Meriç beni ormana bıraktıktan sonra spotify'dan güzel bir şarkı açtım hava güneşliydi ve bu enerjimi yerine getirmişti hem dinlediğim müzik hemde havanın iyi olması çok iyi hissettiriyordu kulaklığımdaki müziği dinlerken koşmaya başladım.
Deeperise-Raf açmıştım enerjisi o kadar güzeldi ki hem koşuyor hem de şarkıya eşlik ediyordum.
"Çıkmadın,aklımdan bir gün"
"Yüzünü gözümün ucuyla"
"Kendini bi duvar gibi ördün karşıma"
"Bulursun,ararsan hata"
"Hep ölçer,biçersen cefa"
"Unutulur gidersin,kaldırırlar rafa"
🎶
Yaklaşık 2 saat koşu yaptıktan sonra saat 4 olmuştu hemen Meriç'i aradım beni gelip alması için.
"Bitanem beni alır mısın ormandan"
"Tamam bitanem hemen geliyorum"
Meriç gelene kadar çimenlere uzanıp suyumu yudumladım ve akşam güneşini izledim saat 4 olduğu için yavaş yavaş akşam güneşi kendini gösteriyordu gözlerimi kapatıp anın tadını çıkardım.
"Akşam güneşi güzele vururmuş güzellik"
Tanıdık bir sesle kafamı çevirdim ve Meriç sonunda gelmişti yavaş adımlarla yanıma geldi ve o da yanıma uzandı.
"Hayır güzele değil,yakışıklıya vururmuş bak artık sana vuruyor işte"
Meriç bunu dememle dudaklarımı hafifçe öptü ve yaklaşık yarım saat orda uzandıktan sonra hemen eve gittik.
Eve geldiğimizde saat 4'ü 40 geçiyordu hemen hızlıca duşa girdim çıktığımda ise 50 geçiyordu 10 dakikada duşumu alabilmiştim.
Saçlarımı kurutup yüzümdeki lekeleri kapatıcıyla kapattım ve çok az allık sürüp mascara sürdüm çünkü kirpiklerim sarıya kaçıyordu ve ben siyah olmasını istiyordum.
Dudağıma da bordo ruju çok az dokundurdum ve şimdi sıra üstümü giyinmekteydi.
Saten bordo askılı elbisemi giydim aslında bu bir randevu değildi,alt tarafi kafede buluşacaktık ama ben bugün kendimi çok güzel hissettiğim için elbise giymeye karar vermiştim.
Evden tam çıkarken saat 5'ti Besteyle sözleştiğimiz kafe yaklaşık 10 dakika uzaklıktaydı ama Meriç ben seni bırakırım dediği için 2 dakikada kafedeydim.
Hemen Besteyle o kızı gördüm ve yanlarına gittim önce Besteye daha sonra o kıza sarılıp oturdum.
Siparişleri beklerken o kız,yani Eyşan beklenmedik bir soru sordu.
"Eftalya,sen evli misin"
"Evet,neden?"
"Daha 19 yaşındasın sence de erken değil mi evlenmek için?"
"Emin ol daha keyifli çünkü her şeyi kocanla yapıyorsun,her yere kocanla gidiyorsun ve biz zaten ülkeleri gezeceğiz yani çoluğa çocuğa karışmak gibi bir niyetimiz yok."
Kız sadece "Anladım" demekle yetindi cevabını almıştı ve hiçbir şey diyememişti.
Saat 7 buçuğa gidiyordu ve herkes evlere dağılacaktı yavaştan.
Bende Meriç'i aradım gelip beni alması için
"Bitanem gelip beni alır mısın konum yolluyorum sana"
"Tamam hayatım konum yolla ben gelip alayım seni ama motorla geleceğim arabaya park yeri bulamayız yoksa"
"Tamamdır kocacım"
"Kızlar Meriç birazdan gelecekmiş beni almaya normalde sizi de bırakırdık ama motorla gelecekmiş size hemen bir taksi çağırayım ben bende bir sürü taksici numarası var"
"Bitanem zahmet etme istersen Eyşan'ın babası bizi alır"
"İyi o zaman tamam"
Yaklaşık 2-3 dakika sonra Meriç gelmişti ve mesaj atmıştı geldim diye kafenin önüne baktığımda motorla bekliyordu kızlara sarılıp Meriç'in yanına gittim o da motordan indi kaskımı taktı sonra motora geri bindi bende onun arkasına bindim ve evimize gittik.
bu da aksiyondan ziyade daha cok enerji saçan bi bolum oldu bi gunde uc bolum attim basimiza tas yagicak sanirim PAJÖQLQKSKW
oy ve yorumlarinizi eksik etmeyiinn opuldunuuzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Biz Ayrıldık / Yarı Texting +18
Teen Fiction"Üstündeki nerden çok güzelmiş çok yakışmış sana" "Zara'dan niye sordun ki?" Kulağıma yaklaşıp sessizce; "Birazdan benim üstümde de sen olacaksın da o yüzden sordum."