Mivel kisé ma nem alszik itt ezért pogi grasával aludt. És Andris pedig velem, amikor be értünk a szobába elkezdtünk telefonozni, aztán Andris rám nézett és így szólt:
Nem szeretnél filmet nézni találtam egy jót-kérdi tőlem.
De nézhetünk, horror igaz?-kérdezem.
Hát persze hogy az-mondja nekem mosolyogva.Amíg Andris be kapcsolta a filmet addig én lementem és csináltam popcorn-t és elő szedtem néhány gumicukrot.
René és Marci lent voltak és telefonoztak, rám néztek és nem kérdeztek semmit mivel tudták hogy ha popcorn és gumicukor van nálam akkor biztos hogy filmet nézünk.
Mikor kész lett a popcorn Andris már az ágyon fekve várt. Én be huppantam mellé és Ő elindította a filmet.
Most a Rémálom az Elm utcábant néztük, szintén amikor olyan rész volt én oda bújtam Andrishoz.
Amikor vége lett a filmnek elmentünk fürödni, Andris ment előbb aztán amikor kész voltam rá jöttem hogy kint hagytam a pizsamám.Andris-szóltam oda neki.
Hmm?-kérdezte.
Ide hozzod a pizsim?-kérdeztem tőle.
Persze-mondta és ide hozta.Amikor kijöttem Andris oda jött hozzám és végig nézett rajtam és mosolygott.
Gyönyörű vagy-mondta.
Köszönöm-mondtam.
A szánk egyre jobban közeledett amikor René és Marci nyitnak be.Haljátok-kezdi el René.
Huh ti aztán tudtok időzíteni, de most leszarom-mondta majd meg csókolt a fiúk előtt.
Huh azt a paszta-mondja Pogi.
Erre nem tudok mit mondani, de tudjátok mit vissza jövünk később-mondja René és becsukták az ajtót.
Na akkor hol tartottunk-kérdezi tőlem Andris.
Tudod te-mondtam és megcsókoltam.Hevesen kezdtünk csókolózni, Andris elkezdte puszilgatni a nyakam. Aztán be bújtunk az ágyba és ott feküdtünk pár percig.
Figyelj kimegyek a mosdóba-mondtam és felkeltem.
Jójó-mondja.
Kimentem és amikor be érkeztem a fürdőbe, elvégeztem a dolgom és amikor bele néztem a tükörbe akkor láttam hogy Andris kiszívta a nyakam.
Ki mentem a fürdőből és a szobámba szaladtam.ANDRIS-szóltam oda neki.
Igen kicsi?-kérdezte és felnézett a telefonjából.
Kicsi ezt honnan vetted? Na de nem ez a lényeg hanem ez- mutattam a nyakamra.
Jó mivan vele? Többet szeretnél?-mondta és pimaszul mosolygott.
Nem hanem hogy tüntessem el?-kérdeztem tőle.
Minek akarod eltüntetni? Szerintem jól áll-mondja és közbe röhög.
Hát mert na, de mind1 ha szerinted jól áll-mondom miközbe vonom meg a vállam és befeküdtem mellé.
De szerinted René mit fog hozzá szólni?-kérdeztem tőle.
Szerintem nem lesz vele baja ne aggódj bébi-mondja nekem lazán.Én oda bújtam hozzá és elaludtunk.
Valahogy így nézhetünk ki:Reggel amikor felkeltem éreztem hogy Andris keze a popsimon van, én pedig a mellkasán aludtam.
Andris-szóltam halkan oda neki.
Igen-mondja reggeli rekedt hangján.
Szeretlek-mondtam neki.
Én is pici-mondta nekem._______________________________
Sziasztokkkk 💋💋 bocsánat hogy megint nem akkor hozzom amikor igértem.
De most egy kicsit extrásabb lett mint eddig, szoval remélem hogy tetszik a közeljövöbe hozzom a kövit is
Addig is álmodjatok Andrisal és puszi a pocitokra💋❤️❤️
YOU ARE READING
Biztos szeretni akarsz? ~ekhoe~ ff.
FanfictionElkezdte kezét feljebb csúsztatni, amikor combom közepénél tartott úgy gondoltam ne csak én legyek vörös így kezemet én is combjára raktam csak én nem a közepére hanem vége felé. Láttam rajta hogy egy picit elpirult Ennyit mutatok ha érdekel gyere o...