Jin"ကိုကို~"
Jk"ဟင် ဘာလဲ မောင်"
Jin"ကိုကို ကျွန်တော့်ကိုချစ်လား?"
Jk"ဟားဟား မောင်ရယ်~ဘာများပါလိမ့်လို့ ချစ်တာပေါ့မောင်ရယ် ချစ်လို့ဘဲအခုချစ်သူတွေဖြစ်နေကြတာဘဲလေ"
Jin"ဒါပေမယ့်မောင်တို့ကsilent realtionshipလေ"
Jk"အင်းလေ"
Jin"မောင်~ကိုကို့ရဲ့silent realtionshipမဖြစ်ချင်တော့ဘူး"
Jk"မောင်ဘာကိုပြောချင်တာလဲ?"
Jin"ကိုကို~မောင်တို့နှစ်ယောက်ရဲ့realtionshipကိုတရားဝင်ချပြရအောင်လေ မောင်ကကိုကို့ရဲ့တရားဝင်ချစ်သူပါဆိုတာကိုအားလုံးကိုအသိပေးလိုက်ရင်မကောင်းဘူးလား?"
Jk"မောင်~ကိုကိုအစကတည်းကပြောပြီးသားလေ ကိုကိုတို့ရဲ့realtionshipကိုဘယ်သူ့မှချပြလို့မဖြစ်ဘူးလို့ပြီးတော့အဲ့တုန်းကလည်းမောင်ကိုယ်တိုင်silent realtionshipကိုသဘောတူခဲ့တာဘဲလေ"
Jin"ဟုတ်ပါတယ် အဲ့တုန်းကမောင်ကိုယ်တိုင်သဘောတူခဲ့တာမှန်ပါတယ် ဒါပေမယ့်ကြာလာတော့အဲ့ဒီsilent realtionshipဆိုတာကြီးကိုမောင်သဘောမကျတော့ဘူး~လူအများကြားမှာကိုယ့်ချစ်သူလက်ကိုဆုပ်ကိုင်ပြီးသွားခွင့်လည်းမရှိသလို~ကိုကို့ကိုလာပြီးရီ့သဲ့သဲ့လာလုပ်တဲ့ကိုကို့ရဲ့လုပ်ငန်းခွင်ကသူေတွကိုလည်းသူတို့ရဲ့အေရှ့မှာကိုကို့ရဲ့ခါးကိုဖက်ပြီးကိုကိုကေမာင့်အပိုင်၊ကိုကိုကေမာင့်ချစ်သူပါလို့သိအောင်ပြောပြချင်ပေမယ့်လည်းကိုကိုနဲ့ေမာင်ကsilent realtionshipဖြစ်ေနလို့ေမာင်မပြောဘဲမြိုသိပ်ပြီးေနခဲ့ရတယ်~ကိုယ့်ချစ်သူကိုတခြားသူတစ်ယောက်ကရီ့သဲ့သဲ့လာလုပ်နေတာကိုလည်းချစ်သူတစ်ယောက်ဖြစ်ပါလျက်နဲ့ဘာမှပြောမရဘဲလက်ပိုက်ပြီးဘဲကြည့်နေခဲ့ရပေါင်းလည်းများခဲ့ပြီကိုကို~အဲ့လိုတွေကြောင့်ကိုကိုဟာကျွန်တော့်ချစ်သူပါလို့အားလုံးကိုသိစေချင်ပြီကိုကို~"
Jk"မောင်~အဲ့လိုလုပ်လို့မဖြစ်ဘူးလေ~မောင်ဟာကိုကို့ရဲ့ချစ်သူပါလို့အားလုံးကိုအသိပေးလိုက်ရင်ကိုကို့စီးပွားရေးအသိုင်းအဝိုင်းကသူတွေကကိုကို့ကိုဘယ်လိုမြင်ကြမလဲ?ပြီးတော့ကိုကို့ကိုရီ့သဲ့သဲ့လာလုပ်ကြလည်းဘာဖြစ်လဲမောင်ရယ်ကိုကို့အသားပဲ့ပါသွားတာမှမဟုတ်တာ~ကိုကို့တို့အကြောင်းကိုဖွင့်ပြောလိုက်ရင်သာကိုကို့ရဲ့စီးပွားရေးထိခိုက်သွားမှာ~မောင်အဲ့တာေကြာင့်ကိုကို့ဘက်ကိုနည်းနည်းလောက်လှည့်ကြည့်ပြီးဆက်ပြီးသည်းခံနေပေးလို့မရဘူးလား?ဟမ် မောင်?"
