2. Rész

711 16 0
                                    

Reggel arra keltem hogy Andris keze még mindig a derekamon pihent. Egy picit mozgolódtam hogy hátha ki tudok szabadulni úgy hogy nem keltem fel. Hát nem sikerült még szorosabban húzott magához. És megint megpróbáltam, de most se jártam szerencsével. Sőt most még Marci is felkelt, megfordult és látta Andris kezét pihenni a derekamon, felnézett derekamról és rám mosolygott én tudtam hogy paradicsom vörös vagyok.

Hát szerintem ő neki is tetszel-súgta oda nekem pogi.
Á szerintem meg nem, azért mégis csak a legjobb haverja húga vagyok-súgta vissza neki
Hát ki tudja-suttogta

Ezek után rá néztem a telomra és láttam hogy reggel 5 óra. És ezt mondtam poginak is.

Te-mondtam oda neki.
Na?-kérdezte.
Azt ugye vágod hogy reggel 5 óra-mondtam neki meglepődten.
Na ne bassz-mondta értetlen fejjel
Én nem szopatlak-mondtam, és megmutattam az órát.
Mi a fasz-mondta Marci.
Szerintem még aludjunk-közöltem vele.
Ja ez nem hülyeség, de hogy tudtunk ilyen korán kelni?-mondta nekem.
Fogalmam sincs-mondtam

Azután mind a ketten vissza feküdtünk, èn megint fel keltem de se Marci, se Andris nem volt mellettem. Megnéztem az órát és most 11:00 órát mutatot. Le mentem a konyhába és a többiek ott ültek a konyha pultnál. Mindenki köszönt.

Hali-mondja nekem pogi.
Jó reggelt-mondja grasa.
Szia-Andris.
Halika-kisé.
Szevasztok-köszöntem oda nekik utána oda mentem és le ültem Andris mellé.

Ami után leültem mellé René elém tolta a kaját amit csinált, ami rántotta volt épp.
Aztàn elkezdtem enni amikor egy kezet éreztem a combomon, hát ki keze volt nem más mint Andrisé. Amikor lenéztem és vissza a kajára akkor elkezdtem vörösödni ami a fiúknak fel is tűnt.

Mi van Lea.-kérdezi pogi egy mosollyal az arcàn és azért mosolygott mivel ő látta hogy mitörténik.
Ja mivan? Olyan vörös vagy.-mondja nekem Andris egy pimasz mosollyal.
Sràcok mi van hogy ennyire mosolyogtok?-kérdezi René.

A fiúk nem válaszoltak csak röhögtek maguk előtt. Amíg kajáltunk Andris keze végig a combomon volt. Kajálás után én fel mentem a szobámba, a fiúk meg lent beszélgettek, játszotak. Az ajtóm ki nyitódott és bejött Marci.

Na mostmár hiszel nekem?-kérdezi tőlem
Hát egy picit-válaszoltam.
De ez azért elég nagy cucc-mondja nekem.
Hàt én nem tudom, mert ott egy csomó lány most miért pont én tetszenék neki?-mondtam
Hàt mert azokat a lányokat nagyon nem is ismeri-pogi.
De én nem tudom, szerintem várjunk még mert így még nem tudom eldönteni-mondtam
Hát te tudod, de bolond vagy-röhög és ki megy a szobámból.

Telefonoztam amikor valaki ismét bejött.
Andris jött be a szobámba.
Leült mellém az àgyra és így szólt.

Jól el vörösödtél-mondja nevetve
Hát persze mert te megfogtad a combom-mondom neki és óvatosan beleütök a vállába.
Hát jó muszáj volt-közölte velem.

Bele néztem a szemébe és szemezgetünk.
Egyre jött közelebbre. És ajkaink már majdnem össze értek amikor be jött René.

Haljátok-mondja miközben be nyit.
Megzavartam valamit?-kérdezte.
Nem de mondjad tesike-válaszolt neki Ekhoe láttam a csalódottságot az arcán.
Na annyi hogy ma egész nap itthon leszünk mert elmarad a koncert-közli.
De hogy hogy?-kérdeztem.
Hát azért mert ma egésznap esni fog-válaszolt kérdésemre.
Ja értem-mondtam
Na de eko annyit szeretnék kérdezni, te is maradtsz egész nap? Kisè, és Pogi maradnak-mondja.
Ja ma nincs progi a koncert lett volna de az sincs szóval maradok-mondta neki
Jó jó- és ki ment.
Nem akarunk filmet nézni?-kérdezi tőlem
De nézhetünk, hozzok popcorn-t te addig keress valamit-mondtam neki majd kezébe adtam a táv irányított és ki mentem.
Hát te?-kérdezi pogi.
Ja csak csinálok popcornt-válaszolok.
Minek-kérdi kisé.
Hülye szerinted?-mondja pogi.
Jaa, filmet néznek?-kérdi kisé.
Ja-mondom.

Miután kész lett a popcorn felmentem és láttam hogy eko már kiválasztotta mit nézünk.

Te most szivatsz?-kérdeztem tőle.
Most miért?-kérdi majd röhög.
Miért pont horrort?-kérdeztem.
Mondtad válasszak hát én választottam-mondja.
De én fosok a horrortól-mondom neki.
Hát pont azért-mondja röhögve.
De figyi ha félsz akkor ide bújhatsz-mondja nekem és mosolyog.
Jojoo-mondtam majd be másztam mellé az ágyra. A sikoly hatot néztük.

Andris elindította. Amikor jött egy jumpscare akkor annyira megijedtem hogy bele bújtam andris mellkasába. Ő mosolygott és át karolt. Amikor még jöttek ijesztő részek akkor oda bújtam andrishoz. Nagyon jó volt a film és hangulat is volt hozzá mert kint esett az eső.

Nem nézünk még egyett-kérdi. De figyelj itt leszek ha félsz- mondja.
Jó akkor nézhetünk-mondtam

Végig néztük a filmet màr késő volt. Szóval le mentünk.

Na végre-mondja rené.
Ja amúgy nem alszotok megint itt?-kérdi rené.
De-a fiúk egyszerre mondták
Akkor úgy mint tegnap-kérdem? 
Nekem 8-mondják egyszerre a fiúk.

Lent még beszélgettünk, aztàn mindenki felment.
Én ugyan úgy adtam nekik egy gatyát és egy nagy pólót és egyesével elmentünk.
Előbb én, aztán pogi, aztán andris.
Amíg andris fürdött pogi oda jött és így szólt:

Na mi történt?-kérdezte izgatottan
Elmondtam neki ès andris pont utána jött ki.
Aztán be bujtunk az ágyba és andris magához húzott és úgy aludtunk mint tegnap csak egy kicsit erősebben tartott.

________________________________
Sziasztokkk💋 itt is lenne a második rész. És tudom tegnap ra igertem és ezért bocsánat is hogy ma hoztam de most hosszabb lett ezért.
Remélem tetszett holnap hozzom a kövit addig puszi a pocitokra és álmodjatok ekhoe-val🫢💋💋

Biztos szeretni akarsz?               ~ekhoe~ ff.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang