8. Rész

515 20 0
                                    

Reggel arra keltem hogy Andris ott fekszik mellettem és szorosan magához ölel. Olyan cuki volt, olyan cuki volt ahogy alszik, nézegettem pár percig majd felöltőztem és lementem reggelizni. Még mindenki aludt szóval csináltam magamnak kávét és leültem olvasni. Egy 10 perccel később hallottam hogy valaki jön le a lépcsőn. Andris volt az, egy kicsit durcás fejjel nézet rám.
Hát veled meg mivan-kérdeztem tőle miközben a kávémat iszogattam.
Hát az hogy tudod hogy nélküled nem jól tudok aludni, és most ilyen korán felkellet kelnem-mondta rekedt reggeli hangján.
Kicsim.-kezdtem bele.
Hm?-kérdezte.
2 óra van az nem korai az már elég késő-mondtam.
De nekem korai-mondta miközben le főzött egy kávét.

Miután mind ketten megittuk kávénkat leültünk a kanapéra és telefonoztunk. Egy 20 perccel később grasa és pogi jöttek le a lépcsőn.
Nem szóltak semmit hanem lefőztek egy kávét és leültek a konyha pulthoz.
Majd pogi megszólalt:

Úgy hallottuk tegnap jól éreztétek magatokat-mondta kuncogva Marci.
Amint ezt Andris meghallotta elkezdet köhögni.
Andris azért ne fulladj meg-mondta röhögve René.
Mennyit hallottatok?-kérdeztem.
Hát elég sok mindent-mondta Marci.
Na bazdmeg-mondtam.
A fiúk el kezdtek röhögni.
Na de lényeg a lényeg-kezdett bele René.
Ma koncert-folytatta.
Hol?-kérdezte Andris.
Megint Bp park-mondta Marci.
Hánykor-kérdeztem.
Hát 6 kor kezdődik egészen 11-ig-mondta René.

Mindenki megitta kávéját majd felmentem készülődni.
Van 4 órám elkészülni gondoltam magamban.
Az outfitem:

Majd táskámba ugyan azokat pakoltam

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Majd táskámba ugyan azokat pakoltam.
Füves cigit, öngyújtótt, telomat.
Majd lementem az óra 4:30-at mutatott, meg ebédeltem majd 5 órakor elindultunk.
René vezetett mellette Marci és jött velünk gyuben is középen Andris mellette meg én.
Amikor oda értünk a szokásos történt a fiúk le pacsiztak én meg mentem a kanapéra de most csak teloztam  mindenki ment és már a vége volt amikor én kimentem cigizni nem tudom miért csak most nem akartam a kanapén.
Ott áltam amikor láttam hogy valaki figyel nem figyeltem mivel volt hogy Marci szívatott meg.
Huh Marci nagyon megilyedtem-mondtam röhögve. Amikor az a valaki csak közelebb jött.
Marci tudom hogy te vagy az-mondtam de a férfi csak jött felém.
Na jó Marci ez már nem vicces-de már nem tudtam be fejezni mert a férfi befogta a szám és oda vitt a legközelebbi falhoz és így szólt:
Engedd magad hamarabb szabadulsz-amikor ezt meghallottam könnyek gyűltek szemembe tudtam mit akart.
Elkezdte le csúsztatni bugyim amikor hirtelen Andrist láttam a férfi mögött. Le szedte rólam és elkezdte ütni én húztam vissza nadrágomat.
Hirtelen René, Marci, gyuben és a többiek jelentek meg, Marci és René nagy nehezen le szedték Andrist a férfiról.

Bazdmeg itt mitörtént?-kérdezte aggódva Gyuben.
A-A-Az a pali-mondtam de nem tudtam be fejezni mert elkezdtem zokogni.
A fiúk is oda jöttek én oda bújtam Andrishoz Ő pedig szorosan át ölelt.
Az a fasz megpróbálta megerőszakolni-mondta idegesen Andris.
Hogy mi?-kérdezte idegesen René.
Mi a faszt akart?-folytatta teljes idegbe.
Oda ment és behúzott a férfinek egy akkorát, aztán Marci is.
Senki se bántja a húgom-mondta majd vissza jöttek hozzánk.
M-M-Menjünk haza-mondtam zokogva.
Bármit amit akarsz picim-mondta Andris.
Össze pakoltunk majd haza vittük Gyubent és haza mentünk.
Andrissal felmentünk és be bújtunk az ágyba én szorosan oda bújtam és elkezdtem piszkálni a haját.

Andris... Én megcsaltalak.- kezdtem el zokogni.
Nem, nem csaltál meg te nem akartad-mondta és szorosan átölelt.
Nem akartam de ez megcsalásnak számít-mondtam sírva.
Nem, nem számít annak mert nem akartad-mondta.
Biztos nem számít annak?-kérdeztem.
Nem nem számít-mondta.
De ugye nem történt semmi, időbe oda értem?-kérdezte aggódva.
Nem szerencsére nem történt semmi, de nem tudom és nem akarok bele gondolni hogy mi lett volna ha nem jössz utánam-mondtam hüppögve.
Én sajna tudom de nem történt meg és nem is fog, mert én mostmár minden hova veled megyek-mondta.
Köszönöm-öleltem meg még jobban.

Így voltunk pár percig majd kopogtattak.
René volt az, bejött és leült az ágyra.

Andris beszélhetnék Lea-val?-kérdezte.
Igen bro, figyelj mindjárt jövök vissza-mondta nekem is majd kiment.
Jól vagy?-kérdezte René.
Igen Andris szerencsére időbe oda ért-mondtam hüppögve.
Annak örülök hogy nem történt úgy semmi de többé ilyen nem fog történni meg ígérem-mondta majd megölelt, és kiment.
Andris be jött és vissza feküdt mellém, majd elaludtunk.

_______________________________
Sziasztokkkk bocsánat hogy ilyen későn hozzom és hogy eltüntem de elkezdődőtt a suli meg hát volt egy kis dolgom🤭
Mivel a nyár végén találkoztam Andrissal és egyszerűen Aaaaaaa😍😍😩😩
Na de most ez a rész hosszabb lett és most gyakrabban lesznek részek
Hamarosan jön a kövi addig is
Álmodjatok Andrissal ❤️😍

_______________________________Sziasztokkkk bocsánat hogy ilyen későn hozzom és hogy eltüntem de elkezdődőtt a suli meg hát volt egy kis dolgom🤭 Mivel a nyár végén találkoztam Andrissal és egyszerűen Aaaaaaa😍😍😩😩Na de most ez a rész hosszabb l...

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

(Hogy lehet valaki ennyire helyes és hot😍😍😍😍😩😩😩)

Biztos szeretni akarsz?               ~ekhoe~ ff.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon