12. bölüm

111 11 7
                                    

Yazar

"Söyle ne istiyosun?"

Dedi Giyuu merak ile. Akaza uzunca bir süre bekledi ve sözleri söyledi.

"Bir süre ile Nezuko'yu bize ver."

"NE! ASLA!"

"Bağırma! Hadi Giyuu kabul et lütfen!"

Giyuu olumsuzca başını sallayıp reddetti. Bunu yapamazdı, Nezuko'yu daha çocuktu onu bı tar işlere sokamazdı. Ya onların yanında başına birşey gelirse? Bu asla olmaz!

"Peki söyleyeceklerin bittiyse ben gidebilir miyim?"

Akaza cebinde bir şey arıyordu. Ahahah! Tabi ki hayır! Akaza Giyuu'nun boynunu tutup duvara yasladı ve cebinden çıkardığı neşteri karın bölgesine yasladı.

Giyuu sadece nefes alıp veriyordu. Sakindi çünkü Sanemi ve Obanai buradaydı. Başına birşey gelirse kurtulacağına emin idi!

"Giyuu! Bunu yapmak istemiyorum ama zorundayım! Bana Nezuko'yu verirsen kurtulacağım!"

"Siz iblisler böylesiniz zaten. Kendi çıkarlarınız için başkasının canını yakarsınız!"

Akaza sinirlenmeye başlıyordu. Ve sinirlendikçe neşteri daha çok batırıyordu.

"Nezuko'yu vericek misin? Vermeyecekmisin?"

"Hayır. Sana Nezukoyu vermeyeceğim!"

Akaza hiç acımadan neşteri karnına saplayıp sanki hiç birşey olmamış gibi lavabo dan çıktı ve ekibine işaret yapıp cafeden ayrıldılar. Bu akazanın hoşuna gitmişti. Sahi ona neler oluyordu bu aralar?

Kafeden ayrılmadan önce Obanai'ın haykırışını duydu. Aslında Obanai onun ilk arkadaşıydı... Herneyse artık bunlar Akazanın umrunda bile deil. Sonuçta hepsi geride kaldı.

İblisler müdür Muzan'ın ona verdiği arabaya bindiler ve müdürün malikanesine doğru yola koyuldular.

...

Ne yani? Akaza şimdi birine zararmı verdi? Hatta ilk arkadşına ihanet ederek? Akaza aslında nezuko'yu kandırabilirdi. Sonuçta ailesi ona güveniyordu. Ama neden bu işi Giyuu'dan İstemişti?

Akaza bu düşünceler ile boğuşmak yerine ruhsuz olmayı da istemişti şuan. O da istedi Douma gibi herşeyi dalgaya almayı.

Biz Giyuu'ya dönelim

Sanemi Akaza lavabo dan çıktığı gibi Giyuu'nun yanına gitmişti. Keşke onların peşinden gitseydi. Şuanda bu manzarayı görüyor olmazdı. Tekrar tekrar aynı şeyleri yaşamak...

"GİYUU! Hayır hayır hayır... OBANAİ! AMBULANSI ARA!"

İçeri Obanai da girmişti. Gördükleri ile acı bir çığlık döküldü ağzından. Shinobu da gelip yarasına baskı yaptı en azından ambulans gelene kadar kanamasını yavaşlatabilirdi.

Obanai'n aklına direk geçmişi geldi ve duvara yaslanıp ağzını kapatarak ağlıyordu. Tengen ise gözünü kırpmadan arkadaşlarına bakıyordu.

İlginç bir şekilde içlerinde en soğuk kanlısı Mitsuri idi. Sakince herkesi uyardı ve telefonundan ambulansı arayıp kafenin dışına çıktı.

Kafenin dışına çıktı ki gelen acil yardım görevlilerini hızlı bir şekilde olay yerine götürebilmek için.

Bir süre sonra ayağının altında bir şey dolanıyordu. Yere baktığında kaburamaruyu gördü. Elini beyaz yıla uzattı boynuna koydu onu.

Tam k sırada ambulans gelmişti Mitsuri görevlileri olay yerine götürürken. Arkadaşlarını taksiye bindirip onlara birazdan geleceğini söyledi.

"Obanai. Ağlama Giyuu iyi olacak! Ben kötü birşey olmasına izin vermeyeceğim!"

Dedi ve Obanai dudağından öptü. Taksi hareket etmeden önce Obanai'ın domates olmuş yüzü ile bakıştı....

____________________
TAKKK! BİTTİİ! Sizce nasıldı? Yorum yapmayı ve yıldız atmayı unutmayın sizi ÇOOOK SEVİYORUMM

____________________TAKKK! BİTTİİ! Sizce nasıldı? Yorum yapmayı ve yıldız atmayı unutmayın sizi ÇOOOK SEVİYORUMM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Best Friends |Sane.oba.giyuu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin