14. bölüm

143 14 35
                                    

Zaman atlaması

~~~Ben kimim? Ağlaması dursun ve daima gülümsesin diye ağzını kesen birimiyim? Ah evet bu benim! O kadar çok ağladım ki artık gülmek istediğim için ağzımın kenarlarını kesmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~~
Ben kimim? Ağlaması dursun ve daima gülümsesin diye ağzını kesen birimiyim? Ah evet bu benim! O kadar çok ağladım ki artık gülmek istediğim için ağzımın kenarlarını kesmiştim. Bir işe yaramamıştı...

2 yıl.

2 yıl boyunca sadece ağladım. Ağladım ağladım ve daha fazla ağladım...

En yakınlarım ölünce sadece ağladım.

Giyuu öldü.

Girdiği komadan uyanamadı ve o çok sevdiği mavi gökyüzünü göremeden öldü.

Sanemi öldü.

Giyuu'nun intikamını almak ile kafayı bozmuş ve ruhsal sağlığını yitirmişti. Psikolojik sorunları ile başa çıkamayan Sanemi, intihar etti.

Ben içi kan ağlayan ama gülümseyen biriydim. Kendi çocukluğuna intihar eden ama buna rağmen gülümseyen bir aptaldım.

Mitsuri Kanroji ve Kocho Shinobu öldü.

Arkadaşlarının ölümüne dayanamayıp ciddi bunalıma giren Mitsuri arkadaşı Shinobu sayesinde zorda olsa kurtulmuştu.

Kurtuluş o kurtuluştu.

Evlerine baskın yapılan iki genç kız. Ölü bulundu. Mitsurinin o kıyanadığı saçları yamuk yumuk kesilmiş ve bir uzvu kopmuştu. Shinobu nun ise bir bacağı ve bir kulağıma kopmuştu.

Uzui Tengen ve Rengoku Kyojuro
Öldü.

İkili arkadaşlarının mezarının başında ölü bulundu. Ne zaman veya nasıl olduğu bilinmiyor.

Tokito Muichiro ve Genya Shinazugawa öldü.

Genya bir tapınakta vücudu ikiye yarılmış şekilde ve bir kolu kopmuş şekilde ölü bulundu. Tokito Muichiro ise aynı Genya gibi vücudu ikiye yarılmış ve bir parmağı kesik şekilde ölü bulundu.

Kamado ailesi öldü.

Bir gece salgına uğrayan aile evlerinde ölü bulundular, bu olayda Nezuko'nun yaşadığı düşünülüyor.

Kamado Nezuko kayıplara karıştı.

Zenitsu, İnosuke ve Kanao
Öldü.

Nasıl öldükleri bilinmiyor.

Tüm bu olayların arkasında ise Kibutsuji Muzan olduğu tahmin ediliyor.

Tahmin ediyorum.

Şimdi size soruyorum ben kimim? Bana göre ben;

Arkadaşlarını koruyamayan, onların en zor zamanlarında yanında olamayıp sadece kendi derdi ile uğraşan bir bencil, kardeşlerinin ona emanet ettiği evi ve kafeyi koruyamayıp ömrü boyınca çalışsada ödeyemeyeceği bir borca giren aptal, bu dünyada yeri olmayan bir gereksiz.

Ve bu gereksiz 20 katlı bir binanın çatısından atlayıp hem kendi hayatını sona erdirecek ve Kibutsuji Muzanın son isteğini yerine getirecekti.

"Gerçekten yapacakmısın? Nee-san." [???]

______________________
SANEOBAGİYUU BEST FRİEND KİTABIMIN 1. SEZONU BİTTİ 2. SEZONDA GÖRÜŞÜRÜZZZZ

 SEZONDA GÖRÜŞÜRÜZZZZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Best Friends |Sane.oba.giyuu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin