9. Bölüm İyiki doğdun Tokito<3

152 14 2
                                    

NEZUKO
2 saattir abime sesleniyorum ama bakmıyor?! Bugün Muichiro'nun doğum günüydü! Bizde ona sürpriz hazırlicaktık!!

"YA ABİİİ! ABİİİİAAA!"

"Nezuko az bekle canım!"

"TOKİTO ABİM GELİYO!"

"NE! İnosuke kanao siz süsleri masaların altına koyun! Zenit şu sen pastayı sakla! Nezuko sen Muichiroyu oyala! HADİ!"

AYYY ÇOK HEYECANLIYIM! Muichiro abimin yanına gittim. En azından 5 dakikada olsa Cafe'ye girmesini oyalamalıyım!

"Muichiro abi!"

"Nezuko! Selam!"

"Selam! Eee nereye?"

"Cafe'ye gidiyorum? Yani sen çağırdın ya?"

"A-ah şey evet ama hemen gitmeyelim! Hem hem! Hem bak Genya abim ve diğerleri geliyor!"

"Ah evet hadi onların yanına gidelim!"

Galiba abim Genya abimide çağırmıştı oda abisini ve arkadaşlarını çağırmış!! Yaşasın! Ben en çok Kanroji ve Kocho ablamı seviyorummm! Tokito abimden önce koşarak Kanroji ablamın yanına koşup sarıldım.

"Nezuko-chann💗"

"Merhaba Sanemi abime ve diğerlerine!"

"Selam Nezuko!"

"Selam"

"Sen tokitosun değilmi?"

"Evet-"

"Ah! Şey ben gideyim ya!"

"Nezuko-chan nereye!"

"Nezuko!"

"Aaa Kocho bak gitti!"

Abimin el hareketi ile Cafe'ye gittim! Gitmeden önce Obanai abime Cafe'nin içini gösterdim oda kafasını sallayıp ters yöne gitti

"Nezuko! Sen şurada bir tane beyefendi var ona söyle; kap kek varmı?"

"Tamam abi gelirim şimdi!"

Abimin söylediği beyefendinin yanına gittim.

"Pardon bakar- Aaa! Akaza abi!"

"Nezuko?"

Hemen sarıldım oda karşılık olarak sarıldı! Akaza abim bir olaydan sonra hergün gelip bana elbiseler tokatlar falan almaya başladı annem ve abimle de iyi anlaştığı için Kanao ve Aoi abim ile gezmeye giderken annem 'akaza abini alın ve gidin başka türlü izin vermem' diyor! Bende şikayetçi değilim!

"Eee ne yapıyorsunuz burda?"

"Şey Tokito abimin doğum günü varda!"

"Hmm öylemi? Gel bakım sen?"

"Nereye?"

"Cafe'nin mutfağına!"

"Aaa! Ciddimisin?"

"Evett!"

"Hadi gidelim!"

Ben Cafe'nin mutfağında tatlı seçerken, içimdeki duyguları Akaza abime açıklayasım geldi! Acaba kızarmı?

"Akaza abi?"

"Hm?"

"Şey ben sana birşey söylicem ama aramızda!"

Akaza abim bana dikkat ile döndü

"Söyle bakayım prenses?"

"Şey ben Ben BEN ZENİTSUDAN HOŞLANIYORUM!"

Diyip elimle yüzümü kapatıp arkamı döndüm! Aniden Akaza abimin çığlığını duyunca ona baktım. Gülümsüyordu ama bu çok tatlı bir gülümsemeydi :)

"HAHAHAHA CİDDİMİSİN NEZUKO! HAHAHA! AY! Aranızı yapıcağıma söz veriyorum!!"

"GERÇEKTEN Mİ? AKAZA ABİ! AAA!"

"Tamam lan bağırma! Hadi gel şu kekleri falan içeriye götürelim!"

Akaza abim ve ben elimizdeki çeşitli kekleri abim lerin yanına götürdük! Evet Akaza abim saolsun Cafe'de bizden başka kimse yoktu! Yani Muichiro abime özel Cafe'de ki herkesi çıkarmış?

"Abi?"

"Efendim Nezuko?"

"Herşey hazır. Ben Obanai abime söyliyim mi?"

"Gerek kalmadı Nezuko! Bak geliyolar!"

"Ah evet!"

"Rraaaaa! EN GÜZEL BEN KUTLİCAM!"

"İnosuke! Masanın üstünde zıplama! In aşağı!"

"Hadi hadi herkes saklansın!"

"Tamam Akaza abi!"

Hepimiz saklandık ve Muichiro abımı beklemeye başladık! Muichiro abim içeri girince. Akaza abim ışıkları açtı ve hepimiz doğum gününü kutladıkkk!

...

"ATMA LAN KAFADAN!"

"Sanemi! OYUNU KURALINA GÖRE OYNUYORUM!"

"BANANE! BURDA BENİM KAZANMAM LAZIMDI! SEN NASIL KAZANDIN!?"

"YA AMK BENDE KART DEĞİŞTİRME VARDI SENİN KARTINI ALDIM VE KAZANDIM AQ!"

Evet hepimiz uno oynuyorduk! Ve Obanai abim ile Sanemi abim hafta ediyorlardı? Yarım saattir oturmuş bunları dinliyorduk! Acaba araya girsem ne olur?

"Şey Sanemi abi burda Obanai abim haklı yalnız!"

"Az dur Nezuko!"

"CİDDEN AMA BİZ SİZİN KAVGAMIZI İZLEMEYE GELMEDİK SANEMİ! YERİNE OTUR VE SESSİZCE OYNA!"

Kocho ablam maşallah yani! Akaza abim Sanemi abimleri görünce gitti? Neden ki? Dur ben bir bakayım!

"Abi siz oynayın, ben hemen gelicem!"

"Nezuko! Eğer sana kızdığım için gidiyorsan kusuruma bakma"

"Hayır Sanemi abi darılmadım! Aksine birine bakmaya gidicem!"

"Peki"

Cafe'nin mutfağına gidip Akaza abime seslendim. Oda sesimi duyup yanıma geldi!

"Akaza abi neden yanımızda değilsin?"

"Hiç ya! Zaten gidicektim! Bunu benim adıma Muichiro ya verirmisin?"

"A-ama-"

"Hadi Nezuko!"

"Peki! Ama sonrasında bana ne olduğunu anlarıcaksın!"

"Peki peki! Hadi sen git arkadaşlarının yanına!"

...

Herkes hediyeleri vermişti! Sanemi abim ucunda sis işareti olan bir bileklik, Kanroji ablam açık mavi renkte sahte bir kılıç?, Obanai ve Giyuu abim bir forma almışlardı? İnosuke, Zenitsu ve Abim ünlü bir sanatçı olan Yushiro'dan asırlar önce çok nadir bulunan mavi örümce zambağının resmi vardı? Akaza abim Muichiro abime çok benzeyen bir adamın resmini hediye etti? Kanao ben ve Aoi Muichiro abime iblis savaşı adlı bir portre almıştık!

_____________________
Takk bitti! Muichiro'ya özel bölum oldu bu! İYİKİ DOĞDUN MUİCHİRO! <3

Best Friends |Sane.oba.giyuu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin