14.

57 3 2
                                    

Po tom co jsem vše povyprávěla holkám, jsme si rozhodli užít den na pláži. S Jerem jsme zajeli nakoupit jídlo a nějakej alkohol jenže tu byl zádrhel. Ani jednomu z nás ho legálně neprodají. První to by zkusit Jer jenže ten, neuspěl. Když jsem přišla na benzínku já, poznala jsem toho kluka, byl na jedný z párty. ,, ahooj" ,, ahoj, co ty tady" ,, ale, chtěli jsme něco oslavit na pláži, tyhle žvejky, no ale nikdo se nemá k tomu nám prodat něco navíc" ,, já vám nic prodávat nebudu" ,, škoda! už jsem tě chtěla pozvat taky" mrkla jsem a chtěla odejít. ,, počkej, tak jo ale ode mě to nemáte, jasný?" ,, jasný" usmála jsem se ,, jinak jsem Madi" ,, John" když jsem zaplatila, John nám to naložil do auta. ,, děkuju, v 6 na pláži, tam kde vždy" ,, jojo" 

,, tys ho pozvala?" ,, jo jinak by jsme byli na suchu" Jer jenom kývnul. ,, nedělej uraženýho, to ti nesluší!" zasmála jsem se a Jer mi chtěl dát pusu, jenže v protisměru jelo auto a to naše jelo přímo proti němu ,, dávej pozor!" jenže to už bylo pozdě. 

Probudila jsem se druhý den. Bylo něco okolo 7 ráno. Mžourala jsem a snažila se ze sebe vydat hlásku, k posteli někdo přišel a během chvíle jsem poznala že je to Taylor s Belly, seděla tu ještě Belly mamka. ,, kde je Jer?" ,, na jiném pokoji" ,, musím ho vidět!" ,, ne, ty budeš ležet" 

Doktoři mi řekli že kromě otřesu mozku, několika škrábanců a modřin nic nemám, šla jsem se podívat na Jera. Když jsem vešla do pokoje, Jer už nespal. ,, ahoj" ,, ahoj" Susannah ke mě přiběhla a hned mě objala. ,, já jsem tak ráda že jsi v pořádku" Conrad mi pomohl si sednou na židli a šel mi pro vodu. Když jsem na pokoji zůstala s Jeremiahem sama, byla jsem naštvaná. Měl to být krásnej den ale místo toho kvůli tomu že je nezodpovědnej jsme oba dva tady. 

Když nás pustili domů, neměla jsem náladu nikomu říkat o pomoc. Jer měl zlomenou nohu a tak spal na gauči v přízemí, jenže můj pokoj byl v patře a já se musela poprat se schodama. Sice nic zlomenýho nemám ale i naraženina docela bolí. V polovině schodů se mi podvrklo koleno a já si tu naraženinu pádem ještě zhoršila. ,, Kurva!" seděla jsem na schodech a rozdýchávala bolest.,, dej mi ruku" podala jsem Conradovi ruku, ten mě vynesl do schodů a pomohl mi dojít do postele. ,, sotva chodíš a nic ti neřekli" došel pro lékárničku a stahovacím obvazem mi utáhl koleno. ,, musíme ti sehnat ortézu na koleno, tohle není v pořádku" ,, to bude dobrý" ,, ne, potřebuješ něco než odjedu?" ,, vodu ale dobrý to přežiju" Conrad odešel a za chvíli mi přinesl vodu, jedu tak to tu vydrž" ,, jojo" 

Taylor přišla do mého pokoje a zavřela dveře. ,, no to si děláš prdel, ten okolo tebe lítá" ,, no já vím! Ale co sním mám dělat?" ,, to nevím" nějkou dobu jsem si Taylor povídala, jenže se šla osprchovat. Chvíli po tom přišel do pokoje Conrad i s ortézou, pomohl mi ji nasadit. ,, děkuju" ,, Madi co pořád vidíš na Jeremiahovi? Já ho mám rád, je to můj brácha ale je nezodpovědnej a ani ples ti nepomohl vyřešit." ,, já nevím" ,, madi...strašně mi na tobě záleží a líbíš se mi"

Léto, kdy jsem zkrásněla ( Jeremiah Fisher a nebo Conrad Fisher? )Kde žijí příběhy. Začni objevovat