,, Madi!" Slyšela jsem hlas a hned si uvědomila kdo to je. ,, Jere" měla jsem slzy na krajíčků a on mě hned objal. ,, co se stalo? Našel jsem vzkaz na posteli ale moc jsem ho nepochopil" chvíli mi trvalo si uvědomit co mu mám říct ,, belly a taylor mě prostě pomlouvaly a i když jsem na pomluvy zvyklá, tak od nich ne" Jer mě ještě jednou objal a ja v objětí zaseptala ,, tak to ale mezi trojicema chodí, na tom třetím nezáleží " Jer se hned odtáhl a podíval se mi do očí ,, ale mě na tobě záleží" a hned po tom co řekl, přiblížil naše ústa ještě blíž a políbil mě. Byla jsem tak neskutečně zmatená a vůbec jsem nechápala co se to vlastně děje. Pouze jsem se usmála.
Jeremiah mi vzal věci a seděli jsme v autě, měla jsem tolik otázek ale nevěděla kterou vyslovit dřív. ,, kam chceš jet?" ,, já vůbec nevím, jsem tady první léto a neznám tu nic a nikoho. Ale jediný co vím je že teď nechci zpátky. " Jer jen kývl.
Dojeli jsme před hotel a Jer koupil pokoj na jednu noc, tedy spíš na těch pár zbylých hodin. Když jsme přišli na pokoj měla jsem spoustu otázek, ale zajímala mě teď jedna. ,, proč jsi vůbec šel do toho pokoje po tom co já už tam nebyla?" ,, nemohl jsem usnout..a chtěl jsem si s tebou ještě promluvit ale už jsi tam nebyla a když jsem si to přečetl tak jsem tě šel hned hledat" kývla jsem a pomalu se mi začali zavírat oči. A tak Jer už začal odcházet. ,, buď tu semnou" zahuhnala jsem do polštáře ,, vážně?" ,,jo" Jer si lehl vedle mě a oba jsme celou noc spali v objetí.
Ráno jsem se probudila v 11 dopoledne. ,, cože?! tolik hodin?!" ,, kolik je?" Zeptal se Jer. ,, je 11 " když si to Jer uvědomil, vylítl z postele jako blesk. ,, já měl bejt v práci" rychle si vzal věci a klíče ,, zavolám Susannah ať pro tebe dojede, já chvátám, ahoj" dal mi rychle pusu a už běžel. ,, ahoj" s úsměvem jsem na něj koukala, ty jeho rozcuchaný vlasy a zmačkaná košile byly k pokukání.
Zhruba za půl hodiny mi volala Susannah, zda pro mne má dojet. Já ji poprosila a ona tu pro mě během čtvrt hodiny byla. ,, ahoj, moc ti děkuju že jsi přijela" ,, ahoj, to je maličkost" sedla jsem si do auta a připoutala se. ,, Jer mi říkal že nechceš domů, že tě mám odvézt k němu do práce, ale já si myslím že nákupy jsou mnohem zábavnější" ,, jo tak s tím souhlasím" byla jsem za Susannah hrozně ráda, připomíná mi mojí mámu. Kéž bych věděla kde teď je..
Zjistila jsem že nemám ještě vůbec nic na ples, který se koná příští týden. Zašly jsme do spousty obchodů a já se neskutečně bavila. Vybraly jsme ty nejkrásnější šaty co měli v celém obchodě. ,, ty jsi ale dovolit nemůžu" koukala jsem na zbytečně přepálenou cenu. ,, Madi, já ti říkala že to vše zaplatím" ,, to po tobě ale nemůžu chtít" ,, nikdy jsem dceru neměla, tak mě nech si to užívat!" ,, ale-" než jsem cokoliv řekla Susannah nesla šaty k pokladně. Po tom co jsme vyšly z obchodu ven, jsem ji pevně objala. ,, děkuju"
Susannah potřebovala už někam odjet a tak mě odvezla za Jeremiahem. ,, věci odvezu, hezky se bavte" ,, dobře, děkuju tak ahoj" ,, ahooj" vešla jsem do klubu kde pracuje Jer, nikde jsem ho nemohla najít a tak jsem si zašla zatím na drink za Stevenem. ,, ahoj, máš čas?" ,, ahooj, jasně že jo, co si dáš?" ,, asi mojito" ,, dobře, hele co se to děje, dneska ráno byly holky divný, ty nikde, Jer taky ne a do toho přijel do práce pozdě" ,, no je to komplikovaný, to ti vysvětlím potom" ,, dobře" Steven se tvářil že asi ví o co jde. Za pár minut přišel k baru i Jer ,, ahoj, kde jsi byla?" ,, čusky, s tvojí mamkou, na nákupech" Jer protočil oči a zasmál se ,, kdybys byl ženská tak to pochopíš!" bouchla jsem ho do ramene
Zbytek času co byl Jer v práci jsme si povídali na lehátkách, smáli se dětem a řešili všechny možný blbosti. Po práci jsme chtěli jít k pláži a potřebovala jsem si taky nabít telefon. Museli jsme se vrátit domu, stejně by jsme tam šli dřív nebo později. Měla jsem od každé z nich zmeškaných asi 5 hovorů a tucet zpráv. Když Jer zastavil před domem, dal mi pusu a šel se mnou. Celou dobu nikde nikdo ale když jsme procházeli okolo otevřených dveří do Bellyina pokoje, hned se za mnou vydaly, Jeremiah se podíval pohledem že neví co má dělat. ,, nech nás tu o samotě" Jer kývnul a zavřel dveře.
ČTEŠ
Léto, kdy jsem zkrásněla ( Jeremiah Fisher a nebo Conrad Fisher? )
FanficJsem Madison, Belly druhá nejlepší kamarádka, známe se spolu už od první třídy a znám každé její tajemství. Tohle léto bude ale jiné, každé prázdniny jezdila za Fisherovýma se svojí rodinou, ale tentokrát jedu i já a Taylor. A co bude dál jiné? To...