ama duş kabini blurlu olduğu için görünmüyordu ama Meriç içeriye birinin girdiğini farkedince suyu kapattı.

"Eftalya?"

"Efendim hayatım"

"He girip girmediğinden emin olmak için seslenmiştim."

"Yüzümü yıkayıp çıkacağım,bugün ormanda biraz koşu yapıcam uzun zamandır yapmıyordum yarın da beraber spor salonuna gideriz olur mu?"

"Olur tabi ki bitanem,ne zaman çıkacaksın evden?"

"Saat zaten öğlen 1 olmuş 2 gibi çıkarım ha birde Beste beni bir kız arkadaşıyla tanıştıracakmış koşudan sonra hızlıca eve gelip duş alıp üzerimi değiştirmem lazım."

"Tamamdır bitanem"

Eftalya hızlıca elini yüzünü yıkayıp dişlerini fırçaladı ve aşağıya mutfağa inip kendine bir türk kahvesi yaptı.

Türk kahvesini yudumlarken gelen adımlarla merdivenlere doğru yöneldi bakışları.

"Sevgilim,yine her zaman ki gibi yapmışsın türk kahveni"

"Ya içmeden ayılamıyorum ki napayım"

Meriçle biraz lafladıktan sonra Eftalya kolundaki saate baktı.

"Allah kahretsin saat 1'i 50 geçiyor ne ara hazırlanıp 2 de çıkacağım ben ya"

"Birtanem istersen ben seni ormana kadar bırakayım hem zamanından gitmemiş olur"

"Ay çok iyi olur vallahi çok teşekkürler hayatım"

Hızlıca merdivenlerden üst kata çıkıp altıma uzun siyah bir tayt giydim üzerime ise yine siyah sporcu sütyenlerimden giyip belki soğuk olur diye ince bir hırka aldım ve dudağı.a sadece şeffaf gloss sürüp saçlarımı at kuyruğu yaptım ve Meriç ile beraber evden çıktım.

Evett bu bolum de bu kadardi ya bide bisey sorucam sizce bu hikayeyi birakip baska bi hikayeye mi baslayim yoksa buna devam edeyim eger buna devam etmemi istiyosaniz kurgu onerin aklima hic kurgu gelmiyor.
Son olarak oy ve yorumlarinizi eksik etmeyiinnn.






Sevgilim Biz Ayrıldık / Yarı Texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin