Akşam yemeği için telaşlı bir koşuşturma vardı.Misafirler olduğundan dolayı çalışanlar hızla büyük masayı hazırlıyorlarken Jimin kucağına sinen kardeşinin saçlarına ilk defa gördüğü kalabalıktan gerildiğini bildiği için rahatlaması adına art arda kelebek öpücükler bırakıyordu.
"Kardeşin çok tatlı Jimin-ah."Hoseok küçük kıza bakıp şefkatle konuştuğunda Jimin ona karşı büyükçe gülümsedi.Kucağında ki Minji kendisine yapılan iltifatla utanıp kafasını iyice Jimin'in göğsüne bıraktığında Hoseok ve Jimin onun bu haline küçükçe kıkırdamışlardı.
Hoseok bacaklarını üst üste attı."Aynı zamanda utangaç bir kız çocuğu da."
"Tanışmak ister misin bebeğim?"Jimin yumuşakça kardeşinin kulağına fısıldayarak göğsünde ki kafasını ufak bir baskı ile kaldırıp göz göze gelmelerini sağladı.Minji kirpiklerinin altında Hoseok'a iri gözleri yardımı ile kaçamak bakışlar atıyor dudaklarını sevimlice büzüştürerek düşünüyormuş gibi yapıyordu.Kucağında dönerek sırtını Jimin'e yaslayıp Hoseok'a baktı.
"Merhaba güzellik Hoseok ben."
Minji küçük bir kıkırtı vererek üç küçük kısa parmağını havaya kaldırdı ve hevesle yeni birisi ile tanışmadan ötürü heyecanlı heyecanlı peltek sesiyle konuştu. "Minji benim adım üç buçuk yaşındayım ama abim beş ay sonra dört yaşına gireceğimi söyledi."
"Kocaman bir kız olmuşsun Minji."Hoseok tatlı diliyle konuşan kız çocuğuna karşı ufak bir kıkırtı bırakarak uzata uzata oyuncu bir tavırla şaşırmış gibi söylenmişti.
Jimin onun bu sevimliliğine karşı kamaşan dişlerini sıktı.Kucağında ki bedeni iyice çekerek kolları arasında kıstırdı.Minji fazla tatlıydı şu anda.Hala havada duran parmaklarını ısırmamak şu an için Jimin'i zorluyordu.Jungkook onların bu haline yan bir bakış attığında göğsü anlam veremediği bir hisle dolmuştu.Sımsıcak hissettiren kuvvetli bir histi.İkisi de şu an şaşkın küçük bir bebek gibi görünüyorlardı.
"Bay Jeon yemek hazır efendim."
Jimin konunun dağılması ile masayı hazırlayan kadınlara kısaca teşekkür etmişti.Yaklaşık yarım saattir herkes gergince bir şeyler konuşmaya çalışıyordu.Hoseok hala arkadaşının evliliğini sindirebilmiş değildi,Yoongi ise aksine bir şeyleri bildiği için daha rahat takılan taraftı.
Jimin ve Jungkook tarafında işler biraz daha karışıktı.Birbirlerini hissediyorlar ama Jimin öğrendiği gerçekleri zihninden bir türlü uzaklaştırmıyor Jungkook ise eşini bu kadar tedirgin eden şeyi öğrenemediği için kasılıp duruyordu.
Herkes ayaklanıp hazır masaya yürümeye başladığında Jimin'de kucağında kardeşi ile kalkamaya yeltenmiş bu girişimi Jungkook tarafından durdurulmuştu.Jimin'e kısa bir bakış atarak Minji'yi kendi kalın kolları arasına aldı.
"Gel bakalım ufaklık."
Hoseok ve Yoongi yan yana otururken Jungkook en başa oturmuş sol tarafına ise Minji ile birlikte jimin yerleşmişti.Onların tamamlanması ile kadınlar servisi açmaya başlamıştı.Masaya öylesine bir göz gezdiren omega yavaştan kaynamaya başlayan midesini göz ardı etmeye çalıştı.Bütün yemekler çok güzel görünüyordu ama henüz hamileliğin başında olduğundan dolayı her türlü koku midesinin daha da hassaslaşmasını sağlamıştı.Sanırım hamileliğin en kötü tarafı da bu olmalıydı.
Suratını buruştururarak Minji'nin yiyebileceği kadar yemeği tabağına doldurarak eline aldığı çatalla yedirmeye başladı.En azından birisinin karnının tok olması daha önemliydi.Jimin Jungkook'un sesli nefesini duyduğunda yine kendisine çıkışacağını biliyordu tek istediği ağırına gidecek kelimeler kullanmamasıydı.