10. bölüm

108 10 12
                                    

Giyuu

Uyandığımda yerdeydim? Ve kucağımda yarısı dökülmüş bir patlamış mısır tabağı vardı.. Yavaşça olduğum yerde oturur hale geldim

Amanın! Boynum ne kadar ağrımış! Hafiften odada göz gezdirdim, evet kesinlikle yatak odasında değilim, oturma odasındaydım, yanıma baktığımda Sanemi vardı. Yerde yayılmış uyuyordu.

Karşıdaki koltukta ise! NEEEE!? Obanai ve Mitsuri sarılarak uyuyorduu! Diğer 3'lü koltukta ise Nezuko ve Tanjiro vardı.

Yerden kalkıp lavaboya gittim. Muichiro'nun doğum gününde giydiklerim üstümde deildi? Ne ara pijmalarımı giymiştim? Her neyse çokta önemli deil!

Lavabo dan çıkıp mutfağa ilerledim. Aman Allah'ım! Bu mutfak ne böyle? Yarabbim! Kim yaptı bunları böyle!?
İlk önce yerde duran tencereyi alıp lavabonun üstüne koydum. Yerdeki kırık tabaklar, bir bacağı kırılmış olan sandalye, bildiğiniz savaş alanı mübarek!

Elimi cebime atıp telefonumu aradım. Saate bakıcaktım ama elime bir not geçti?

Shinobu Kocho

Selam Giyuu! Dün Muichiro'nun doğum gününden sonra size gitmiştik, malum sen ve ben hariç herkes içtiği için yerlerde yatıyorlar. Sen geceyi fazla hatırlamıyor olabilirsin çünkü,
Neyse. Bunu sana Sanemi anlatır. He bu arada kafan acıyorsa acil durum çantasında krem var, onu sürersen iyi gelir.

GÖRÜŞÜRÜZ!

Allah Allah? Dün gece neler olmuş ya? Herneyseee! Şuraları toplayıp yemek yapmaya başlasam iyi olur. Aslında mutfağı boşverip içeriyi toplasam daha iyi olur.

Oturma odasına geçip önce yerdeki yastık ve yorganları aldım, ve kilere yerleştirdim. Yerdeki çöpleri mutfaktan aldığım çöp poşetine doldurup kapının önüne koydum.

Geri oturma odasına döndüğümde Nezuko'nun uyandığını gördüm. Yanına gidip saçını okşayıp sessiz bir şekilde konuştum.

"Günaydın prenses!"

"Günaydın Giyuu abi!"

Aslında Nezuko'nun yaşı küçük ve içmiş olamaz. Bir dakika, annesinin haberi varmı?

"Nezuko?"

"Efendim abi?"

"Annenin burda olduğundan haberi varmı?"

"Aslında ben buraya sabah saat 6 gibi geldim. Annemler iş için seyahate çıkıcaktı, shizu abla ise annemlere 'isterseniz Nezuko ve Tandır bizimle kalabilir?' dedi. Öyle yani"

"Anladım. O zmn kalk bakalım evin perdelerini çek!"

Tamam diyip kalktı ve üst kata gitti. Bende Sanemiyi uyandırsam çok iyi olur. Boynu ve sırtı ağricak sonra.

Yanına çöküp sarsmaya başladım. Uyanmıyorduki anam! Normalde derin uykusu olan ben olırdum, bu sefer rolleri değiştik galiba!

"Sanemi! Sanemi! Ya kalksana amk!"

"Öffff! Ne var ya?"

"Kalk yatağında uyu sırtın ağrır bak!"

Yattığı yerden doğrulup etrafa bakındı. Sonra dönüp bana sarıldı. Ama bu normal bir sarılma değildi.

"Sanemi? İyimisin?"

Telefonumun arka cebimden alınması ile hemen ayaklandım. Kahretsin! Em son Shinobunun tatlı ötesi fotoğraflarına bakıyordum!

"Oooooo Giyuu kalbini çaldırtmışsın!"

Yüzüm galiba şuan domates gibiydi. Sanemi nin üstüne atılıp telefonumu almaya çalıştım.

"Sanemi! Versene şunu!"

"Hahahahah! Önce açıkla bakım bunların sende ne işi var??"

"Sanane ya! Verr!"

Sanemi ayağı kalkıp evin içinde koşuşturmaya başladi! Birde hem koşuyor hemde bakıyor!

"SANEMİ VER ŞUNU YA!"

...

En sonunda telefonumu almıştım. Evde cidden bir saattir bir o yana bir bu yana koşuşturmuştuk. Şuan ise Sanemi ile mutfakta yemek yapıyorduk. Pankek ve Patates kızartması.

Ben patatesleri o menemeni yapıyordu. Öyle hem yapıp hemde havadan sudan konuşurken kafama geçen tava ile kafamı tutup arkamı döndüm. Obanai??

"Obanai sen salakmısın? Ne diye vuruyosun?"

"Ya kes! Sabahtan beri at gibi koşuşturuyosunuz! Mitsuki ile rahatça uyutmadınız amk!"

"SEN MİTSURİ İLE BİRLİKTE Mİ UYUDUN?"

Diye bağırınca Sanemi oda kafasına tavayı yedi. Harbi nasıl farketmemişti?

"Ya Sanemi ne bağırıyosun ya!"

"Ne yani MİTSURİ ONU SEVDİĞİNİ BİLMİYOM-"

Obanai eliyle Saneminin ağzını kapatıl dişlerini sıkarak konuştu.

"Arkadaşim ne diye bağırıyorsun acaba??"

_______________________
TAKKK! BİTTİİ UZUN ZAMAN SONRA İLK DEFA BÖLÜM ATTIMM!!?? Bu arada shinobu ve Giyuu shipçisi deilim Sanegiyuu shipliyorum. Malum bu kitapta da onlar kardeş gibi olunca sew yapmak olmazdı :)

Best Friends |Sane.oba.giyuu|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin