13. Rész (18+)

356 17 1
                                    

(Ha ezt a részt igazán át akarod élni,
Indítsd el a zenét amikor írom!!)

Az előző rész tartalmából:

Andris szemszöge ( ekhoe):

Filmet néztünk majd heves csókolózásba kezdtünk, majd be jött a Pogány kölök, meg gyuben. A két jó madár.
Oh geci, bocs.-mondta gyuben.
Geci.-mondta pogány.
A gecimbe is már jól tudtok időzíteni.-mondtam idegesen.
Majd ki mentek, már be zártuk az ajtót majd néztük a filmet tovább.

Majd ismét heves csókolózásba estünk megint,
El kezdtük le venni egymásról a ruhákat, de most úgy gondoltam hogy kedvezek neki egy kicsit, szóval végig csókoltam testét, azt a gyönyörű testét. Majd le vettem bugyiját és először 1 ujjal, majd 2-vel élveztettem.
Így is szép volt, majd egy pár perccel később beraktam, és közbe csókoltam azt a puha ajkait, élvezte, èn is élveztem, és ez a pillanat ismét csak rólunk szólt. Egy pár perccel később néztük tovább a filmet, de én csak Ő-t néztem, nem érdekelt rajta kivül senki más, csak Ő

Lea szemszöge:

Olyan jó volt érintése, most gyengébb volt mint eddig. A film közbe láttam hogy engem nézet, engem nézet azokkal a gyönyörű barna szemeivel. Annak hogy mi együtt vagyunk oka van, érzem, egy jó oka. És örülök hogy Ő-t nevezhetem a barátomnak, olyan megértő, cuki, gyengéd de mégis védelmező, ha elveszteném abba bele halnék.

Andris szemszöge (ekhoe):

Ha elveszteném abba bele halnék, nem tudok nélküle élni. Csak ennyire tudtam gondolni, ha elveszteném mi lenne? Már az fix hogy pár napon,hónapon belül nem élnék. Soha nem volt sok mindenem de Ő az egyik ami miatt gazdagnak érzem magam.

Lea szemszöge:
18:38

Mi után vége lett a filmnek el mentünk együtt fürödni majd le feküdtünk.
Valahogy így aludhatunk:

Másnap reggel le mentem, de nem volt lent senki

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Másnap reggel le mentem, de nem volt lent senki. De addig is csináltan reggelit, gofrit, megégettem a kezem. Halkan anyáztam is de be raktam hideg vízbe miután kész voltam. Le jött Andris nem mondott semmit csak oda jött és meg puszilta a kezem ahol meg égettem.

Honnan tudtad?-kérdeztem lepődten.
A lépcsőn állok egy ideje.-mondta rekedt reggeli hangjával.
Miért nem jöttèl ide?-kérdeztem.
Mert néztem hogy milyen tökéletes anyuka leszel.-mondta. Éreztem a pillangókat a hasamba fel kelni, és elkezdtek össze vissza repkedni. A válaszára csak megcsókoltam, egy hosszú csók után, le ült és nézett tovább.
Én el rámoltam majd le ültem vele szembe.
Nem vagy éhes?-kérdeztem. De nem kaptam választ csak nézett tovább, a szemeibe a szerelem látszódott, amikor megszólalt.
De, az ajkaidra.-mondta majd megcsókolt.
Majd el kezdtünk enni le jött előbb a pogány, majd gyuris, és gg.
Persze mind egy picit be állva, de hát na.
Ők is ettek majd mi Andrissal fel mentünk, mind ketten telefonoztunk, közben a háttérbe ment valami film. Nem nagyon figyeltem, majd Andrissal rá jöttünk hogy nincs meg ágymásnak a számunk szóval arra jutottunk, hogy be írjuk egymást utána telefont cserélünk és csinálunk egymásnak háttért.
Én így írtam be:

Biztos szeretni akarsz?               ~ekhoe~ ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora