Az előző rész tartalmából:
Andris szemszöge(ekhoe):Ugye nem hagysz el?-kérdeztem.
És ne ijessz meg ennyire soha többet.-súgtam oda neki miközben homlokát pusziltam, meg szájat.Lea szemszöge:
Ami történt az teljesen le sokkolt, fejbe vágtak egy gecis baseball ütővel. Andris is nagyon ki volt, de most nekem az volt a fontos hogy Ők itt voltak. De ezek után már azt is kinézem a fanjaiból hogy le lőnek, persze anyumék is bejöttek a kórházba. De Andris ott aludt velem mind végig amíg bent tartottak.
Pár nappal később.
Ki engedtek a kórházból végre. De nagyon féltem, ezek után még jobban, a fejem tele volt "mivan ha?" gondolatokkal, és attól a gondolattol is féltem hogy mivan ha az a lány hazáig követ aztán meg gyilkol? Tudom ez hülyeség de az ember egy ilyen után elég érzékeny úgy mindenre is.
Amikor végre haza értünk nagyon örültem, hogy megint otthon lehetem Andrissal és a többiekkel. A szobám felé vettem az irányt és amint be léptem meg csapott az a szag, Andris szaga is volt a szobának, meg én szagom is volt. És az ágyon ott volt egy kis csomag?Andris szemszöge (ekhoe):
Csináltam neki egy kis ajit, nem tudom mennyire fog tetszeni neki, igazábol nem nagy dolog. Egy kis doboz amibe cuccok vannak, ja és a dobozra rá van írva hogy: "Üdv itthon" szóval nem olyan nagy cucc. De ami a benne van na az már valami. Minden amit szeret benne van, persze engem szeret a legjobban de 1, nem tudtam volna dobozba lenni mert inkább bent voltam vele,2 nem találtam volna akkora dobozt amibe bele fértem volna :(
Valahogy így nézhetett ki:(Nézzétek el hogy a doboz tetején sophia van képzeljétek el hogy az Lea)
Lea szemszöge:
Az ágyamon ott volt egy doboz amin a nevem volt, felette meg az hogy:"Üdv itthon" rá néztem Andrisra és így szóltam.
Andris ez mi?- kérdeztem tőle értetlenül.
Ő csak mosolygott de nem mondott semmit.
Nem tudtam hogy féljek vagy örüljek.
Mivel ki nézem belőle hogy valami kis cuki ajándék, de azt is hogy valami erotikus játék.
Amint ki nyitottam megnyugodtam, tele volt olyan dolgokkal amiket szeretek, pl: édességekkel, parfümmel és ilyenekkel, amint ezt mind át láttam egyből megöleltem, mivel elég drága ízlésem van ezért tudom hogy mindez nem volt olcsó mulatság.
Andris ezt mind miért?-kérdeztem.
Azért mert fel keltél és nem hagytál itt, de ezek után látod mire képesek vagyis az az egy lány mire képes, szóval megkérdezem.-mondta.
Nem tudtam hogy most el vesz vagy valamit csak úgy mond. (Lili itt kiderül🥹)
Lea biztos szeretni akarsz?- ennyit mondott.
Igen, persze hogy igen, amióta az életembe vagy azóta minden jobb.Ekkor megcsókolt de most más volt mint eddig, most olyan szenvedélyes de lágy, aztán jött a heves csókolózás. Eddig is erősen szorított magához de most még jobban, éreztem rajta azt a pici félelmet, és tudtam miért félt.
Hevesen csókolóztunk amikor le ült és ölébe rántott. Meg ált nem értettem miért, talán már nem akar? Ezek a gondolatok futottak át, lehet az a doboz csak egy ilyen szakítás előtti doboz volt? Csak nézett rám mosolyogva, huh megnyugodtam, ha rám mosolyog csak nem szakít igaz?Andris szemszöge (ekhoe):
Csak néztem rá, nem tudom mik járták át de amikor rá mosolyogtam látszódott rajta hogy megnyugodott. Magamhoz húztam, és megöleltem mégegyszer, örültem hogy itthon van, és hogy nincs baja, és hogy jól van.
Megint hevesen csókolóztunk kezemet pólója alá csúsztatta, na meg melltartója alá, Ő elkezdte csípőjét mozgatni, tudja hogy ezzel ki készít, és Ő is jól tudja ha ezt el kezdi akkor nincs vissza út, ha csak el nem fut, de akkor futok utána.Lea szemszöge:
Jól tudtam mit csinálok vele, és látszódott rajta hogy már alig-alig bírja, de próbálja magát tartani, úgy voltam vele hogy szívatom szóval ki szálltam öléből és le mentem, vagyis csak próbáltam le menni, mivel nyitottam az ajtót de Ő becsukta előttem.
Hova hova kicsi lány?-szólt így.
Hát ahova te nem-mondtam majd be mentem a fürdőmbe és magamra zártam az ajtót mivel tudtam hogy megpróbál be jönni. Egy 10 percel később ki mentem és láttam hogy ott ül az ajtó mellett a földön.
Ennyire sikerült nekem?-kérdeztem fél mosollyal.
Látod.-mondta majd felállt, és elém ált. Majd megölelt, ott álltunk már 5 perce. Aztán fel vett a popsimnál fogva, persze előtte rá csapott mint az állat ami eskü egy picit fájt. És megint hevesen csókolóztunk, éreztem rajta nagyon akar, és hát ezt meg is mutatta.
Elkezdett vetkőztetni de Ő nem vetkőzött.
Eddig folyton te kényeztettél most én jövök-mondta majd le dobott az ágyra persze a dobozt le tettük a földre. Le csúszott nőiességemhez majd el kezdett élveztetni, szájával is meg ujjaival is, mielőtt elmentem volna abba hagyta, ekkor le húzta nadrágját és belém rakta férfiasságát. Kb egy fél óra után kész voltunk, és mindketten elmentünk.De lehet túl hangosak voltunk, megint, mert amikor le mentünk megint kaptuk hogy, legközelebb kussoljunk már be vagy ne csináljuk. De úgyis fogjuk, aztán mivel unatkoztunk ezért megkértem hogy próbáljon meg ki sminkelni.
Hát valahogy így nézhettünk ki:A vég eredmény nem lett rossz de inkább csinálom magamnak. Utána csak le fürödtünk, és elmentünk aludni.
_______________________________
Sziasztoookkk!!💋💋
Bocsánat hogy ilyen későn hozom, mivel mar majdnem 2 honapja nem volt resz🥹💋💋
De itt van.
Itt az utolso elotti resz, hat fajdalmas bucsut kell venni ettol a konyvtol. :(
De aztan ki tudja lehet lesz 2 konyv🤭 :)
Szoval ja, remelem tetszeni fog ez a resz, probaltam egy kicsit hosszabbat. Hamarosan jon a kovi💋💋
Addig is almodjatok andrissal💋💋🫢🫢❤️❤️😍😍😍🫶🏻🫶🏻(HOGY LEHET ILYEN HOTTTT😩😩😩😍😍❤️❤️💋💋)
CZYTASZ
Biztos szeretni akarsz? ~ekhoe~ ff.
FanfictionElkezdte kezét feljebb csúsztatni, amikor combom közepénél tartott úgy gondoltam ne csak én legyek vörös így kezemet én is combjára raktam csak én nem a közepére hanem vége felé. Láttam rajta hogy egy picit elpirult Ennyit mutatok ha érdekel gyere o...