11. Rész

319 18 0
                                    

Az előző rész tartalmából:
Andris szemszöge (ekhoe):
(17:55)
Amikor be léptem az ajtón sötétség volt de aztán hirtelen elő ugrott mindenki, iszonyúan megijedtem, ki is röhögtek.
De megláttam Ő-t olyan szép volt, egyszerűen gyönyörű volt, a kinézete, a ruhája amit ma én fogok róla levenni, és mindene.

Lea szemszöge:

A buli elkezdődött, nagyon jó volt.
Át hívtuk az Otl bandát, meg még néhány ismerőst, meg a legjobb "barátnőmet" csak bár ne tettük volna, már 19:00 volt amikor jött az ajándék bontás, minden ajándék nagyon tetszett neki, aztán felvágtuk a tortát, utána még buliztunk egy kicsit. Andris nagyon sokat ivott, úgy hogy fel vittem az emeletre a szobámba hogy dőljön le egy picit. De előtte még le mentem a telefonunkért, láttam hogy "legjobb barátnőm" felment de azt hittem csak wc-re megy, hát nem oda ment.
Amikor fel mentem és az ott fekvő Andrist csókolgatta?!.
Ott nekem elborult minden, sikítottam és feljöttek a többiek. René egyből leszedte a csajt Andrisról, én csak ott álltam le fagyva, aztán le mentem és egy akkora poffont adtam a csajnak hogy egyből be pirosodott.

Mi a faszt képzelsz magadról te kurva?-üvöltöttem.
Jaj most mi a fasz bajod van? Ami a tiéd az az enyém is-mondta a csaj miközben szemet forgatott. De itt nekem végleg el gurult a gyógyszerem és adtam neki még egy pofont de annál már el esett a csaj. Ideges voltam, Grasa ki rakta a csajt és minden ment tovább. A többiek beszélgettek, én fel mentem Andrishoz, ott ült az ágyon már magánál volt.

Lea? Mi történt?-kérdezgetett hevesen.
Elkezdtem sírni, fel ált és szorosan megölelt.
Miért kellet ezt csinálnia?- kérdeztem miközben Andris mellkasába sírtam.
Nyugi nincs baj, amúgy se bírtam a csajt, olyan idegesítő volt-mondta a nyugodt álmos hangjával. Erre kuncogtam egy kicsit, majd fel vett így:

Majd leült az ágyra,Haragszol rám?-kérdezte óvatosan

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Majd leült az ágyra,
Haragszol rám?-kérdezte óvatosan.
Rád nem, te magadnál se voltál, én láttam hogy vissza se csókoltad és hozzá se értél.-mondtam nyugodtan.
Én rajtad kívül nem érek senkihez, csak a te kis tökéletes tested kell nekem.-mondta.
Éreztem a pillangókat, és ahogy popsimat simogatta nem múltak. Le mentünk, valaki beszélgetett, van aki meg aludt, mi is leültünk a kanapéra. És már persze a közös pulcsi volt  rajtunk.

Hogy vagy Lea?-kérdezte gyuben.
Jól vagyok, jól vagyok, de ez most le sokkolt, pont ő?-mondtam miközben ekhoe ölébe ültem.
Hát na, vannak a hamis barátok, de itt vagyunk a helyet a csaj helyett mi.-mondta mosolyogva pogány. Fájt hogy pont az egyik gyerek kori barátnőm tette ezt, de jól esett hogy ott volt nekem Andris, meg a többiek. Abban a pillanatban úgy éreztem tökéletes az életem.