Jin"ကိုကို!!ကိုကိုခင်ဗျားမို့လို့ဒီစကားပြောထွက်ရက်တယ်!ကျွန်တော်ကိုကို့ကိုချစ်လွန်းလို့ဘဲဒီလောက်အထိသည်းခံပြီးနေပေးနေတာဒါကို.ကိုကိုကဆက်ပြီးသည်းခံနေတဲ့လား?ကိုကိုရာ~ကျွန်တော်ဘယ်လိုဆက်ပြီးသည်းခံနေရမှာလဲ?ကျွန်ေတာ်ကကိုကို့ချစ်သူပါကိုယ့်ချစ်သူကိုတခြားသူတစ်ေယာက်ကရီ့သဲ့သဲ့လုပ်နေတာကိုဘာမှမလုပ်နိုင်ဘဲသည်းခံပြီးကြည့်နေရတာကိုဘယ်အချိန်ထိဆက်သည်းခံနေရအုံးမှာလဲ?ဟမ် ကိုကို!ပြီးတော့ ကိုကို့အသားပဲ့ပါသွားတာမှမဟုတ်တာတဲ့လား?ဟုတ်တယ်ကိုကို့အသားပဲ့ပါသွားတာမဟုတ်ဘူး ဒါပေမယ့်အဲ့မြင်ကွင်းကိုကြည့်နေရတဲ့အချိန်အခိုက်အတန့်တိုင်းမှာကျွန်တော့်နှလုံးသားလေးတစ်စတစ်စပဲ့ပါသွားတာကိုကိုကိုမှမသိတာ!!နာကျင်ရတယ်ဗျ!!အဲ့မြင်ကွင်းကိုကြည့်ေနရတဲ့အချိန်တိုင်းမှာဟော့ဒီကျွန်တော့်ရဲ့မျက်လုံးတွေကိုဖောက်ထုတ်ပစ်လိုက်ချင်တဲ့အထိအဲ့မြင်ကွင်းကကျွန်တော့်နှလုံးသားတစ်ခုလုံးကိုနာကျင်စေတယ်ဗျ!!ဒါပေမယ့်~အဲ့ထက်ပိုနာကျင်ရတာက..ကျွန်တော်ကကိုကို့ရဲ့စီးပွားရေးတွေလောက်တောင်အရေးမပါခဲ့တာကိုဘဲ~ကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက်ရဲ့ဆက်ဆံရေးကိုထုတ်ပြောလိုက်လို့ကိုကို့ရဲ့စီးပွားရေးထိခိုက်မှာကိုဘဲ~ကိုကိုကစိတ်ပူနေခဲ့တယ်...ကျွန်တော်ဘာတွေခံစားနေခဲ့ရလဲဆိုပြီးကျွန်တော့်ရဲ့ခံစားချက်တွေကိုတော့ကိုကိုတွေးမပူခဲ့ဘူးဘဲ~ဟက်~"
Jk"မောင်~အဲ့လိုအေရးမပါတာတွေလျှောက်ပြီးတွေးမနေစမ်းပါနဲ့ကွာ~"
Jin"အရေးမပါတာတွေမတွေးစမ်းပါနဲ့လား?ဟုတ်လား?အင်းပေါ့လေ ဟုတ်တာဘဲအဲ့တာတွေကကိုကို့အတွက်အရေးမှမပါတာ~ကိုကို့အတွက်ကကိုကို့ရဲ့စီးပွားရေးကိုဘယ်လိုတိုးတက်အောင်လုပ်ရမလဲဆိုတဲ့အတွေးတွေကဘဲအရေးပါမှာပေါ့~"
Jk"မောင်!!မင်းဘာဖြစ်နေတာလဲကွာ~ဘာဖြစ်လို့ကိုကို့ကိုလိုက်ပြီးစကားနိုင်လုနေရတာလဲ?ကိုကိုမင်းနဲ့စကားမများချင်ဘူးမောင်ရာ~"
Jin"ကျွန်တော်ကိုကို့ကိုစကားနိုင်လုနေတာမဟုတ်ဘူး!!ကျွန်တော့်ရင်ထဲမှာခံစားနေရတာတွေကို~ကိုကို့ကိုပြောပြနေတာ~ကျွန်တော်သိချင်မိတယ်ကိုကို~ကိုကိုကျွန်တော့်ကိုတကယ်ရောချစ်ရဲ့လား?"
Jk"မောင်!ကိုကိုပြောပြီးလေကိုကိုမောင့်ကိုတကယ်ချစ်ပါတယ်လို့"
Jin"အဲ့ဒါဆိုဘာလို့ကျွန်တော့်တို့နှစ်ယောက်ရဲ့ဆက်ဆံရေးကိုအများသိအောင်ချမပြရဲရတာလဲ?ဟမ် ကိုကို!!ကိုကိုသာကျွန်တော့်ကိုတကယ်ချစ်ရင်ကျွန်တော့်ရဲ့လက်ကိုရဲရဲကြီးဆုပ်ကိုင်ပြီးအခြားသူတွေဘယ်လိုမြင်မှာကိုဂရုမစိုက်ဘဲအရာအားလုံးကိုရင်ဆိုင်ရဲရမှာပေါ့!!ကျွန်တော်ဟာကိုကို့ရဲ့ချစ်သူပါလို့ရဲရဲကြီးထုတ်ေပြာရဲရမှာေပါ့~"
Jk"ဒါဆို မင်းကဘာလဲ?J& K companyရဲ့CEO Jeon Jung Kookရဲ့ချစ်သူပါဆိုပြီးလူသိခံချင်လို့လား?"
Jin"ကိုကို!!ခင်ဗျား ကျွန်တော့်အချစ်ကိုမစော်ကားနဲ့!!ကျွန်တော်လိုချင်တာအဲ့ဒီCEO Jeon Jung Kookဆိုတဲ့သူရဲ့ချစ်သူပါလို့ထုတ်ဖော်ပြောဆိုခံရတာကိုမဟုတ်ဘူး!!ကျွန်တော်လိုချင်တာအဲ့လိုထုတ်ဖော်ပြောဆိုလိုက်လို့ရလာမယ့်ကျော်ကြားမှုတွေကိုလည်းမဟုတ်ဘူး!!ကျွန်တော်လိုချင်တာ~ဒီတိုင်းဘာပကာသနမှမပါဘဲကျွန်တော်သိပ်ချစ်ရတဲ့ကိုကို့ရဲ့ချစ်သူပါဆိုပြီးထုတ်ဖော်ပြောပြချင်ရံုတစ်ခုဘဲ~ကိုကိုကJ&Kရဲ့CEOတစ်ယောက်မဟုတ်လည်းကျွန်တော်ကိုကို့ကိုချစ်နေမှာဘဲကျွန်တော်ချစ်တာကိုကို့ကို~ကိုကို့ရဲ့အောင်မြင်ကျော်ကြားမှုနဲ့ကိုကိုပိုင်ဆိုင်တဲ့စည်းစိမ်ဥစ္စာတွေကိုမဟုတ်ဘူး!ဒါကြောင့်ကျွန်တော့်အချစ်ကိုတော့မစော်ကားပါနဲ့"
Jk"ဒါဖြင့်ရင်မင်းကဘာဆက်လုပ်ချင်တာလဲ?ငါကတော့officialချပြမှာမဟုတ်ဘူး!ဘယ်သူ့ကြောင့်နဲ့မှလဲငါအနှစ်နှစ်လလနဲ့ကြိုးစားအားထုတ်ခဲ့ရတဲ့စီးပွားရေးကိုအထိခိုက်ခံမှာမဟုတ်ဘူး"
Jin"ဒါဖြင့်ရင် ကိုကိုက~"
Jk"ဟုတ်တယ် မင်းဘက်ကဆက်ပြီးsilent realtionshipကိုသဘောမတူနိုင်ဘူးဆိုရင်တော့ ကင်ဆော့ဂျင်မင်းနဲ့ငါနဲ့လမ်းခွဲရအောင်"
Jin"ဘယ် ဘယ်လိုလမ်းခွဲမယ်ဟုတ်လား?"
Jk"အင်း"
Jin"ကိုကိုကကျွန့်တော့်ကိုလမ်းခွဲမယ်ပေါ့~ကိုကို့ရဲ့စီးပွားရေးအတွက်နဲ့လေ~ပြောတော့ချစ်တယ်ဆိုကျွန်တော့်ကို~ကျွန်တော့်ကိုတကယ်ချစ်တာပါဆို!!ကျွန်တော်တစ်ခုမေးမယ်ကိုကို~ကိုကို...ကျွန်တော့်ကိုတကယ်ရောချစ်ရဲ့လား?မဟုတ်ဘူးကျွန်တော့်ကိုတကယ်ရောချစ်ခဲ့ရဲ့လား?ဟမ် ကိုကို?"
