16

850 110 112
                                    

Jungkook'un gideceğini öğrendiğinden beri iyi değildi jimin ve bu da istemsiz tavırlarına yansıyordu.Yaralı olduğu için endişe doluydu ama artık daha da korkuyordu.Çünkü bu gece yaralı oluşuna bile aldırmadan gidecekti.Jimin aşık olduğunu kabul ettiği eşi olmadan bir başına evde ne yapacağını bilmiyordu.Ne kadar süre burada olmayacaktı onu da bilmiyordu.

Yatağın kenarında sessizce içine kapanmış bir şekilde otururken Jungkook hala diz çökmüş bir halde ayaklarının ucunda oturuyordu.Söz vermişti öyle değil mi?Yani hemen gidip dönecekti.Hem...Hem Jungkook'un ağzından duymamış bile olsa alfanın kendisine aşık olduğunu sekreterinden öğrenmişti.Eğer böyle bir şey varsa gerçekten bir gelecekleri olabilirdi.En azından Jimin böyle ümit ediyordu.

Karnında ki yavrusunu bırakıp gidebileceğini sanmıyordu.Ama ya Jungkook sekreterin söylediği gibi aşık değilse?İşte o zaman ne yapacağını kestiremiyordu.Bir yanda kendi karnı içinde büyüyen bebeği diğer yanda aşık olduğu adam...Ya Minji.Bu evliliği onun hayatı üzerine yapmıştı.

Göğsü sıkışırken dolu gözlerinden yaş akmaması için başını yukarı kaldırarak kalbinde ki yangının dışarı taşmaması için büyük bir çaba içerisine girdi.Jungkook şahin edasıyla gözlerini kısmış bakarken bir şeyleri içine gömmek jimin için çok zordu.Ama belli etmemesi gerekiyordu.Daha henüz hiçbir şeyi konuşmuş değillerdi.Sanki ikisi de hala içten kabullenebilmiş değil gibilerdi.

Alfa hala şişkin küçük karnını büyük elleri yardımı ile okşarken boğazını temizleyerek bakışlarını Jimin'in kızarık gözlerine dikmiş"Bu gece gideceğim o yüzden ben yokken sakın öğünlerini aksatma."diyerek baskın sesiyle otoriterce konuşmuştu.

Jimin aralarında süregelen sessizlik bozulurken boğazında ki görünmez büyük yumrulardan konuşamayacağını bildiği için yalnızca kafa sallayabilmişti.Gitmesini istemiyordu.İçinde nedenini bilmediği bir sıkıntı vardı ve gittikçe de artıyordu.Gözleri ve basık burnu ince ince sızlarcasına yanıyordu.

"Bayan Choi ve Yoon'a yokluğumda sizinle hep ilgilenecek,Sehun'da burada olacak korkacağınız hiçbir şey yok."dedi ellerini omeganın karnından çekerken.Ama jimin bir türlü alfanın saçlarından ellerini çekemiyordu.Ya da çekmek istemiyordu.Sanki şimdi bırakırsa varlığı hemen silinip gidecekti.

"Peki."

"Bir sorun olmayacak tamam mı güvenliğiniz için bütün önemleri aldım.Bu süre zarfında dışarıya kesinlikle çıkmayacaksın Jimin zorluk çıkarmak zararını olur doktorda kontrol için eve gelecek."

Jungkook'un son söylediği ile Jimin istemsizce mırıldanmıştı."Tehlikede miyiz niçin bu kadar dikkatli davranıyorsun?"Sesi çok güçsüz çıkıyordu zaten güçlü çıkması içinde hiçbir çaba sarf etmiyordu.Eğer daha fazla zorlarsa kendisini titrek dudaklarının arasından hıçkırıklarının fırlaması işten bile değildi.

Bir şeyler olduğu bariz belliydi ama Jungkook sanki olağan bir durumdan bahsedermiş gibi görünüyordu.Lakin ters giden bir şeyler vardı.Üç aydır ki evin sıkı sıkıya korunduğunu zaten biliyordu ama şimdi ki durum tehlikenin çok yakın olduğunu belli ediyordu şimdi.Jungkook'un iş adamı kimliği dışında başka bir kimliğinin daha varlığını netçe gösteriyordu.Tehlikelerle dolu bir kimlik...

"Yokluğumda size zarar gelmesine izin vermem anlıyorsun değil mi beni?"

"Neden?"

Jimin ağzından bir anda çıkan soru ile yanan gözlerini kapattı.Aslında doğrusu sebebini merak ediyordu.Jungkook'un kendisine tatmin edici bir cevap vereceğini düşünüyordu.Pekala geçiştirmek için bir şeyler söyleyeceğini de biliyordu.Her zaman ucu açık konuşur ve net bir cevap vermezdi.

More|Jikook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin