Az előző részből:
Szeretlek-mondtam neki.
Én is pici-mondta nekem Andris.Ez után csókot nyomott ajkamra és vissza feküdt.
Andris?-kérdeztem tőle.
Hmmm?-kérdezi.
Akkor mi most együtt vagyunk?-kérdeztem tőle egy kicsit félve.
Szeretnéd hogy együtt legyünk?-kérdezi tőlem.
Igen-mondom neki oda óvatosan.
Akkor leszel a barátnőm?-kérdi.
IGENNN-mondom és felugrottam az ágyból, ő felült az ölébe ültem és megcsókoltam.
Menjünk le reggelizni-mondtam neki miközben az ölèbe ültem.
Nem nem-mondja nekem.
Akkor èn megyek-mondom neki.
Nem nem-mondta majd át ölelt ès az àgyba borult velem együtt.
De menjünk enni-mondom neki miközbe megölelem.
De pici, még 5 percet-mondja nekem nyűgösen.
De abból az 5 percből 1 óra lesz-mondom oda neki.
Na jó menjünk-mondja nekem kicsit szomorkásan.
Majd vissza jövünk és akkor még pihenhetünk-mondom neki.
Jó-mondja nekem.Lementünk kézen fogva. Renè és Marci meglepődten néztek ránk miközbe jövünk le.
Akkor ti most együtt vagytok?-kérdezi Marci.
Aha-mondom neki.
Tesike vigyázz a húgomra-mondja René egy kicsit komolyabb hangnembe.
Tesó a húgod nekem a minden. Ha rosszat tennék vele én ölném meg magam-mondja Ekhoe.
Jólvan-mondják egyszerre a fiúk.Megettük a reggelit és vissza felmentünk.
Andris befeküdt az ágyba és kinyitotta karjait én oda ugrottam és át ölelve aludtunk egy picit.
Amikor felkeltem Andris még aludt, és 2 óra volt, ilyen sokat aludtunk volna? Hisz 9 kor feküdtünk vissza, felülten öléből és egy picit őt néztem, tudom ez egy kicsit creepy, de cuki amikor alszik. Már 2 perce néztem amikor felébredt.
Hát te?-kérdezte tőlem rekedt hangon.
Olyan cuki vagy amikor alszol-mondom neki.
Köszönöm, te meg mindig cuki vagy-mondja nekem, éreztem hogy elvörösödök.Felült én még mindig az ölébe ültem. Ő megfogta a popsim és bele markolt amitől egy picit fel nyögtem. Ezért én rá ültem a V vonalára amitől egy picit Ő is fel nyögött.
Leszálltam róla majd mellé feküdtem és telefonóztam, Ő oda ment a gépemhez és elkezdett játszani már fél órája tiktokoztam amikor meguntam. Oda mentem hozzá és az ölébe ültem és megöleltem
valahogy így néztünk ki:Így voltunk 2 óráig.
Aztán elaludtam az ölébe arra keltem hogy Ekhoe lágyan puszilgat.
Picim kelj fel-mondja nekem.
De miértttt-mondom neki nyűgösen.
Mert vacsorázni kéne-mondja nekem.
MIII? Hány óra van?-mondom neki
6 óra van babám-mondja nekem miközben játszik.
Jézusom ma átaludtam az egész napot na jó inkább aludtuk, mert te is sokat aludtál-mondom neki.
Igazad van de na ha fáradt vagy akkor fáradt vagy-mondja nekem.
Jó de most menjünk vacsorázni-mondom.
Menjünk-Ekhoe.
Majd felálltam öléből Ő is felállt majd lementünk.
Mi a kaja?-kérdezi Andris.
Huh b@zdmeg-mondják a fiúk.
Hát most nem tom mert mi elmerültünk a játékba és nem csináltunk-mondja Marci.
Csinálok-mondom.
Imádlak Leah.-mondja René.
Segítsünk valamibe?-kérdezi Marci.
Hát ötletet mondjatok-mondom nekik.
Hát akkor legyen gyros-mondja René.A fiúk is beleegyeztek és én neki álltam. Épp a húst csináltam amikor megéreztem egy kezet a popsimon. Amikor megfordultam Andris állt velem szembe, megcsókoltam majd vissza fordultam Ő hátulról megölelt és a fülembe suttogott:
"Egy nap a feleségem leszel" Amikor ezt meghallottam a szívem kihagyott egy ütemet.
De vissza suttogtam neki:
"Ugy legyen" majd folytattam a főzést, miután kész lett mindenki evett és mi Andrissal felmentünk amint beléptünk hevesen kezdtünk csókolózni. Màr vette volna le a pólómat amikor megfogtam a kezét.
Andris most nem jó piros napok vannak-mondtam szomorkásan oda neki.
Jó majd legközelebb-mondja és kaján vigyort hint az arcára majd lefürödtünk és elmentünk aludni._______________________________
Szasztookkkk💗💗 remélem tetszett ez a rész is. Most elèg extra lett 😍🤭 de szerintem jooo
Hamrosan jönn a kövi addig
Puszi a pocitokra💋💗🫶
És álmodjatok Andrissal🤭🫶😍💗
YOU ARE READING
Biztos szeretni akarsz? ~ekhoe~ ff.
FanfictionElkezdte kezét feljebb csúsztatni, amikor combom közepénél tartott úgy gondoltam ne csak én legyek vörös így kezemet én is combjára raktam csak én nem a közepére hanem vége felé. Láttam rajta hogy egy picit elpirult Ennyit mutatok ha érdekel gyere o...