SANEMİ
Okula gidiyoz. Giyuu'yu kaçırıp bana oyun oynamışlar. Ölüyordum korkudan! Obanai ve Giyuu benim için çook önemliydiler. Onlar olmadan ne yapardım bilmiyorum. Giyuu ile barıştımmı? TABİKİDE! Biz ordan ayrılmadan önce Akaza ve diğer çocuklar tartışıyorlardı? Herneyse."Bugün ders işler miyiz ki?"
"LAN BU DA SORUMU AMK? KDKFMFM"
Diye güldüm. Ve herkesin bakışlarını üstüme çektim. YA BİZ NE ARA SINIFA GELDİKTE OTURDUK? Ufak çaplı bir utanma krizi yaşıyorum şuan. Sınıfa bir hoca girdi, OLM HOCAYA BAK LAN! KDKDKDK BUNE? Üstünde cırtlak turuncu bir kazak altında mor tayt siyah botlar. Bune lan? (Bizim görselci)
"Ben sizin görsel hocanız **** isteyenler dursun isteyenler bahçeye çıksın"
Giyuu ve Obanai'ın yanına gidip
"Gelin lan bahçeye çıkalım!"
"Uyumak istiyooom!"
"Lan Giyuu hadi!"
"İyi hadi gelıyom"
Dedi bizde bahçeye çıktık 3 kişi Voleybol topunu alıp filede oynuyorlardı bizde yanlarına gidip oynamaya başladık. Obanai, Giyuu ben bir takım. Tengen? Rengoku? Ve Hemijema? Bir takım oldular. Valla ne diyim iyiki kot falan giymedik. Giyuu'nun üstünde beyaz kısa kollu bol tişört altında siyah eşofman şort vardı. Obanai'ın üstünde çizgili bir haori haori nin altında giri tişört altında bol eşofman vardı. Bende bol siyah eşofman üstümde siyah yarım kollu tişört vardı. Top bizden başlıyordu. Filenin az gerisine gidip. Servis attım. Tengen attığım topa karşılık olarak manşetle Rengoku'ya pas attı Rengoku ise gelen topa tek el pas atıp bize gönderdi topu. Giyuu topa manşet atıp Obanai'ya gönderdi. Obanai gelen topa manşet atıp bana gönderdi bende zıplayarak topa tek el pas atıp karşıya gönderdim. KURTARAMADILAR!
"YENDİK BE!"
Diyip bizimkilerin sırtına atladım.
...
"Gelmesemiydik bugün okula?"
"Evet ya hiçbirşey yapmıyoz. Hocalar kendilerini tanıtıp gidiyorlar"
"Offf bahçeye çıkmayada izin vermiyorlar ki"
"Giyuu'da uyudu. Uyumasaydı sohbet ederdik"
"Aynen"
Dedim karşılık olarak. Giyuu uyuyordu.
"Obanai?"
"Hm?"
"Giyuu bize sadece ablasının ölümünü anlattı"
"Eeee... Yani?"
"Yanii... Biz ablasının yüzünü bile daha yeni gördük"
"Sanemi açık konuş"
"YA İŞTE DEMEK İSTEDİĞİM-"
"lan ne bağırıyon! Herkes bize bakıyo"
"Öfff! Diyorumki Giyuu bize hiç ablasından bahsetmedi... Hatta hatta hatırlıyormusun? Küçükken Giyuu'ya ablan nasıl biriydi diye sorduğumuzda ağlamıştı"
"Evet ama yani kendi bilir Sanemi... Zorla anlattıramayız ya..."
"Ama neden yani ailesi bu kadarmı kötüydü?"
"...Söylemekten hem çekiniyorum hem de korkuyorum ama... Babası ablasını taciz etmiş olabilirmi?"
"..."
"Tamam tamam söylemedim öyle birşey. Hem hiçbir aile o kadar ileri gitmez"
"..."
"Gitmez değilmi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friends |Sane.oba.giyuu|
RandomSanemi 6 ila 7 yaşlarındayken yaşadığı kasabanın pek tekin olmayan sokaklarından hıçkırık sesi duyar sesin geldiği yöne yaklaşır ve boynunda yılan olan farklı gözlü onunla yaşıt olan bir oğlan görür. Sanemi ve Obanai'ın arkadaşlığı böyle başlar. 3 y...