Sanemi
Yemekleri yedikten sonra etrafı toplayıp cafeye yani annemin yanına gitmiştik. Yol boyunca Obanai Mitsuri ile flörtleşirken bizi unuttu! Onun hesabını sorucam ona!
Cafeye geldiğimizde annem bizi güler yüzle karşılayıp gitmişti? Galiba cafe bugün bize emanet! Yes be! Dicem bize emanet edilen şey 2 gün yaşamıyor ;(
Daha sabah saatleri olduğu için kimse yoktu... Buda oturup konuşmamız için bir fırsat!! Ne kadar tembelim ben ya? Az bir iki olay fln hiç mi yani??
"Ah!"
Kafama yediğim tokat ile olduğum yerde kalmıştım. Arkamı dönüp o kişiyi yumruklamak istiyorum!
"KİM LAN O PUŞT- Giyuu! Sen miydin o?"
"Evet bendim?"
"Ne diye vuruyon çocuğum?"
"2 saattir sana sesleniyoruz! Nereye daldın gittin öyle?"
"Önemli deilde siz niye beni çağırıyordunuz?"
Mitsuri ordan atılarak;
"Sanemi-san bak burda bir kız var ve seninle görüşmek istiyorr!"
Ne kızı ya¿ öfff hiç uğraşamam vallahi! Mitsuriye kızla görüşmek istemediğimi söyledim. O da kıza iletti.
Vallaha sıkıldım ya müşterilerde yavaş yavaş gidiyordu. Ama karşıdan sürü halinde birileri koşarak geliyordu? Kim lan bunlar? Giyuu tanıyoedur belki?
Giyuu'yu aradı gözlerim ama o cafenin kapısını gelenlere açıyordu? Saalak mı bu? Ya adamların niyeti başkaysa?
"Giyuu! Ne yapıyorsun sen? Adamların niyeti farklı olabilir?"
Aslında cevabı Giyuu dan beklerdim ama onun yerine Obanai konuştu.
"Az önce Tengen gruba mesaj yazdı."
"İyi de ne alakadı var şimdi?"
"İşte Shinobunun boyu ile dalga geçince bu shinobu bunu zorbalamış bu da geri vites yapmak yerine üsteleyince naneyi yemiş."
"Yani?"
"Yanisi Shinobu onu sopa ile kovalayınca buda bizim kafeye doğru koşmaya başlamiş. Kısacası buraya doğru koşanlar Shinobu ve Tengen."
Göz devirip gelen kişilere doğru baktım ve konuştum.
"Şu tengende asla akıllanmıyor!"
"Evet."
Ve sonunda geldiler.
Yazar
Kafenin içine koşarak giren tengen hemen kapının yanında duran Giyuu'nun arkasına saklanmıştı. Giyuu ise ne olduğunu anlamadan masumca Tengeni shinobu ya karşı korumaya çalışıyordu ki boşa çaba harcıyordu."Shinobu vallaha üzgünüm lan! Ah! Ah! Oğlum vırmasana lan- Ah!"
"Sen *vurur* benim boyumla *vurur* dalga geçersin ha! *vurur*"
" ah! Ya kanki üzgünüm Ah! Durr!"
Giyuu ise ikisinin arasından çıkıp Sanemi'nin yanına gitti ve başını Sanemi'nin omzuna yasladı.
Sanemi saate baktığında annesinin gelmesine yakın olduğunı görerek Tengen ve Shinobu ya haykırmaya başladı
"Hey! Durun az! Annem gelicek şimdi! Kafe'yi taparlamamız lazım!!"
Obanai Sanemi'nin dediğine karşılık kafede göz gezdirdi ve konuşmaya başladi
"E sanemi iyide kafe dağınık değil ki?"
Sanemi Tengen ve Shinobuyu göstererek konuşmaya başladı.
"Salak şu ikisi gitsin işini başka yerde halletsin diye kafe pismiş gibi davranıyorum!"
"Hee tm ya!"
Mitsuri ayağı kalkıp Shinobunun yanına gitti, Mitsuri arkadaşını sakinleştirmeye çalışırken içeri İblisler giriş yaptı.
İblislerin geldiğini gören shinobu durdu ve masalardan birine geçip dik dik bakmaya başladı.
Douma garsonu yani Giyuu yu çağırarak sipariş verdi. Giyuu siparişleri hazırlamak için giderken bu seferde kokushibo çağırdı onu.
"Pardon! Arkadaşımız acaba lavaboda da ona karın ağrısı ilacı verirmisiniz?"
Giyuu soğukluk ile tamam diyip mutfaktan ilacı alıp giderken Sanemi onu durdurup;
"Giyuu ben gideyim istersen. Bunların işi iş değildir bak."
"Yok ben giderim."
"Tm"
Giyuu lavaboya doğru ilerledi aslında hiç gitmek istemiyordu ama geçenki bodrum olayını sorması lazımdı.
"Akaza! Burdamısı-"
Akaza Giyuu'yu lavabonun içine sokup kapıyı kilitledi. Giyuu ise meraklı gözlerle ak akaza'ya bakıyordu.
"Giyuu nolur bana yardım et! Douma ve Kokushibo ben zorla yanlarında tutuyorlar. Ben iblislerde olmak istemiyorum."
"Ne diyorsun sen be! Kandıramazsın beni!"
"Asla! Asla kandırmak gibi bir amacım yok! Sadece yardımınızı istiyorum!"
"Akaza git işine Allah aşkına! Yalan söylediğin çok belli!"
"Eğer bu bir oyun olsaydı Nezuko'yu ben kendi ellerim ile iblislerden yapardım!"
Giyuu biraz inanmaya başlamıştı. Evet o gün onları dinlemişti ve akaza gerçekten onu koruyordu. Hatta hatta bir ara ben sizden bir olmak istemedim de diyordu.
Ama ya bunların hepsi bir oyun ise? Hayır bu mümkün değildi. Bu kadar ayrıntılı bir oyun olamaz. İllaki bir yerlerden bir açık verirlerdi!
"Ne yapmamı istiyorsun akaza?"
"Gerçekten yardım edicekmisin?"
"Evet, hadi söyle ne yapmalıyım?"
"... "
"NE ASLA! BUNU KABUL EDEMEM!?"
"Bağırma! Lütfen Giyuu! Yap şunu nolur!"
__________________________
TAKKK! BİTTİİ! Sizce Akaza ne dedi? Bakalım Giyuu akazanın dediğini kabul edicek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friends |Sane.oba.giyuu|
RandomSanemi 6 ila 7 yaşlarındayken yaşadığı kasabanın pek tekin olmayan sokaklarından hıçkırık sesi duyar sesin geldiği yöne yaklaşır ve boynunda yılan olan farklı gözlü onunla yaşıt olan bir oğlan görür. Sanemi ve Obanai'ın arkadaşlığı böyle başlar. 3 y...