7. GEÇMİŞ VE DİNMEYEN ACISI

797 76 67
                                    

Bölüm şarkıları:
Moonlight - XXXTentacion
Him & I - G-eazy & Halsey
(İkiside mükemmel şarkılar)

(LÜTFEN OKUYUNUZ)

Açıklama yaptım ama görmeyen varsa diye tekrar yazıyorum. Arkadaşlar Arif' in yani Elina'nın babasının soyadı "Başaran". Elina'nın soyadı ise "Başarır" bunun sebebini iler ki bölümlerde anlayacaksınız. Yani Elina'nın önceden soyadı "Başaran'mış" daha sonra değişmiş. Kemal, Aras ve Arif'in Elina hakkında neredeyse hiçbir bilgi bulamamalarının sebebi de bu. Bu arada değişmiş derken değiştirilmiş de olabilir biraz geniş düşünelim.
Sizce Elina'nın soyadı neden değişmiş olabilir?

İyi okumalar(:

7. BÖLÜM GEÇMİŞ VE DİNMEYEN ACISI

Bazen öyle fedakarlıklar olurdu ki yapacağımız fedakarlık ne kadar küçük olursa olsun ucunda kalbimizden bir parça kaybederdik.

Benim kalbim de her fedakarlıkta bir parça kaybetti. En sonunda paramparça oldu. Daha sonra içimde oluşan o boşluğun bıraktığı tarifsiz acı hala beni terk etmemişti.

Bunun tek sebebi ise herkesi anne babası büyütürken, benim anne babamı büyütmeye çalışmamdı.

Kabuldü annemin pek suçu yoktu çektiği acılara dayanamamıştı, delirmişti. Ama bana inanması tüm artıları eksiye çevirmiş beni de bir enkaza dönüştürmüştü.

Kalbim aniden paramparça oluvermiş ve daha sonra parçalanak kalbimin parçaları ruhumu kanatmıştı.

Kalp ağlamayınca göz ağlamazmış derler peki ya ben, benim kalbim nasıl datansın bunların hepsine.

En azından annem beni sevmişti ben de annemi sevmiştim hala da çok sevmeye devam ediyorum. Herşey için kin tutan ben annemin bana yaşattıklarını neden göz ardı etmiştim.
Neden kayırmıştım onu bu kadar.

Arsızlığımdan, o kadar sevgi, ilgi, arsızıydım ki hep annemden daha çok sevgi istiyordum. Babamın bana vermediği sevgiyi de annem versin istiyordum. Ama olmadı annemin sevgisi bana yetemedi. Zaten annem öldükten sonra o sevgide ellerimden kayıp gidivermişti.

Bir süre aşktan bulurum sanmıştım o ilgiyi daha çok küçüktüm. Arkadaşlarım yoktu kimse beni sevmiyordu. Babamın da bana yaşattıklarından sonra erkeklere daha farklı bakmaya başlamış ve daha hiç başlamayan aşkım da bitivermişti.

Günce o da olmasa yaşamam ben.


Annemi kaybettiğim günün ağırlığı hala üzerim de o gün düşüncelerimden utanmıştım ben hala da nasıl böyle birşey düşünürüm diye kendimi suçlayıp duruyorum. Keşke hiç öyle düşünmeseydim belki kurtarabilirdim onu.

Elina Başarır
14 yıl önce

Çocuk olmak neydi, ne demekti? Çocuk olmak sadece bebeklikten  ergenliğe kadar olan zaman dilimi miydi? Şüphesiz ki çocukluk ergenlikten, gençlikten, yaşlılıktan daha önemliydi. İnsanın aslında en çok kendini bildiği fakat bildiği şeyleri bilmiyormuş gibi yaparak mutlu olduğu zamandı.

"Keşke tekrar çocukluğuma dönsem de hiç bir şeyi anlamadan güle oynaya gezsem."

Bir şeyleri ne kadar çok bilirsek, ne kadar çok araştırırsak, ne kadar çok meraklanırsak o kadar deliliriz. Bu yüzden deli olduğu iddia edilen herkese çocuk gibi diyoruz. Oysa deli olan bizleriz. Sadece farkında değiliz.

ASİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin