** Kiitokset SherHol00, SweetSweetAngels ja DestinyAngels0923 avusta tän kappaleen kanssa ja inspiksestä jota saan teiltä:)) DestinyAngels0923 ja SweetSweetAngels kirjottaa kans hyvii tarinoita, nii jos ette lue jo nii käykää kattomassa:)))**
Tunsin kipinöitä ja ilotulitteita. Taas. Mutta tämä oli erilaista, jotenkin himokkaampaa. Sam on turvallinen ja Michael on tuntematon, villi ja en tiedä. Puoleensa vetävämpi? Irrottauduimme ja katsoin Michaelia hämmästyneenä. Tiedän aloitin sen itse. Olin vain todella hämmästynyt. Kuulin jalkapallopelin hälinän lisäksi jonkun astuvan oksan päälle jossain lähellä. Käännähdin katsomaan. Sam seisoi loukkaantuneena muutaman metrin päässä meistä.
"Sam, odota!" huusin ja irrottauduin Michaelin otteesta juosten Sam kohti. "Ei se mitään Gloria,mä ymmärän. Sä valitsit Michaelin. Te ootte tuntenu vasta pari päivää, muta kai se on sitte oikee sulle", Sam kuiskasi ja kuulosti satutetulta. Kyynel vierähti poskelleni. "Sam anna mun selittää, ja eihä me ees seurusteltu!"huusin epätoivoisen vihaisesti. Miten hän suuttui noin paljon. Ylireagointi. Tai joo olin tehnyt aika selväksi, että halusin hänet. "Totta, ei meidän välillä ollut yhtään mitään", Sam kuiskasi katsoen poispäin. "Sam hei, kuuntele. Me ei olla tunnettu pitkään. Mä välitän susta, oikeesti tosi paljon ja, ja mä en tiiä m-mikä muhun meni. Mä olin vaa tosi paniikissa ja mä en ajatellu selvästi ja, ja, ja...", Sam keskeytti minut nostamalla leukaani niin, että katsoimme toisiamme silmiin. "Paniikissa?" Sam kysyi huolestuneena. "Ai sä et nähny kaikkea?"kysyin epäröiden. "Satuttiko joku sua", Sam kysyi kiivaasti. "Vähänninku", kuiskasin häpeillen, naama kuumottaen katsoin maahan. "Hei, Gloria. Sä voit kertoa mulle", Sam katsoi minuun. "Umm John vähänniinku öh", sanoin vilkaisten oliko John viellä puun luona maassa. Ei ollut. Sen sijaan Michael seisoi vihaisena puun varjossa. "Mitä John teki sulle?" Sam kysyi vihan nousten hiljallen kasvoilleen. "Se, se tota. Se meinas raiskata mut!"huusin ja purskahdin itkuun. Romahdin maahan istumaan. Pidin kädet tiukasti kasvoillani. Kurkkasin tietääkseni Samin reaktion. Hän näytti vihaisemmalta kuin ikinä.
Yhtäkkiä hän näytti muistavan minut. "Viedään sut sisään Gloria", hän kuiskasi. Nyökytin pienesti. Olin todella hämmentynyt. Tämä oli vasta ensimmäinen viikkoni tässä koulussa.
Sam livahti salaa huoneeseeni. Kun Nea huomasi minun itkeneen hän katsoi murhaavasti Samiin. "Mitä sä teit Glorialle?!"hän sanoi vetäen minut pois Samin käsistä. "Ei Sam mitään tehnyt", mumisin ja katsoin lattiaan.Häädin Samin pois huoneesta ja selitin kaiken mitä tapahtui sen jälkeen kun menin ulos huoneestani viimeksi.
Nea näytti vihaiselta ja petetynsurulliselta.
" Se paskianen", Nea sanoi ja kyynel vierähti hänen poskelleen."Ja mä olin menossa sen kanssa joulutanssiaisiin!" Nea huudahti ja uusi purkaus kyyneleitä tuli hänen kasvoilleen.
"Ja kaiken huipuks arvaa mitä. Mä aioin kertoa tän sulle tänä iltana, mut. Se pyys mua sen tyttöystäväks ruokailun jälkeen ja mä sanoin joo!" Nea huusi vihaisena.
"Tää on niin ohi. Mä tekstaan sille nyt heti, et tulee tänne", Nea mutisi hampaidensa välistä naputellen tekstiviestiä.
"Mitä!? Se ei kyl tänne tuu!"huudahdin säikähtäneenä.
"Gloria mä ymmärrän ettet haluu sitä tänne, mutta kuuntele mua. Taistelutunneil oot hakannu jokaisen pojan kuka sulle on laitettu vastukseks. Miten sä et ollu vahvempi kun se nytten? Johnilla on paljon huonommat lihakset kun esim Samilla ja senki sä oot hakannu taistelutunnilla!" Nea huusi selittäen, kuin asia olisi itsestäänselvä. "Totta muuten", sanoin ja hämmästynyt vihan ilme nousi kasvoilleni. "Sulla on hyvä pointti. Kutsu se tänne nii puristetaan siitä ulos miten se oli vahvempi kun mä", sanoin Nealle virnistäen.