0.5

3.6K 477 590
                                    

Olduğum yatakta günün yorgunluğuyla önce sağa, ardından sola döndüm. Yorgunluktan ölüyor olmama rağmen asla uykumun olmaması da cabasıydı. Uyumak istiyordum, ihtiyacım olduğunu biliyordum ama uyuyamıyordum.

Bugün sabahın köründe Hyunjin' in dediği yerle konuşmaya gitmiştim, hâlâ kasiyer aradıklarını öğrenmiştim ve görüşme yapmıştık. İş görüşmem deneyimli olmamdan ve büyük olasılıkla benden başka hiçbir aday olmamasından kaynaklı anında onaylanmış, hatta direkt başlamıştım.

Tüm gün ayakta durmanın o zorluğunu unutmuştum, doğru düzgün gelen giden bile yoktu oysa. Günde yirmi kişiyi geçmemişti gelen sayısı ama oturmamıştım ilk günüm olduğu için. İleriki günlerde çok daha rahat olur ve otururdum büyük ihtimalle ama en azından şu an elimden geldiğince çalışmalıydım. Benim haricimde sadece bir çalışan vardı ve o da garipti ki apartmanın birinci katında oturan Jisung' tu. Hyunjin bahsettiğinde adını çıkartamasam da gruptaki kişilerin profil resmine bakarken ona da denk geldiğim için yüz yüze görünce tanımıştım. Aile marketi olduğunu ve ondan arada yardıma geldiğini söylemişti. Yani çoğunlukla yalnızdım.

Jisung' la çok vakit geçirememiştik ama iyi birine benziyordu. İnanılmaz enerjikti ve konuşmadan duramıyordu, bir saat kadar markette durup biten ürünlerin yerine yenilerini yerleştirdiği süre zarfında bile susmamıştı. Ben konuşmasam kendi kendine konuşuyordu, garip biriydi.

Bir saatlik kulaklarıma çektirdiği işkencenin ardından işi olduğunu söyleyerek beni tek bırakmıştı. O gittikten sonra da pek müşteri gelmemişti ve saatler boyu sessizlikle baş başa kalmak onun durdurak bilmeyen konuşmasından sonra beni boşluğa düşürmüştü açıkçası.

Tüm bunlar normaldi ancak işin garip tarafı, saat on bir gibi çıkıp marketi kilitlememin ardından anahtarı teslim etmek için Jisung'un kapısını çaldığımda Minho'nun kapıyı açmış olmasıydı.

Anahtarı teslim etmiştim, beni de içeri çağırsalar da evde işim olduğunu söyleyerek reddetmiştim. Minho ise iş olayında yardımcı olamadığı için üzülse de girdiğim iş yerinin iyi bir yer olmasından bahsetmişti. Ben de ona teşekkür etmiş ve evime çıkmıştım.

Bugün karşı komşuyla da karşılaşmamıştım, gerçekten garip bir gün oluyordu. Çünkü taşındığımdan beri hep bir şekilde karşılaşıyorduk. İlk defa karşılaşmak istemiştim aslında çünkü bana tavsiyesi sayesinde iş bulmuştum ve itiraf etmek istemesem de bir teşekkürü hak ediyordu.

Birdenbire uyku bastırdığında içimden şükürler edecektim, teşekkür konusu yarına kalmıştı. Şimdi uzun zamandır gelmeyen uykum gelmişken uyumamam aptallık olurdu.

•••

Duyduğum gürültüyle yerimden sıçrayarak uyandım. Sırtım yataktan o kadar hızlı ayrılmıştı ki uyku sersemliğiyle yeri boylamıştım.

Kalçamın üzerine düştüğümde elim acıyla oraya gitti. Bu ses de neydi böyle?

Kalçamın acısını bile unuttuğumda içimde inanılmaz bir korkuyla sesin nereden geldiğini anlamaya çalıştım. Elime yan çekmeceme koyduğum şok cihazını almamın ardından yavaşça odamdan çıktım, diğer odalara ilerlediğim sıradaysa fark ettiğim şey koridorun ortasında duraksamama sebep oldu.

Sesler benim odamdan geliyordu.

