9.

64 2 0
                                    

V kině jsme si koupili čtyři lístky a sedli jsme si všichni vedle sebe. Seděla jsem na kraji a vedle sebe jsem měla Conrada, ten vedle sebe Belly a ta Taylor. Ke konci filmu už to začalo být strašidelně napínavý a já jsem se hrozně lekla. Conrad mi chytil ruku a i když to od něj bylo hezký, přišlo mi to zvláštní. Neměla jsem z toho dobrej pocit. Když jsme dokoukali film a odešli z kina, belly chytila Conrada za ruku. Chvíli s ní v ruce šel ale při první příležitosti se pustil. Bylo mi Bell líto, dost se snaží ale Conrad je prostě zabedněnec. Ale Belly se nepřestala snažit ani v autě kde s ním celou cestu flirtovala. 

Když jsme přijeli, já si zalezla hned do sprchy a když jsem vyšla, čekal na mě Jer. ,, ahoj" ,, ahoj, já myslela že už budeš spát" sedla jsem si za ním do postele zatímco jsem si ručníkem vysoušela vlasy. ,, tak co v kině?" ,, film mě docela bavil, teda když jsem na sebe strachy nevysypala popcorn. Ale nechápu co je Conradovi, to i slepej vidí že po něm Belly jede" Jer nic nenamítal a jen kývnul. ,, ale on se do vztahu bojí jít, asi před půl rokem, se rozešel s jednou holkou a navíc asi je i zmatenej z Belly. Sice ona ho chce asi dlouho, ale minulej rok dost jela i po mě. Nikdo to pořádně nechápe" Pokrčila jsem rameny a na chvíli se zadívala do oken. ,,půjdu spát, jsem unavená" řekla jsem a chtěla jsem mu dát jemný polibek, jenže se odtáhl a stoupl si. ,, já jdu taky, dobrou noc" bez jediného ohlédnutí odešel a já to nechápala.

Druhý den ráno, nám Susannah řekla že se všichni povinně sejdeme na večeři. Každý z nás to odkýval a zatímco kluci si našli svojí práci, my tři jsme šly na pláž. ,, jakej máte pocit z toho zítřejšího plesu?" zeptala se Belly. ,, jsem nervózní, nemám s kým jít" řekla jsem a hned se připojila Taylor. ,, no asi tak, ještě jsem se nikoho nezeptala. Ale počkej, já myslela že ty jdeš s Jeremiahem?" ,, ne, myslela jsem že mě pozve ale ještě to nestihl" odpověděla jsem. ,, hele ale myslím si že právě tohle se bude řešit na večeři, trochu jsem zaslechla jejich rozhovor, o něčem se zmiňovali." dodala Belly a zbytek konverzace jsme věnovaly koukáním na skupinku kluků. 

Když už došlo pití a nás to na pláži nebavilo, vydali jsme se zpátky do domu. Všichni už byli zpět a tak jsme se s nimi pozdravili. Když jsem vešla do pokoje, na stole stály ve váze květiny. U nich byl vzkaz. Nepůjdeš se mnou na ples? Koukala jsem na papírek, hned mi došlo že to asi bude od Jera. Hned jsem šla za holkama a řekla jsem jim co se stalo. Po nějaký chvíli co jsme to rozebíraly, jsem podle nich měla jít na ním. Nejak se mi nechtělo ale náhodou jsem ho potkala na chodbě. ,, ehmm Jere?" ,, ano?" ,, moc ráda půjdu" usmála jsem se ale z jeho strany jsem viděla že nechápe o čem mluvím. ,, ta kytka a vzkaz.." naznačila jsem ale stále nic. ,, jaká kytka?" ,, to není od tebe?" vzala jsem ho za ruku a vedla do pokoje. ,, neni. Kdo ti to dal?!" ,, no právě nevim" Jer hned vyšel z pokoje a mířil k jediným dveřím.

Léto, kdy jsem zkrásněla ( Jeremiah Fisher a nebo Conrad Fisher? )Kde žijí příběhy. Začni objevovat