Az előző rész tartalmából:
Amikor lementem ott ült René, Andris és anya?!
___
Anyaa-mondtam majd oda rohantam és megöleltem. Nagyon rég nem láttam mivel ők Szegeden laktak mi meg Budapesten, és mivel sok volt a koncert, meg nekem iskola ezért nem nagyon tudtunk menni hozzájuk.
Anya hogy hogy itt vagy?-kérdeztem rá.
Hát kicsim hiányoztatok szóval feljöttem-válaszolt kérdésemre.
Az jó de hol van apa-kezdtem bele.
Anya és GG egymásra néztek.
Hàt tudod apád..... korházban van.-mondta anya könnyes szemekkel.
Mi?...-megállt bennem az ütő ér.-De mi..miért-mondtam mi közbe könnyek gyűltek szemembe.
Apád egyik nap...elment be dolgozni.-mondta anya-és.. és-kezdet el zokogni anya-szív..szívrohamot kapott-mondta már teljesen hüppögve.
Elkezdtem zokogni, oda mentem Andrishoz aki szorosan átölelt és láttam hogy neki is könnyek vannak szemébe.Beszélgettünk hogy mi történt ebben az időben amíg nem találkoztunk.
Pár órával később elment a szállásra amit ki vett mivel itt lesz pár napig.
Andrissal megfürödtünk majd elmentünk aludni.Reggel:
Le mentem reggelizni, René is lent volt.
Na ma van Andris szülinapja-szólalt meg.
Basszus és én még nem vettem semmit-fogtam a fejemet.
Hát még nagyon én se-mondta René.
Hallod van egy ötletem.-jött elő egy ötlet.
Hallgatlak.-szólt René.
Mi lenne ha rendeznénk neki egy meglepi bulit?-hoztam fel jó ötletemet.
Őszintén ez most nem is olyan nagy hülyeség mint amiket ki szoktál találni.-mondta röhögve. Én meg játékosan a vállába ütöttem.
Na jó én most felöltözök és elmegyek ajándékot venni neki meg a bulihoz cuccokat, kaját, lufit, stb. De te addig foglald le, mondjuk hívd át Marcit meg Gyurist vagy tudjam is én, csak foglald le-mondtam neki
De ha megkérdezi hol vagy?-erre már nem kapott választ mivel ki mentem.
Be ültem a kocsiba és elmentem.René szemszöge ( grasa):
És ha megkérdezi hol vagy?-erre már nem kaptam választ mivel kiment.
Geci jó, most találjak ki valamit? Gondoltam magamba. Nem tudtam sokat gondolkodni mert lejött a jó madár.
Szia.-köszönt.
Szasz.-köszöntem vissza.
Lea hol van?-kérdezte a legjobb kérdést amit feltehetett volna.
Ööö..boltban.-mondtam.
Ahaaaa.-mondta elég gyanúsan.
És mikor ér vissza?-kérdezte. Geci egyre jobb kérdéseket kérdez.
Azt nem tudom.-feleltem.
Oké.-mondta lazán.
Át hívjuk Gyubent meg pogit?-tettem fel a kérdést terelve a témát.
Na hívjuk a bolondokat.-mondta.Lea szemszöge:
Mikor az áruházba voltam felhívtam pogit mert tudtam hogy úgyis át hívják. És elmondtam neki mindent, a tervet, azt hogy vigyék el valahova hogy feltudjuk díszíteni majd a házat, és megkértem hogy a tervet mondja el a többieknek. Miután beszéltünk én elkezdtem vásárolni René helyett is.
Vettem neki egy ilyen pulcsit:Persze a fehér az enyém lesz mivel ez ilyen páros pulcsi. Vettem még néhány cuccot.
Mivel ugye René helyett is megkell venni az ajándékot ezért én ezt vettem:De Grasa úgyis vett neki még mást.
Elgondolkodtam vajon mi lehet most a fiukkal.Marci szemszöge (pogi):
Mikor oda értem a házhoz és beléptem minden fel volt forgatva.
Nem találom a töltömet.-szólalt meg kétségbeesetten Andris.
Jézusom mintha állat kertbe lennék.-szólaltam meg.
Segíts ez az ember kikészít.-szólalt meg a földön fekvő GG.
Na jó, Andris használd az enyémet, és amíg tölt a telod addig mindent helyre rakunk jó?-kérdeztem.
Oké broski.-mondta egy kicsi boldogságal a hangjába.
De haladjunk mert ha ezt meglátja Lea téged megöl.-mondta René miközben ált fel.Miután rendet raktunk el vittük Andrist a parkba abba a névbe hogy csak sétálunk egyet.
Amíg Andris meg René elmentek fagyiért, addig én felhívtam Leát hogy mehet.Lea szemszöge:
Kaptam a telefont hogy mehetek, inkább mondtam Gyurisnak (mivel tudtam hogy őt is át akarják majd hívni) és mondtam neki hogy mondja azt hogy elfoglalt, ő így is tett.
Be mentünk a házba majd neki láttunk a dolgoknak. Már a végénél jártunk amikor hívott René hogy már csak egy fél órára tudják Andrist feltartani. Egyből bele is húztunk és kész lett. Át hívtuk a többieket akik gyorsan meg is érkeztek.
És 10 perccel később megérkeztek a fiúk.Andris szemszöge (ekhoe):
(17:55)
Amikor be léptem az ajtón sötétség volt de aztán hirtelen elő ugrott mindenki, iszonyúan megijedtem, ki is röhögtek.
De megláttam Ő-t olyan szép volt, egyszerűen gyönyörű volt, a kinézete, a ruhája amit ma én fogok róla levenni, és mindene._______________________________
Sziasztokkk
Itt is lenne az uj rész nagyon sajnàlom hogy az előző resz tobb mint 29 napja volt. Wow. De itt van remélem tetszik, és hamarosan jön a kövi de tényleg hamarosan nem lesz megint egy honap.
Addig is álmodjatok Andrissal😍😍😍Hogy lehet ennyire csodálatos egy ember😍😍😍😍😍😍😍😍♥️♥️♥️♥️♥️♥️
És sajnálom hogy ez a rész elég rövidke lett de se baj mert lesz ennèl hosszab és most jönn majd az izgi részek
BẠN ĐANG ĐỌC
Biztos szeretni akarsz? ~ekhoe~ ff.
FanfictionElkezdte kezét feljebb csúsztatni, amikor combom közepénél tartott úgy gondoltam ne csak én legyek vörös így kezemet én is combjára raktam csak én nem a közepére hanem vége felé. Láttam rajta hogy egy picit elpirult Ennyit mutatok ha érdekel gyere o...