Yutkundum ve yine de tüm evi turladım, evde gerçekten hiçbir şey olmadığına emin olduğumda odama geri dönerek ne olduğunu anlamaya çalıştım. İyice sustuğumda tek çıt bile kalmayan ortam, sesin ne olduğunu anlayarak dehşete düşmeme yetmişti.

Yatak başlığımın yaslandığı duvara, şiddetle pat pat vuruluyordu ve bu ritmik bir şekildeydi. Bu bile anlamama yeterken duyduğum kadın sesi her şeyi yerine oturtmuştu.

Şokla ağzım bir karış açık kaldığında ne yapacağımı bilemedim, saate baktığımda uyuyalı henüz iki saat ancak olduğunu görmüştüm. Sonunda dinlenebilecekken bu da neyin nesiydi böyle?

Sinirle telefonumu elime aldığımda telefona bakıp bakmayacağını bile bilmiyordum, tek bildiğim yarın da işe gitmem gerektiğiydi ve karşı dairemdeki şerefsizin adeta benim odamda yaşanıyormuşçasına duyduğum sevişme sesleriydi.

daire sekiz:
daire yedi
şaka mısın sen
gecenin bu saati bu ne amk

Duvarıma vurma sesleri ara verdiğinde bu binanın ses yalıtımını kim yaptıysa bir daha bina dikmesini engellemek için her şeyi yapabileceğimi düşünüyordum. Birkaç dakikalık sessizliğin ardından çevrimiçi olduğunu görmemle hızla telefonuma döndüm.

daire yedi:
ne yapmamı bekliyorsun aq
inanmıyorum gerçekten şu an bu mesajlara girdiğime bile
meşgulüm
yazma
çın çın mesaj sesi dikkatimi dağıtıyor

daire sekiz:
DİKKAT Mİ DİYORUSN BİR DE
uyuyamıyorum amk
utanman da mı yok hiç

daire yedi:
nasıl uygun görürsünüz Felix-shi
altımdaki kızı bırakmamı mı istersiniz
işin ortasındayken

daire sekiz:
terbiyesiz herif
bırak mı diyorum
lütfen daha sessiz ol(?)
ya da başka odada yapın
yatak odalarımız dipdibe
anladığım kadarıyla

daire yedi:
sen uyu diye koltukta mı sevişeyim amk
hiç mi duymadın daha önce
yat zıbar ninni gibi gelir

daire sekiz:
porno dinlemek zorunda değilim
ninni diyorsun bir de
şaka gibisin
bir de sana teşekkür edecektim|

daire yedi:
hayatında ilk kez mi duyuyorsun aq
kafanı koy
uyu
çok zor olmamalı

daire sekiz:
zor?
DİYORUM Kİ
YATAK BAŞLIĞIN
DUVARIMA
GÜM GÜM ÇARPIYOR
gelip sizi ben ayırmadan önce durun

daire yedi:
amk senin
tüm isteğim gitti zaten
aptal çocuk

daire sekiz:
kusura bakma uyumak istediğim için
görgüsüz herif

daire yedi:
sen taşınana kadar kimseyle seks yapamayacak mıyım ben amk

daire sekiz:
ölmezsin sevişmedin diye

daire yedi:
sana haber veririm
gidersin başka yerde kalırsın
çekemem böyle

daire sekiz:
ne
gidecek başka yerim yok|

daire yedi:
bir daha beni seks yaparken rahatsız etme
yoksa sen de dahil olursun
duydun mu

daire sekiz:
ne demek bu

daire yedi:
sikerim demek

daire sekiz:
TERBİYESİZ AHLAKSIZ
PİS
İĞRENÇ HERİF

daire yedi:
çok ağır oldu ya

(Mesajınız iletilemedi.)

daire yedi:
oha
engellemiş manyak

(Mesajınız iletilemedi.)

••

Ay selammMCMSKFMKDK

Her ficime başlarken dediğim gibi: Bu fic nereye gidiyor...

Şaka şaka neyse daha hiçbir şey yaşamadılar bunu göz önüne alarak karakterlerin başkalarıyla bir şeyler yaşamasının normal olduğunu düşünün çcöfçvödöfşf (bknz: Bu bölümü yayınlanmadan önce elli kez tereddüte düştü.)

-Sizce haftanın en güzel günü
(Cuma ya da çarşamba sanırım)

run away | hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin