26 -smut-

510 6 0
                                    

Eftalya başının ağrısı yüzünden uyandığında yanında Meriç uyuyordu.

Ses çıkarmadan yavaşça yataktan kalktı ve mutfağa gidip ağrı kesici içti suyu kafasına diktikten sonra arkasını döndüğünde Tolga ile karşı karşıya geldi.

"Günaydın"

"Gün aymış gibi durmuyo pek" dedi Eftalya

"Eftalya,dün geceyi hatırladın mı"

"Ne oldu ki dün gece? Ay yoksa saçma sapan hareketler mi yaptım ne yaptım yine"

Tolga,Eftalya'nın dün gece hakkında hiçbirşey hatırlamadığını anlayınca biraz yüzü düşse de belli etmemeye çalıştı.

"Saçma sapan olmasa da yaptın bişeyler,neyse ben geri yatacağım tuvalet için kalkmıştım zaten"

"Tamam bende yatacağım saat daha 7,iyi uykular"

"Sana da"

Eftalya yatağa gidip Meriç'in yanağına ufak bir öpücük kondurdu ve sonra yanına yatıp uykuya daldı.

Tolga ise yatağa yatmış bir şekilde dün gece olanları düşünüp tavanı izliyordu.

Bu yaptığı hiç doğru bir şey değildi ve o da bunun farkındaydı,ne olursa olsun Eftalya evliydi ama sonuçta duygularını o kontrol edemiyordu.

Dün gece az da olsa Tolga da sarhoştu ve nefsine hakim olamamıştı ama bundan sonra böyle bir şey yaşanmayacağına emindi.

Eftalya'yı kafasından atmaya çalışıp duvara doğru döndü ve gözlerini kapattı.

Saatin 11 olmasıyla Meriç uyanmıştı,kalkıp önce duşa girdi çünkü gece gelince yorgunluktan üşenip direkt uyumuştu.

Eftalya da Meriç'in seslerine uyanıp mutfağa indi ve kahvaltı hazırlamaya başladı.

Önce kişi başına bir tane olacak şekilde 4 tane yumurta kırdı ve omlet yaptı,daha sonra ise sadece bir çeşit yemek olmaz diye düşünüp menemen yapmaya başladı.

Menemeni yaparken aklına o lanetli gün geldi ve anında gözleri doldu.

"Noldu ya bir sustunuz"

"Yok bişey menemen nasıl yapılır diye soruyodu da Wesley"

"Doruk,Wesley menemenin nasıl yapıldığını biliyor eskiden benim ev arkadaşımken haftada 3 kez falan kahvaltılarda menemen yapardı o ve çok da güzel yapardı"

Böyle dememle Doruk bana baktı ama cevap veremedi sonrada uzun bir sessizlik oluştu artık Doruğun ve Wesley'in benden bişey sakladığına emindim.

O gün,Doruğun onu en yakın arkadaşıyla aldattığını öğrendiği gündü ve o gün bugündür bırak menemen yapmayı,yemiyordu bile.

Tanıdık bir ses duyduğu an hemen gözlerini sildi ve kafasını çevirdi.

Gelen kişi Meriç'ti.

"Hayatım,yine hamaratlığını konuşturuyorsun bakıyorum da"

"Tabiki de bitanem,malum misafirimiz var o yüzden iki çeşit yiyecek yaptım,hadi sen sofrayı kur bende şu menemene devam edeyim az kaldı zaten"

"Tamamdır hayatım"

Meriç,kahvaltılıkları alıp masaya götürdü ve çatal,bıçak gibi her şeyi koymuştu masaya,şimdi sıra Beste ile Tolga'yı uyandırmadaydı.

Eftalya önce Beste'yi uyandırdı daha sonra ise Tolga'nın olduğu odaya gitti ve onu uyandırmak için içeriye girdi ama Tolga rüya görüyordu ve bişeyler mırıldanıyordu.

Sevgilim Biz Ayrıldık / Yarı Texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin