K večeru jsme se všechny tři přichystaly ven. ,, já jim jdu říct že se s nima nepůjdeme dívat na film protože tobě taylor není dobře, tak budeme tady v pokoji" řekla Belly ještě v dveřích ,, super tak běž" usmáli jsme se a Belly šla. ,, viděla jsi jak se dneska na sebe Belly a Conrad podívali?" řekla jsem ,, jooo bylo to hustý a jinak co jste tam řešili když jsme šli na pláž?" ,, Conrad chtěl vědět co si o něm Belly myslí" během chviličky už byla Belly zpátky. ,, Tak jo, máme všechno? " ,, máš jasný" Potichu jsme se vyplížili ven.
Když jsme dorazili na pláž, viděla jsem jak se Conrad líbá s nějakou holkou. A v tu chvíli jsem já i Taylor věděla že tu bude drama. Taky že jo, Belly se začala hádat s Conradem, do toho se vložil Steven a i Jeremiah. Všichni se tam nějak začali prát, moc jsem to nepochopila a tak jsem stala dál. Belly ale najednou někdo omylem uhodil. Vzali jsme Belly a šli sní o kus dál. ,, Bell vyser se na to, je to kretén" ,, já vím ale co s tím mám dělat když ho miluju" nedokázali jsme na to nic říct. Seděli jsme na pláži a přišel nějakej kluk. ,, ahoj Bell, dobrý?" ,, ahoj Came, jo v pohodě" řekla Belly. ,, tak vidíme že se znáte, tak my si jdeme pro pivo. " řekla Taylor a podala mi ruku. Odešli jsme spolu k ohni ,, hele tady máš pivo, počkáš tu? je tu někdo koho znám" ,, jo určitě, jdi" usmála jsem se a po chvíli jsem šla k moři. Ale né na dlouho jsem tu byla sama. ,, ahoj" přišel Jer. ,, ahoj, co ty tu?" ,, nevim, .. jakej máš zatím názor na tohle místo?" ,, je to tu nádherný a vím že Belly tu má nejlepší vzpomínky" ,, to je pravda ale není jediná tohle místo je kouzelný" podívala jsem se na Jera jak se usmívá. Oba jsme se otočili když jsme viděli policii. ,, poběž" Jeremiah mě chytil za ruku a vedl mě k jeho autu. Když jsme doběhli Jer musel počkat na Conrada a Belly. Dívala jsem se z okna jestli jednoho z nich neuvidím a když jsem se otočila Jer si mě prohlížel. ,, co?" ,, nic" zakroutil hlavou a usmál se. Po chvíli přišel i Conrad ,, kde je Belly?" ,, já myslel že je s tebou!" já se na Jera podívala pohledem jestli mu to nedošlo. On protočil očima ,, jdu ji nají- tak ne je tu" Belly stála u auta, mluvila s Camem a potom si najednou dali pusu, trochu jsem to nechápala ale asi nebyl čas to řešit. Na okno už nám klepala policistka.
Domu odvezli mě, Jera, Conrada a Belly. Steven a Taylor jeli spolu autem a stihli ujet. Ale seřvání od Laurel se nevyhnul nikdo. Další ráno měli některý pořádnou kocovinu a klidu v baráku taky moc nebylo. Belly byla naštvaná na Conrada, Conrad měl kocovinu stejně jako Taylor a Steven. Laurel a Susannah odjeli pryč, kdyby je teď po ránu všechny viděly asi by se dost nasmály. ,, jedeš se mnou koupit něco k snídani?" zeptal se mě Jer. ,, jo jasně"
Po cestě Jer zpíval a já si ho nenápadně natočila. Když jsem měli v obchodě nakoupeno, Jer zajel ke kavárně. ,, co by jsi si dala?" ,, mám ráda karamelový latte, tak to" ,, dobře" Po příjezdu do domu jsme všechny našli sedět v obýváku nebo v kuchyni. Mezitím co Jer připravoval nějaký pití, já zveřejnila na story video kde zpívá a označila ho tam. Jeremiah zrovna podával pití Conradovi, když viděl co jsem dala na story ihned se rozeběhl za mnou ,, dej mi ten mobil!!" ,, nedám!" rozutekla jsem se ven a než jsem skončila ve vodě, hodila jsem telefon na lehátko. ,, ty jsi blbej!" začalai jsme se oba smát a já ho bouchla do ramene. Když Taylor promluvila, uvedomila jsem si že nějakou tu chvíli čumím na Jera. Hned jsem vylezla z vody a šla se osušit.
ČTEŠ
Léto, kdy jsem zkrásněla ( Jeremiah Fisher a nebo Conrad Fisher? )
FanfictionJsem Madison, Belly druhá nejlepší kamarádka, známe se spolu už od první třídy a znám každé její tajemství. Tohle léto bude ale jiné, každé prázdniny jezdila za Fisherovýma se svojí rodinou, ale tentokrát jedu i já a Taylor. A co bude dál jiné? To...