22

192 7 0
                                    

Meriçle eve gittikten sonra romantik bir film açıp koltuğa uzandık yanımıza da abur cubur bişeyler alıp üstümüze örtü örttük.

Film çok güzel gidiyorken Meriç'e gelen bir aramayla film yarıda kaldı.

Arayan Meriç'in asistanıydı.

"Alo?" Dedi Meriç.

"Hocam kalp yetmezliği olan hastanın durumu çok kötü acil ameliyat gerekiyor ne yapalım"

"Siz hemen ameliyathaneyi hazırlayın ben geliyorum"

Meriç aramayı kapattı ve bana doğru dönerek;

"Güzelim benim gitmem lazım hastanın ameliyata ihtiyacı var"

"Tamam hayatım hemen git ama dikkat et haber ver bana da"

Meriç'in gitmesiyle bende yatak odasına çıkıp uyudum.

Meriç'in ağzından:

Hastaneye gelir gelmez hemen eldivenlerimi maskemi ve ameliyathane için özel olan kıyafetlerimi giyip ameliyathaneye girdim.

Yaklaşık 2 buçuk saat süren ameliyatın sonunda hastayı kaybetmiştik.

Hastayı kaybetmekten daha zor olan kısım ise bunu yakınlarına söylemekti.

Ameliyathaneden çıktığımda hastanın yakınları hemen yanıma geldi.

"Doktor,abim iyi mi?"

"Başınız sağolsun çok uğraştık ama kaybettik tekrardan başınız sağolsun"

Meriç'in bunu demesiyle hastanın kardeşi,Meriç'in boğazına yapıştı asistanlar ayırmaya çalışsa da adamın gücü fazla geliyordu Meriç nefessiz kalmak üzereyken adamın ellerini boğazından zor da olsa çekebilmişti adam bir yandan bağırırken bir yandan da güvenlikler adamı götürüyordu.

"Sana aynı acıyı yaşatıcam duydun mu beni,sende benim gibi kafayı yiyeceksin ama bu acıyı yaşayacaksın bu acıyı yaşamaya mahkumsun sen abim senin yüzünden öldü abimi aldın benden!"

Meriç vicdanen rahattı çünkü hasta için elinden geleni yapmıştı tabii ki hasta için üzülmüştü ama bu ölen ilk hasta değildi o yüzden yapabilecek bir şey yoktu.

Uzun ve yorucu bir günün ardından Meriç eve gitti zile basınca kimse açmadığı için anahtarla girdi ve yukarıya çıktı.

Eftalya'yı uyandırmadan yavaşça yanına sokuldu ve uyudu.

Sabah ilk Eftalya uyandı aşağıya indi ve kahvaltıyı hazırlamaya başladı Eftalya her ne kadar sessiz olmaya çalışsa da Meriç'in uykusu derin olmadığı için seslere hemen uyandı tabii.

"Güzelim,günaydın" Diyerek aşağıya indi Meriç.

"Günaydın hayatım" Eftalya sözünü bitirmesiyle Meriç'in boynundaki izleri farketti.

"Meriç senin boynuna ne oldu? Ne bu izler" dedi endişeli bir sesle.

"Dün hastayı kaybettik,tabi kaybedince de hastanın yakını çıldırdı boğazıma yapıştı öldüreceğim seni falan dedi ama ben pek takmadım önemli bir şey yok yani"

"Ya takmamışsın ama ya o adam hastaneye falan gelip sana bişey yaparsa? Bak korkutma beni bitanem"

"Hayır karıcım bana hiçbirşey olmayacak merak etme korkmana da gerek yok senin kocana kimse bişey yapamaz"

"İyi madem ama yine de dikkat et neyse hadi sen geç ben kahvaltıyı hazırlayayım."

"Hayır hayır bende yardım edeyim beraber yapalım işte"

Kahvaltıdan 2 saat sonra Meriç hastaneye gitti Eftalya ise evde tek kaldı.

Eftalya çok sıkıldığı için Beste'yi arayıp eve davet etmeye karar verdi.

"Alo? Beste"

"Efendim Eftalya"

"Müsaitsen bize gelebilir misin çok sıkıldım Meriç de yok."

"Tamam 10 dakikaya çıkarım evden"

Eftalya mutfağa gidip kaju,badem ve puding aldı daha sonra onları sehpalara koyup korku filmi aramaya başladı.

Korku filmini tam bulmuşken zil sesinin gelmesiyle koltuktan kalkıp kapıya doğru ilerlemeye başladı.

Kapıyı açar açmaz Beste koşarak Eftalya'ya sarıldı ve uzun bir sarılmanın ardından salona geçip filmi izlemeye başladılar.

Beste yaklaşık 2-3 saat durduktan sonra ben artık kalkayım diyerek Eftalya'nın yanından ayrıldı.

Beste gittikten 10-15 dakika sonra zil tekrardan çaldı Eftalya Beste'nin bir şeyi unuttuğunu düşünüp kapıya doğru yöneldi ama gelen kişi Beste değildi.

2 tane adamdı.

Ellerinde silah olan 2 tane adam...

bu bolumdee bu sekilde bittiii biraz merakta kalin diye en heyecanli yerde biraktiimm oy ve yorumlarinizi eksik etmeyiinn

Sevgilim Biz Ayrıldık / Yarı Texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin