kappale 8

394 37 16
                                    

Heräsin aamulla siihen kun Nea vetäisi verhot auki. "Wäää ei saa!"huusin ja vedin peiton pääni yli. "Gloria! Nyt heti nouset ylös. Ensinnäki sulla on treffit tänää ja meillä on vieras meidän lattialla!" Nea kuiskaushuusi loput hampaat yhteen puristettuna ja osoitti lattiaamme. Mitenniin meillä on vieras? Ainiin eilen illalla Nean ex poikaystävä oli tullut tänne tapaamaan Neaa omasta koulustaan. Tobias on siis veden elementin vartija. Sam oli muistaakseni puoliksi tulen elementin vartija. Tunnilla meille opetettiin että ne pustyvät käsittelemään omaa elementtiään.

"Umm Gloriaa!" Nea herätti minut ajatuksistani naurahtaen. "Heh juu. Herätetääks me toi tosta?"naurahdin ja osoitin Tobiasta joka nukkui tähtiasennossa lattiallamme. "Joo. Ja mä tiiän tarkalleen miten",Nea virnisti ja juoksi ovesta ulos. Nousin ylös ja päätin harjata hiuksiani odotellessani. Pian Nea tuli takaisin kädessään kulhollinen jäitä. Hän kyyksityi Tobiaksen viereen ja nosti hänen paidan kaulustaan. Pidättelin nauruani molemmin käsin. Sitten Nea kippasi koko kulhollisen jäitä Tobiaksen paidan sisään ja Tobias ponkaisi ylös. Ainiin jäät ovat vettä. KAKKA! Tobias veti voimallaan jäät ulos paidastaan ja muutti ne sulaksi vedeksi ilmassa. Hän virnisti meille molemmille. Nostin kädet ylös ja huusin: " Mä en tehny mitään!". "Mutta et myöskään lopettanu sitä!" Tobias nauroi. Hön jakoi vesiklimpin ilmassa kahteen osaan ja heitti ne meidän päälle alle sekuntissa. "Tän sä saat vielä maksaa! Onneks mä sentää harjasin mun hiukset", katsoin Tobiasta murhaavasti. Vetäisin kännykkäni latauksesta ja muistin, että minulla ei ollut Samin numeroa. "Nea onks sulla Samin numero?" kysyin. "Ei, mutta Sandralla tai Emilyllä varmaan on", Nea sanoi katsoen minuun hämmästyneenä. Tekstasin Emilylle ja kohta olinkin jo soittamassa.

"Hei, kuka ikinä sä ootkaan?"kuulin epäröivän äänen linjan toisesta päästä. "Moi, mä oon Gloria. Nii haluisiksä tulla tänne ja vähän äkkiä. Meidänki huone on 12", kuiskasin nopeasti ja löin luurin korvaan.
Hymyilin voittaja ilmeellä alle kaksi minuuttia hämmästyneille Tobiakselle ja Nealle. Nopeasti Sam oli täällä Michael hänen kannoillaan. "Se kuunteli kun mä puhuin sun kanssa ", Sam sanoi kun olin avannut heille oven. "Okei, te kaks ootte mun joukkueessa ja Tobias ja Nea te ootte Joukkue. Ja tästä alkaa pilasota!"huusin täysillä ja vedin Samim ja Michaelin jotka virnistelivät vessaan kanssani. Hieroin käsiäni yhteen ja sanoin: "Okei ensinnäki me tarvitaan joukkue nimi", sanoin hyppien paikallani pienesti. "Miten ois TeamKouluHaisee?" Sam kysyi naurahtaen. "Tai TeamUnicorns?" Michael virnisti nojaten vessan lukittuun oveen. "Mä keksin! TeamPinkitPossut! Lyhennettynä TPP!"huutokuiskasin ja hymyilin tekemällä itselleni kaksoisleuan. "Okei nyt ku se on päätetty nii hus hus! Ja Tobias muuttaa nyt teidän huoneeseen!"huusin kävellen ulos vessasta.

Tobias ja pojat häipyivät, koska minä ja Nea tarvitsimme aikaa laittautua. Onneksi Nea auttoi minua tänäänkin vaate valinnassa. "Mikä ihmeen pilasota, tai siis miks?" Nea kysyi. "Siis pikku selvennys. Me ei olla sodassa toisiimme vastaan vaa ollaan kaksoisagentteja u know? Nii, että kaikki pilat osuu poikiin. Ei ikinä meihi", virnistin ja Neakin virnisti. Vedimme ylävitoset ja laittauduimme.

Meillä oli ensimmäisenä kuvaamataitoa. Kyllä tiedän, mietin itsekkin aluksi mihin sitä tarvitaan. Siinä opetellaan piirtämään riimuja.
Astuin luokkaan ja huomasin Michaelin sekä Samin pitävän minulle paikkaa. Kävelin hiukan hämmästyneenä Sandran viereen istumaan.

Tunti oli tylsä, koska emme vielä piirtäneet riimuja. Harjoittelimme vain piirtämistekniikoita. Pelasin suoraansanottuna puolet tunnista ristinollaa Sandran kanssa.

Kun oli viimein hyppytunti ja kaikki olivat jo vieneet kirjansa. Etsin Michaelin ja Samin, ja vein heidät ulos. Minua käy sääliksi vampyyreitä jotka ovat syntyneet palamaan auringossa ja joutuivat käyttämään niitä rumia sormuksia. "Noniin, meidän pitää keksiä niille piloja!"hihkuin ja taputin käsiäni. Kuuntelin heidän ehdotuksiaan hetken, kunnes kyllästyin. Koska heillä oli ehdotuksia kuin: "Leikataan lakanaan reiät ja juostaan heidän huoneeseen". Joten seisoin vain ja katselin järvelle. Yhtäkkiä halusin yrittää tehdä voltin. Kärrynpyörän osasin jo, joten tein muutaman arabialaisen kärrynpyörän(laskeutuu molemmille jaloille) ja hyppäsin ilmaan. En ollut koskaan tehnyt volttia joten yllätyin, kun onnistuin ja laskeuduin täydellisesti jaloilleni.
Pojat katsoivat minuun hölmistyneinä, joten vain kohautin hartioitani. Juoksin heidän luo ja sanoin: "Nyt riittää noi surkeet pilat ja tästä lähtien mä en oo teidän joukkueessa. Täst tuli just tytöt vs pojat". Virnistin ja kävelin etsimään Nean. Infosin Tobiakselle ja Nealle uudesta muutoksesta. Tobias lähti etsimään poikia ja minä sekä Nea hymyilimme.

GloriaWhere stories live. Discover now