12.

45 2 0
                                    

Když jsem sešla ze schodů, Julian vyvalil oči a představil se mi. ,,, já jsem Julian" ,, těší mě, Madi" prohlížela jsem si ho, byl opravdu hezký. Ty tmavé vlasy a modré oči na něm naprosto vynikaly. Po pár fotkách, které Susannah vyfotila, jsme mířili k autu. 

Po příjezdu na ples, jsem viděla Jera. Seděl s tou holkou a zeširoka se smál. Po té co mě všiml, ho smích nějak přešel. Byla jsem opravdu naštvaná a asi se to dalo poznat. A ještě před tím než vše začalo, jsem si Juliana začala schválně všímat. Smáli jsme se a já se bavila jak konverzací, tak Jeremiahovo obličejem. I holky poznaly jakou hru hraju, a tak to pobavilo i je. Po zahájení jsem šla vedle Juliana. V ten moment už mě bavil samotný ples, tančení a zábava. Julian naprosto skvěle zvládal kroky, možná i lépe než já. Bylo to k smíchu ale zároveň úžasné, jak kluk dokáže tančit. 

Belly si ten moment užívala plnými doušky. Byla jsem za to ráda, konečně se jí splnil sen. S Conradem na parketu, a v bílých šatech. Taylor a Steven vypadali také šťastně, jen Jeremiah nemohl překousnout s kým tancuju. Ale co jsem měla dělat? Skočit mu okolo krku a prosit ho? Ani náhodou! Ten večer jsem si přišla užít. 


Po tom co to celé skončilo, si Julian vzal mé telefonní číslo a instagram. V autě, ze kterého při cestě vystoupil domů Julian, jsem seděla já, Taylor, Steven, Jeremiah. Povídala jsem si na zadní sedačce s Tay o Julianovi. Každou chvíli jsem viděla jak se Jer dívá do zpětného zrcátka. Snažila jsem se mu vyhýbat a tak jsem z auta šla rovnou do svého pokoje. Jak jsem si sundala šaty, jsem šla do sprchy. Doufala jsem že když vylezu, budu mít to štěstí a nikdo nebude sedět na mojí posteli, ale to se mi nepovedlo. Byl tam Jer.

 ,, co potřebuješ?" ,, promluvit si" ,, tak rychle" neměla jsem na něj náladu. ,, co máš s Julianem?" ,, nic" ,, nejsem blbej" ,, kdybys nebyl tak se na mě nevysereš, i Conrad se situaci snažil vyřešit víc než ty!" ,, co na něm vidíš?" ,, jako na kom?!" ,, na Conradovi" ,, Proboha nic! Pomohl mi, na rozdíl od tebe." Čekala jsem na to co odpoví ale nic neříkal a zvedl se z postele. ,, já bych to chtěl zase všechno napravit" koukala jsem na něj s otevřenou pusou. ,, cože?" ,, no chtěl bych to mezi náma spravit" ,, to bude asi potřeba víc času, teď rozhodně ne. Ani jsme spolu nechodili a já si myslím že teď by jsme tomu měli dát čas." kukala jsem na něj a čekala co vypadne z něj. Byl zmatenej, netuším co čekal. ,, dobře" odešel z pokoje a hned šel někomu volat. Já si šla vyčistit zuby a zjistila jsem ze je právě v koupelně též, a já slyším každý slovo. ,, chtěl bych zajet, jestli by ti to nevadilo.............tak jo, za čtvrt hoďky jsem tam, ahoj" 

Byla jsem překvapená a naštvaná. Ale věděla jsem že se ještě dnes pořádá párty, budou tam hlavně lidi z plesu. Napsala jsem Julianovi jestli tam jde, protože jsem se s ním chtěla vidět. Odpověděl mi během chvíle, prý jestli půjdu já, půjde i on. Za chvíli mě vyzvedl před domem a já jen nechala na posteli vzkaz. Hodně se tam pilo a ani mě se to nevyhlo obloukem. Tancovala jsem v uplých šatech a věděla že všichni na mě koukají. Ale bylo mi to jedno, zahlédla jsem i Jera, ale buď jsem si ho jen spletla, a nebo odešel. Po druhé ráno, jsem měla dost. Byla jsem opravdu hotová a šla najít Juliana, bavil se tam s nějakou holkou, bylo mi naprosto jedno s kým se baví, o něj jsem zájem neměla. Jen jsem potřebovala, aby mě odvezl. Když jsem zjistila jak je nalitej a možná i sfetovanej, rozmyslela jsem si to. Ale on využil chvíle že jsem přišla. Začal se po mě sápat a já v tu chvíli nevěděla co dělat. Byl v tu chvíli tak neskutečně slizkej a já se cítila strašně. Nikdo tam kromě jedný holky nebyl a ta nevypadala že by mi chtěla pomoct. Kopla jsem ho mezi nohy a vyběhla z baráku. Běžela jsem nějakej kus daleko, ale v podpatcích a uplých šatech je to těžký. 

Chtěla jsem si zavolat taxi ale neměla jsem číslo, wifi a ani data. Ale někomu jsem zavolat musela. ,, ahoj" ,, ahoj, co se děje?" ,, no..

Léto, kdy jsem zkrásněla ( Jeremiah Fisher a nebo Conrad Fisher? )Kde žijí příběhy. Začni objevovat