[1] 9. ÇARESİZLİĞİN SESİ

897 72 42
                                    

Bölüm şarkısı:
Everything i wanted - Billie Eilish :(

Hdhdhdjd bölümü cumartesi atıcam diyip cumartesinin ilk dakikasında bölüm atmam şoku.

9. BÖLÜM ÇARESİZLİĞİN SESİ

Aras Divan Altunel

Nefesimi sertçe verdim ve yakalarından tuttuğum adamı bıraktım. Parmaklarım ve ellerim kendimi sıkmaktan kıpkırmızı olmuştu. Parmaklarımı saçlarımın arasından geçirdim ve geriye doğru birkaç adım attım. Sertçe dudaklarımı yaladım. Kemal ise bana öküzün trene baktığı gibi baktı.

Gözü morarmaya başlamıştı. Biraz sonra bıyık altından sırıttı. "Abi sen Elina'yı kıskandın mı bana mı öyle geldi? Bilmezlikten geldim. "Ne kıskanması saçmalama oğlum." Hala sırıtmaya devam ederken konuştu. "Yok ben bu bakışları biliyorum, sen fena yanmışsın bu kıza bu kadar kıskandığına göre."
Ona bakmamak için gözlerimi her tarafta gezdirdim.

Gerçekten ben Elina'ya yanmış olabilirmiydim. Gözlerim tavanda gezindi derin bir nefes aldım ve tekrar derin bir nefes aldım. Bu benim yapmayı sevdiğim birşeydi. Derince nefes aldığım da sanki bir şelalenin yanına tertemiz bir havaya, yemyeşil bir ormana ışınlanmış gibi oluyordum.

Yine öyle yaptım kapadım gözlerimi derince bir nefes aldım ve kendimi ormanda hayal ettim. Upuzun ağaçların ortasındaydım şimdi. Gözlerimi açtım ve sebepsizce ormanda yürümeye başladım. Sağ elimle yürürken ağaçlara dokunuyordum. O kadar güzel bir duyguydu ki.

Gelen seslerle arkamı döndüm biri zorla hayalime girmişti. Koşan ve kahkahalar atan bir kadın vardı. Bu kadın Elina'ydı. Koşarken bir anda bana doğru döndü. O kahkahalar atan yüzünü gördüğüm de gülümsedim. Çok güzeldi. Öyle bir gülüyordu ki sanki onun için dünyanın en güzel anı gibiydi farkında değildi ama benim içinde öyleydi.

Saçları salıktı ve hafifçe esen rüzgarda sallanıyordu. Onu yanımda saçları açık olarak da görmemiştim. Benimle uyuduğu zaman bile saçları bağlı uyuyordu. Bunun bedenini bilmediğim gibi bundan hiç hoşnut değildim. Benim yanımda da sahte gülmek yerine böyle gülse olmaz mıydı?

Kemal'in "Aras" demesiyle kendime geldim. Gözlerimi açtım ve tavandan çektim. "Eğer ona yansaydım onu Arif'e vermezdim."  Kapıya doğru yürümeye başladım ve kapıya vardığımda tekrar ona döndüm "Gözüne bir buz koyda çıkalım halletmemiz gereken acele bir işimiz var."

🙄

Elina Başarır

İstanbulun serin havası bile beni serinletemiyordu. Önceden yazları bile çorap giyen battaniyesiz uyuyamayan o kız şimdi sıcaktan nefret ediyordu. İğreniyordu. Tiksiniyordu. Hatta öyle nefret ediyordu ki şuan donarak ölmek istiyordu.

O kız bendim. Hala buradayım. Bu bana acı vermeye devam ediyor. Vücudum adeta yanıyordu. Yatağa bağlanmıştım hem ellerim hem de ayaklarım bağlıydı. Arif hala yanımdaydı. Yine bana dokunmuştu. Gözlerim buraya geldiğimden beri yaşlıydı. Arif cebinden bir şey çıkarmıştı ve birkaç dakikadır onunla uğraşıyordu.

ASİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin