Pihak sekolah telah memanggil Father dari gereja berdekatan dan ustad pada masjid berdekatan juga.
Mereka melakukan 'pembersihan' pada hari minggu. Apakah hal itu menjadi? Iya.
❝ Dengar kata, ada Father bless sekolah kita? ❞ Ujar Eve.
❝ Ye, ade. Father tu datang masa sesi pagi start belajar. Awal... ❞ Kata Ika.
❝ Wow, tapi.. jadi ke? Bukan benda tu kuat ? ❞ Nyampuk Leena.
❝ Kuat ke tak kuat ke. Dia tetap mengalah juga sebab kelakuan dia tak wajar ganggu umat manusia. ❞
Mereka berempat berbual ringan di kelas.
Di kelas BM, Leena rasa nak kencing dan mengajak Raisa untuk menemaninya Raisa pun apa lagi, angguklah. Kalau bab jalan jalan escape kelas memang Raisa maju paling depan! Leena dan Raisa menuju ke tandas B yang berada di asrama perempuan masa dalam perjalanan Leena dan Raisa berdoa meminta perlindungan.
❝ Nak ikut masuk.. ❞ pinta Leena.
❝ Kau gila ka apa?! Takde takde, tak bole. ❞ Leena marah dengan kelakuan yang tak senonoh Raisa itu.
❝ Please.. takut ba sial.. ❞ rayunya.
❝ Okay! Kau jangan tengok aku kencing aku lapor kat cikgu satgi. ❞
Raisa pun masuk sekali dan menutup kedua mata dan menatap pintu.
❝ Jap.. camna aku nak kencing ni. ❞
❝ Kencing je la bodoh. Aku tak tengok kau kencing.. jangan overthinking kalau nak kencing. ❞
❝ Aku tak dapat kencing bodohhhh, kau! Kau keluar. Sekejap je aku kencing. Tak selesa kimak ada mausia. ❞
Leena menghalau Raisa keluar akhirnya Raisa keluar dengan perasaan takut. Suasana tandas asrama itu tidak lah seram cuma.. perasaan Raisa yang melebih.
Akhirnya Leena keluar dari tandas.
❝ Jom. ❞
❝ Okay... ❞
Mereka berdua keluar dari tandas dan berdoa lagi untuk mengucapkan syukur.
Lalu bergegas pergi ke kelas sebab takut akan hawa hawa yang tak tentu.
YOU ARE READING
Sekolahku.
Horror[COMPLETE] Sekolah yang telah berusia 57 tahun tuanya. Baru baru ini murid murid telah diganggu oleh hantu. Adakah hal punca dari murid sendiri? Leena dan kawan kawannya menyaksikan semua kejadian yang tak pernah dia lihat lalu meninggalkam bekas da...