1:26
Andrissal fel mentünk, mivel mind ketten fáradtak voltunk. Le fürödtünk együtt majd, én fel vettem az egyik pólóját, és bugyiba voltam, de a póló olyan nagy volt hogy a combom közepéig ért. Be feküdtünk az ágyba, Andris keze a pólóm alatt volt, a mellemen.
Valahogy így aludtunk:

Valahogy így aludtunk:

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


Reggel (10:11)

Másnap reggel még ugyan úgy feküdtünk, olyan jó érzés volt, tudni hogy Ő mindig itt lesz és van mellettem. Egyszerűen fel se fogtam hogy egy ilyen fiút fogtam ki, vagyis inkább férfi. Mert jó néha tud gyerekes lenni, de olyankor is cuki, Ő mindig cuki.
Mint mindig néztem őt, aztán le mentem. Amikor le értem röhögő görcsöt kaptam, valaki a földön aludt, van aki az asztalon, le jött Andris és már kezdte volna el mondani hogy miért jöttem le amikor, elkezdett sírni a nevetéstől.

Itt mi a fasz történt.-mondta sírva a nevetéstől.
Fogalmam sincs.-válaszoltam.
Hát miután fel mentetek.- kezdett bele nehezen pogi.
Mi elkezdtünk egyre többet inni, meg volt egy kis csár is, meg 7 perc mennyország is volt.-nyögte ki nagy nehezen a pogány.
Jézusom.-mondta Andris.
A csárból minket meg ki hagytatok?-mondtam fel háborodva.
Na ezt a választ azt hittem ekhoe fogja mondani.-mondta lepődötten Gyuben.
Én is.-mondta ekhoe.
Na takarítsunk össze.-mondta nyűgösen René.

Elkezdtünk takarítani, miközben takarítottunk keltek fel az emberek, a végén már senki sem volt rajtunk kívül, majd egyszer belépett a volt legjobb barátnőm.

Te mi a faszt keresel itt?-kérdeztem.
Itt hagytál valamit, mert ha igen akkor siess.-mondta idegesen Pogány.
Nem csak bocsánatot szeretnék kérni.-mondta.
Be voltam rúgva oké? Sajnálom.-mondta.
Na itt van vége.-mondtam.
Nem ittál egész este semmit, láttam, meg beteg vagy nem ihatsz.-mondtam.
Az igen ide jössz? És hazudsz nekünk?-mondta Ekhoe.
Jólvan sajnálom oké? Lea össze jöttél ekhoeval úgy hogy tudtad hogy szeretem.-mondta idegesen.
1 nem mondtad soha, 2 sajnálom ha ekhoe veled akart volna össze jönni akkor megtette volna.-mondtam.
És az hogy hallgattuk együtt a zenéit nem azt jelenti hogy szereted.-folytattam.
Óóó ne játszd a hülyét, minden lány szerelmes ekhoeba, akkor én hogy ne lennék?-már üvöltöztünk egymással.
Hát mert te fura vagy.-ki mondtam majd el csattant egy pofon.
Hogy a faszomba mered megütni a barátnőm?-kérdezte idegesen üvöltve ekhoe.
Hát látod, megtettem.-mondta szemet forgatva.
Takarodj el innen.-üvöltötte le a fejét ekhoe,pogány,gyuben, és grasa.
Majd elment, én felrohantam a szobámba. Utánam ekhoe.
Hééé, semmi baj.-nyugtatott a barátom ekhoe.
Pánik rohamom lett. Ott sírtam a kezei közt, több mint 2 órát sírtam inkább lefeküdtem aludni, de persze kellett ekhoe is.

14:29

____________________________

Sziasztokkkkk
Sajnàlom hogy most hozzom, de sok sok sok minden történt. De itt van 
Remélem tetszik, miközben irtam a hasam tele volt pilangokkal
Hamarosan hozzom a kövit,
De el kell hogy szomoritsalak titeket, hamarosan jön az utolso rész
A 23. Rész lesz az utolso

Hogy lehet ilyen csodasss😍😍😍😍😍De addig is álmodjatok Andrissal❤️❤️♥️♥️

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Hogy lehet ilyen csodasss😍😍😍😍😍
De addig is álmodjatok Andrissal❤️❤️♥️♥️

Biztos szeretni akarsz?               ~ekhoe~ ff.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora