איתן-
הגענו לבית המשפט. הוא היה ריק מאדם. רק אני ולין.
היא פוחדת. אני מרגיש את זה.
״ששש הכול יהיה בסדר״ אמרתי והזזתי את שערה מהפנים.
״אני בסדר״ אמרהאני לא מאמין.
כי היא לא.
אתמול כשחזרנו לבית היא לא רצתה לאכול וחזרו לה הסיוטים אחרי יומיים.נשקתי אותה והיא החזירה לי.
״האמ״ קול שיעול עצר את הנשיקה שלי ושל לין.
״היי מה נישמע״ אמר מאט
״בסדר״ אמרנו יחד אני ולין.
היא ללא ספק שינת צבע לאדום.ליד מאט עמד משהו ו תיארתי לעצמי שזה העורך דין של אמא.
אני מכיר אותו עוד מגיל קטן. הוא גר כמה בתים לידנו.
קוראים לו סטיב.״היי איתן, איך גדלת״ אמר סטיב
״היי כן קצת גדלתי״ אמרתי וחייכתי
״את בטח לין, נעים להכיר אני העורך דין שלך קוראים לי סטיב״ הציג את עצמו.
״היי נעים להכיר״ אמרה לין.״אוקיי נתחיל אבל לפני כן רציתי לשאול אותך משהו שלא יצא לי לשאול בחקירה״ אמר מאט
״כן?״ שאלה ליןמאט הוציאי מהתיק הגדול שהביאי איתו את התיק נגד אבא של לין.
״רציתי לשאול שאלה שיכולה להיות לא נעימה״ אמרישר הבנתי.
היא הנהנה
״אבא שלך פגע בך פיזית חוץ מאלימות?״ שאל מאטהעניים שלה נוצצות והיא מצמצה כמה פעמים בשביל לא לבכות.
היא השפילה את מבטה והנהנה.״אל תדאגי אנחנו נכניס אותו לכלא״ אמר סטיב.
הוא עורך דין טוב.״אוקיי מאט אני צריך שתישב ותרשום את הכול ואני אסביר לה מה הולך לקרות״ אמר סטיב.
מאט הלך לעבר פינות הישיבה והתיישב על אחד הכסאות.
בנוסף הוא הוציא עט ואת התיק המשטרתי והחל לרשום שם.״אוקי אז הכול יעבור חלק. אין לך מה לפחד.״ אמר לפני שהסביר מה הולך לקרות.
״אתם רואים את השולחן שם?״ שאל סטיב
״כן״ אמרנו יחד
״שם הנאשם ישב יחד עם העורך דין שלו, ליד השולחן יש את השולחן שלנו שם אני ואת נישב.״ אמר העורך דין והצביע על השולחן בו הם הולכים לשבת.״השופט יקרא לך ואת תקומי לדלפק״ אמר והלך לכיוון הדלפק שאני ולין הולכים אחריו.
״תעמדי פה״ אמר לה לעמוד מאחוריי הדלפק.
״במשפט את צריכה להגיד את כול האמת, כשאת תעמדי שם העורך דין של אבא שלך יבאו אליך וישאל אותך שאלות״ אמר
״השאלות יכולות להיות מתוחכמות אז תצטרכי לענות בשיכול דעת. כמובן שאני יהיה פה כשזה יקרה, כולנו ניהיה פה״ אמר סטיב
״אוקיי״ אמרה לין״טוב אנחנו ניפגש בעוד שבוע במשפט״ אמר סטיב
״אני סיימתי את התפקיד שלי פה לין״ אמר מאט
״אני מקווה שהוא יכנס לכלא״ הוסיף
״תודה רבה מאט, על הכול״ אמרה וההוסיפה חיוךחלקתי את הפרק האחרון לשני חלקים.
YOU ARE READING
בסיבוב תפנה ימינה
Romanceלין- גרה רק עם אבא שלה ואח שלה הקטן. הוא מרביץ לה. הוא כול יום שותה ומהמר עד שנכנס לחוב קשה בהימורים והם נאלצים לעבור עיר. כמעט כול חייה היא דאגה לאחיה הקטן. איתן- גר עם אמא שלו חבר של אמא שלו ואחותו הקטנה. הוא לא מסתדר כול כך עם אמא...