Koray gittikten 2-3 saat sonra Tolga geldi.
Biraz oturduktan sonra eskilerden konuşmaya başladılar,tam o sırada bir zil sesi daha duyuldu muhtemelen bu kişi Meriçti.
Beste kalkıp kapıyı açtı Eftalya ve Tolga ise kahkahalarla eskileri konuşuyorlardı.
"Eftalya hatırlıyor musun ben Beste'ye lisedeyken çok aşıktım"
Eftalya kısa bir kahkaha atıp
"Evet hatırladım" dedi ve sonra ekledi;
"Çok güzel günlerdi""Gerçekten de öyleydi"
Bunlar konuşulurken Meriç ile Beste salona girdiler.
Meriç,Eftalya ile Tolganın yakınlıklarından rahatsız olmuştu ama sonuçta kaç yıllık arkadaşı diye belli etmiyordu.
Meriç ve Tolga tanıştıktan sonra Eftalya,Tolga ile olan eski fotoğraflarını getirdi.
Fotoğraflara bakarlarken Tolga Eftalya'ya gözlerinin içi parlayarak bakıyordu ve bunu Beste bile fark etmişti.
Fotoğraflara baktıktan sonra Eftalya ayağa kalktı ve;
"Gençler,Tolga'nın gelişini viski içerek kutlamaya ne dersiniz?"
Meriç dışında herkes onayladı.Eftalya da mutfağa gidip viski getirdi ve herkese doldurdu.
Herkes içmeye başladı ama en çok Eftalya içiyordu.
Eftalya hafif sarhoş haliyle
"Meriç,bitanem sen neden içmiyorsun sana da doldurmuştum"
"Güzelim ben istemiyorum sağol"
"Hadi ama benim için" ve sonra ekledi
"Bu gecelik""Tamam ama bak sadece bir kere içicem sende benimle beraber son bir kere içeceksin sonra da viskiyi kaldıracağız tamam mı içmek yok daha fazla sarhoş oluyorsun yoksa"
"Tamam hayatım"
Meriç Eftalya için bi bardak içti,normalde viskiyi severdi ama bu gece sarhoş olmak istemiyordu içinde kötü bir his vardı.
Yaklaşık yarım saat sonra Meriç'e bir telefon geldi.
Arayan yine asistanıydı bu sefer başka bir hasta için arıyordu.
Meriç apar topar evden ayrıldı ve evde sadece Beste,Tolga ve Eftalya kalmıştı.
Beste Meriç'in gidişini fırsat bilip Eftalya'ya gaz vermeye başladı.
"Ya Eftalya hadi iç ne olabilir ki sadece bu gece kendi aramızda eğleniyoruz dışarıda bile değiliz"
"Tamam ama uzun bir süre içmem bu geceden sonra ona göre"
"Tamam tamam"
Tolga,çok ama yavaş içiyordu o yüzden Beste ve Eftalya kadar sarhoş değildi ama onun da kafası pek yerinde değildi tabii.
Gece 12 de içmeye başlayıp gece 3 de içmeyi bitirmişlerdi,artık hepsi sızmak üzerelerdi Beste ve Eftalya ayakta bile duramıyordu ama Tolga onlardan biraz daha iyiydi.
Önce Beste'yi koltuğa uzandırıp daha sonra Eftalya'nın yanına gidip onu kaldırmaya çalıştı ama Eftalya,çok içmişti ve mırıldanmaya başladı.
"Tolga..."
"Tolga nerdesin midem çok bulanıyor"
"Burdayım güzelim ne istersin benden?"
"Beni tuvalete götür kusmak üzereyim"
"Tamam güzelim yavaşça kalk bakalım"
Tolga,Eftalya'yı zor da olsa tuvalete götürdü Eftalya tuvalete gider gitmez kusmaya başladı Tolga,Eftalya'nın saçlarını eliyle tutuyordu ve bu Eftalya'yı biraz daha rahatlatıyordu.
Tolga hiç iğrenmemişti Eftalya'nın kusmasından.
Eftalya kustuktan sonra Tolga onu banyoya götürdü önce ağzını sonra da elini yüzünü yıkadı.
Eftalya biraz daha kendine gelmişti ama hala biraz sarhoştu,Tolga bunu fırsat bilip onunla konuşmak istediğini söyledi.
"Eftalya,ben seninle bişey konuşmak istiyorum"
"Konuşalım Tolga"
Eftalya hala zor konuşuyordu,muhtemelen sabah uyandığında bunların hiçbirini hatırlamayacaktı.
"Balkona geçelim gel güzelim"
Balkona oturdular ve Tolga lafa girdi;
"Ben,buraya senin için geldim Eftalya"
"Nasıl yani?"
"Ben senin evli olduğunu bilmiyordum"
"Evli değilsindir diye geldim sonuçta yaşın daha genç"
"Buraya gelince öğrendim evli olduğunu"
"Evli olup olmamamın senle ne alakası var ki Tolga?"
Eftalya hala anlamamıştı.
"Çok alakası var Eftalya"
"Ben,sana aşık olduğum için geldim"
"Bu şehire dönmemin tek sebebi sensin"
Ardından,Tolga Eftalya'nın ellerini tuttu ve tekrardan konuşmaya başladı
"Bak,emin ol seni Meriç'ten daha çok seviyorum"
"Tolga,şu an sadece saçmalıyorsun"
Eftalya oturduğu yerden zor da olsa kalkmıştı ama kolunu tutan el,onu durdurmayı başarabilmişti.
"Eftalya dinle beni bak"
"Seni dinlemek istemiyorum Tolga"
Eftalya lafını bitirmeden Tolga onun dudaklarına kapanmıştı.
Eftalya'nın kafası yerinde değildi ve ne yaptığını bilmiyordu.
Kollarını Tolga'nın sırtına koyup Tolga'ya karşılık verdi.
Bunu bilinçsizce yapıyordu ama Tolga bunu fırsat bilip Eftalya'nın boynuna kadar indi,boynuna yumuşak öpücükler bıraktıktan sonra daha da aşağılara inecekti ama Eftalya Tolga'nın niyetini anlamıştı ve geri çekildi.
"Allah kahretsin" diyebildi sadece ve koşarak yukarıya,Meriç'le olan yatak odalarına çıktı.
beklenmedik olaylarin oldugu bir bolumduu.
oylarinizi ve yorumlarinizi eksik etmeyiinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim Biz Ayrıldık / Yarı Texting +18
Teen Fiction"Üstündeki nerden çok güzelmiş çok yakışmış sana" "Zara'dan niye sordun ki?" Kulağıma yaklaşıp sessizce; "Birazdan benim üstümde de sen olacaksın da o yüzden sordum."