Jk"ငါမင်းကိုတကယ်ချစ်တာပါမောင်~ဒါပေမယ့်.."
Jin"ဒါပေမယ့်ကိုကို့ရဲ့စီးပွားရေးနဲ့စည်းစိမ်ဥစ္စာတွေထက်တော့ကျွန်တော့်ကိုမချစ်ဘူးမဟုတ်လား?ဟုတ်တယ်မလား?ဟက်~နာကျင်လိုက်တာ~ဟောဒီ့ရင်ဘက်ကြီးတစ်ခုလုံးစုတ်ပြတ်သတ်သွားအောင်နာကျင်လိုက်တာ!!ကျွန်တော်အစကတည်းကသိခဲ့သင့်တယ်~ကျွန်တော်ဆိုတဲ့ကောင်ကကိုကို့အတွက်ကိုကို့ရဲ့စည်းစိမ်ဥစ္စာတွေနဲ့ယှဉ်ရင်အရေးမပါမှန်းကျွန်တော်အစကတည်းကကြိုသိခဲ့သင့်တယ်!ကြိုသိခဲ့ရင်အခုလိုတွေဖြစ်လာမှာမဟုတ်ဘူး!အခုလိုလည်းနာကျင်ရမှာမဟုတ်ဘူး~ဒါပေမယ့်ကျွန်တော်ဘာမှမတတ်နိုင်ခဲ့ဘူးဟောဒီ့ကျွန်တော့်နှလုံးသားကကိုကို့ကိုမှရင်ခုန်မိသွားခဲ့တာကို.....ကိုကို့တစ်ယောက်တည်းကိုဘဲစွဲစွဲလမ်းလမ်းချစ်မိသွားခဲ့တာကို ဟက်~ကျွန်တော်လမ်းခွဲပေးပါ့မယ်~ကျွန်တော်လိုကောင်ကအစကတည်းကကိုကို့လို့လူမျိုးနဲ့ထိုက်မှမထိုက်တန်ခဲ့တာ~ဟင်းးးးနှုတ်ဆက်ခဲ့ပါတယ် ကိုကို~ပြီးတော့ဆုတောင်းပေးခဲ့ပါတယ်~ကိုကို့အနားမှာကျွန်တော်မရှိတော့မှကိုကိုနောင်တမရပါစေနဲ့လို့လေ~သိပ်ချစ်တယ်ကိုကို~စတွေ့ကတည်းကကိုကို့ရဲ့မျက်ဝန်းဝိုင်းဝိုင်းလေးတွေအောက်မှာကျရှုံးပြီးချစ်မိသွားခဲ့တာပါ~ကိုကိုဟာဘယ်သူဆိုတာကိုမဟုတ်ဘဲကိုကို့ရဲ့ဖြစ်တည်မှုလေးကိုသဘောကျမြတ်နိုးမိခဲ့တာပါ~လမ်းခွဲလိုက်ပေမယ့်လည်းကျွန်တော်ကတော့ကိုကို့ကိုဆက်ချစ်နေအုံးမှာပါအဝေးကနေရင်းနဲ့ေပါ့~ကိုကို~ကျွန်တော်မရှိတော့မယ့်ကာလတစ်လျှောက်လုံးမှာကျန်းကျန်းမာမာနဲ့ရှင်သန်နေရစ်ပါ"
Jk" ....."
Jin"ကျွန်တော်နောက်ဆုံးအနေနဲ့တစ်ခုလောက်တောင်းဆိုခဲ့လို့ရမလား?"
Jk"အင်း"
Jin"ကျေးဇူးပြုပြီးကျွန်တော်တို့နှစ်ေယာက်အတူရှိခဲ့တဲ့အချိန်လေးတွေကိုတော့အမြဲအမှတ်ရနေပေးပါကိုကို~အဲ့တစ်ခုတော့လိုက်လျောပေးပါ~"
Jk"အင်း"
Jin"နှုတ်ဆက်ခဲ့ပါတယ်ကိုကို~"Jin pov*ကိုကိုပျော်ပျော်ရွှင်ရွှင်နဲ့နေထိုင်သွားနိုင်မယ်လို့မျှော်လင့်ပါတယ်~သိပ်ချစ်တယ်ကိုကို~ကျွန်တော့်အသက်ထပ်ပိုချစ်ရပါတယ်~*
YOU ARE READING
Jinkook 🐹🐰short story collections
Hayran Kurguမြတ်နိုးရာအတွဲလေးကိုshort story ပုံစံစိတ်ကူးပြီးရေးသားထားတာပါ~~#jinkook#