Bölüm şarkıları:
Pus - Suffle
Aşk şarkısı - Şanışer2. BÖLÜM YÜREK YANGINI
Siz acılarınızı başkalarına anlatıp acınıza ortak bulmaya çalışsanız bile acılarınız her zaman kimsesizdir.Bu sıradan bir yangın değildi ki defalarca kez cinayete kurban giden çocukluğum bu sefer tarihten tamamen siliniyordu.
Gözlerim mutfağın perdesine takıldı perde ucundan başlayarak yanmaya başlamıştı ve yukarı doğru ilerliyordu ateş çok hızlı bir şekilde ilerliyor ve perdeyi daha çabuk yakıyordu kalbimde bir sızı hissettim sanki yangın kalbimede uğramış gibiydi. Yangını söndürmek için birşey yapabilirdim ama beynim tüm işlevini yitirmiş gibiydi burası ne kadar kötü anılarım olursa olsun çocukluğumdan kalan son şeydi ve hayatımda ki en önemli kişi bir zamanlar burada yaşamıştı. Annem. Annemden kalan son şeyin ellerimden kayıp gitmesine göz yumamazdım.
Gözlerim bir anlığına halıya kaydı halının üzerinde adeta bir pirinç tanesi kadar küçük bir kıvılcım vardı kıvılcım çok yavaş bir şekilde büyüyordu sanki ateş halıya değilde kalbime sıçramıştı adeta kendimi yere atarak iki dizimin üzerine çöktüm ve sağ avuç içimi bir saniye bile düşünmeden minicik ateşin üzerine bastırdım, elimde ufacık bir sızı hissettim daha sonra elim adeta yanan bir sobanın üzerine koyulmuş gibi yandı, yanmanın etkisiyle acıdan inledim ve elimi hızlıca geri çektim. Avucumu çevirip baktığımda ise avucumun tam ortasında yamuk bir daireyi andıran ceviz büyüklüğünde pembe bir iz çıktığını gördüm. Yanık izine bakarken, avucumun içinde aniden bir sızı hissettiğim de çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. Sızının verdiği etkiyle elimi bir sağa bir sola sallamaya başladım, elim çok fena sızlıyordu yeşillerim eski püskü halıya kaydı halının üzerinde küçücük bir delik oluşmuştu.
Başımı kaldırıp perdeye tekrar baktığımda artık perdeden geriye hiç birşey kalmadığını gördüm hızlı bir şekilde ayağa kalktığımda etrafa dikkatlice baktım. Gözlerim başka bir yerde ateş var mı diye etrafı taradı ve gözlerim yine bir yerde ateş olduğunu gördü mutfak masasının üzerindeki masa örtüsü de alev almaya başlamıştı sıkıntıyla alt dudağımı dişledim ve arkamı dönüp musluğun altında ki dolaptan hızlıca büyük bir leğen çıkardım, leğeni mutfak lavabosunun içine koyup musluğu açtım fakat tek damla su yoktu musluğu kapatıp tekrar açtığımda ise sinirden ağlayacaktım su vanasını kapatmışlardı.
Ben salak değildim bu kadar tesadüf olmadı çok saçma, ne kadar inanmak istemesemde evi kundaklıyorlardı.
Pes etmeyecektim evimi cayır cayır yakmalarına izin vermeyecektim mutfak masasının başına tekrar geldiğimde masa örtüsünü kaldırmak için örtünün bir kenarını tuttum diğer kenarını da tutmak için eğildiğim de hiç olmaması gereken birşey oldu aniden pardüsümün sağ kolu yanmaya başladı kolumda bir sıcaklık hissettim ve çığlık atarak birkaç adım geriye gittim ateşin kolumdan omzuma doğru ilerlediğini gördüğümde pardüsümü hızlıca çıkararak masanın üzerine attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİL
Novela Juvenil"Duyguları katledilmiş her insan artık taş kalpli olarak anılır." Aklıyla dünyayı elinde oynatabilecek bir kadın ve Gücüyle dünyaya diz çöktürebilecek bir ...