19.

25 1 0
                                    

Po té, co mě držel za ruku, netušila jsem jak zareagovat, a tak jsem čekala co řekne dál. ,, nechceš zůstat? klidně vyber film ty" nervózně tikal očima po místnosti. ,, asi jo? nemam co na práci. Na co koukáš teď?" Conrad se usmál ,, ale na takovou kravinu, něco vyber." opravdu jsem netušila co to je za film tak jsem tam pustila smutnej film a Conrad rozbalil bonbóny co jsem mu přinesla. ,, joo to znám ten je dobrej" Conrad zajásal nad mou volbou a já za to byla ráda. Během filmu jsme nemluvili, bylo to zvláštní ale zároveň to nebylo to trapný ticho, bylo to přesně jako to ráno, všude byl klid a pohoda. 

Conrádův pohled 

Když Madi přišla do pokoje, věděl jsem že si chci s ní ještě promluvit, o nás. Jenže když jsem viděl ten její pohled, věděl jsem že se o tom nechce bavit. Rychle jsem navrhl že koukneme na film. To jsem ještě ale netušil že u konce Madi usne a spadne mi do náruče. Opatrně jsem ji položil na postel a došel zhasnout světlo a uklidit notebook. Než jsem si lehl, sundal si tričko a napil se vody. Po té co jsem zalezl do postele, přistála na mě ruka a zanedlouho i hlava. Byl to příjemný pocit, jen škoda že ona to necítí stejně. 

konec Conrádova pohledu


Když jsem se ráno probrala, lekla jsem se. Netušila jsem, že jsem usnula u filmu, a probudit se na jeho hrudi mě lehce vylekalo. ,, dobré ráno" řekl Conrad se smíchem ,, nějak jsi nadskočila" dál se smál a já ho praštila do ramene. Převalila jsem se vedle a zahrabala se do deky kterou jsem mu ukradla. ,, je ti zima?" ,, no to ne.. ale jsem rozcuchaná a rozespalá. Takhle mě vidět nikdo nemůže" Conrad se začal smát a rukama si zakryl obličej. ,, vidíš? teď se mi směješ" řekla jsem trucovitě. ,, já se směju tomu co jsi řekla, ne tobě, ty jsi krásná vždy" cítila jsem jak pod dekou rudnu, vzala jsem si ji a odcupitala do Conrádovo koupelny. Když jsem zavřela dveře, vyndala jsem si čistý ručník a dala si rychlou sprchu. Koukala jsem po umyvadle a v kelímku na kartáčky byl stále i ten můj. Koupelna byla uklizená a to že ho tu nechal bylo krásný gesto. Vyčistila jsem si tak zuby a kartáček vrátila zpět do kelímku k tomu jeho.


Když jsem se upravila, čapla jsem deku a šla do pokoje, Conrad koukal do mobilu ale pak zvedl zrak. ,, teď můžu koukat? na zmoklou slepici?" tentokrát jsem opravdu zasmála i já, sice jsem protočila oči ale trochu histerka jsem byla, a to uznávám. ,, dík za přespávačku" mrkla jsem a chtěla odejít. ,, Madi, telefon" ,,joo vidíš" Conrad se zvedl a šel mi ho podat, když jsem si ho brala, dotkla jsem se jeho ruky a zvedla pohled k němu, ani nevím proč jsem se přibližovala i já, milimetr po milimetru než jsme od sebe byli co by se papír vešel.

Léto, kdy jsem zkrásněla ( Jeremiah Fisher a nebo Conrad Fisher? )Kde žijí příběhy. Začni objevovat