7. Rèsz (18+)

788 24 8
                                    

Az előző rész tartalmából:
Én lementem a kajáért aztán amikor felértem Andris már kiválasztotta a stranger things-et. Oda bújtam hozzá majd elindult

Megnéztünk a sorozatból 9 részt aztán levittem Andris tányérját és vissza felmentem hozzá.
Ott feküdt az ágyon és telefonozott amikor meglátta hogy be jöttem így szólt:
Gyere ide-mondta mosolyogva.
Máris-mondtam majd asztalról felvéve telefonomat oda mentem és befeküdtem mellé.
Szeretlek-mondta Andris.
Én is-mondtam neki.
Rám nézett majd megcsókolt.

18+ következik

Hevesen kezdtünk csókolózni majd Andris a pólómat kezdte rólam lehúzni majd utána a rövid nadrágomat.

Andris szemszöge:
Le húztam róla pólóját majd rövid nadrágját ott feküdt alattam egy bugyiba meg egy melltartóba amikor megláttam tökéletes testét azt hittem elájulok így hát oda hajoltam füléhez és ezt súgtam:
Gyönyörű vagy, egyszerűen csodálatos-ezt súgtam majd megint elkezdtünk hevesen csókolózni.

Lea szemszöge:

Gyönyörű vagy, egyszerűen csodálatos-ezt súgta a fülembe Andris.
Én is megszabadítottam ruháitól és már csak egy alsó nemű volt rajta, láttam ahogy férfiassága kidomborodik miközben végig nézett rajtam.
Elkezdte csókolgatni a nyakam és egyre ment lejjebb, mellemhez ért majd azt egy pillanat alatt kikapcsolta, és ott voltak előtte kebleim.

Andris szemszöge:

Kikapcsoltam melltartóját majd ott tárultak gyönyörű és kerek keblei, óvatos csókot nyomtam rájuk majd megint elkezdtem csókolgatni, már bugyijánál voltam.
Majd megfogtam és lerántottan róla azt.

Lea szemszöge:

Lerántotta rólam alsó neműmet majd felnézett rám és vissza feljött és megcsókolt közbe bele markolt mellembe. Erre felnyögtem, ezért változtattam a helyzeten. Most én voltam felül Ő pedig alul és rá ültem csípőjére amitől Ő halkan felnyögött. Aztán elkezdtem nyakát csókokkal behinteni majd alsó neműjét levette és felült én az ölébe.

Andris szemszöge:

Felültem miközben rajtam ült fordítottam a helyzeten és most ő volt alul aztán felhúztam a gumit és beléhatoltam amitől ő csak sóhajtott egyet.

Lea szemszöge:

Belém hatolt amitől én sóhajtottam egy nagyot láttam hogy tetszik neki, elkezdte mozgatni csípőjét egyre gyorsabban, és csak nyögtem meg sóhajtoztam, hogy én is kiszúrjak vele fordítottam a helyzeten és most ismét Ő volt alul. Elkezdtem rajta pattogni amitől ő csak sóhajtozott. Egy darabig még szívattuk egymást majd mindketten úgy döntöttünk hogy filmet nézünk. A Stranger things-et folytattuk megnéztünk belőle 3 részt majd fel öltöztünk és lementünk.

Jézusom sajna tudom mit csináltatok-mondta pogi és grasa.
Ja Lea te meg úgy tudsz sikítani, ha elrabolnának és sikítanál azt egész Európa meghallaná-mondta René.
Hát jól van na-mondtam és megvontam a vállam.
Egyébként mi a vacsi?-kérdezte Andris.
Jaj megéheztek a szerelmesek a nagy sz3x után-mondta röhögve Marci.
Nézd el neki bevan tépve-mondta rené.
Amúgy nem tudjuk mi se csináltunk semmit-mondta vállat vonva Pogi.
De jó-mondtam.
Hát jó na de mindjárt csinálunk valamit-mondta pogi.-Süssünk sütit-kezdte el pogi.
Nekem 8, de mit?-kérdezte grasa.
Nekem mind1 csak legyen kaja-mondtam.
Hát jó süssünk sütit-mondta Andris.
De ha össze cseszitek a konyhát-mondta rené.

Végül arra jutottunk hogy mézeskalácsot sütünk. Elkezdtük megcsinálni a tésztát majd miután kész lett a tészta beraktuk sülni aztán 15 perccel később kivettük. Majd mindenki evett belőle de annyit csináltunk hogy maradt egy csomó. Mivel a drága fiúk olyan jól tudnak mérni. De miután mindenki jól lakott mindenki ment a maga dolgára mi Andrissal felmentünk nézni tovább a sorozatott a fiúk meg lent játszottak.
Mi Andrissal össze bújva néztük annyira csodás érzés volt hogy ott van mellettem, a film közepénél már elaludtam.

_______________________________
Sziasztokkk💋💋💋 itt is lenne az uj rész. Tudom ez most extra lett🤭 de remélem tetszik . Hamarosan jön a kövi addig is álmodjatok Andrissal💋🫶❤️😍🫣🤭

 Hamarosan jön a kövi addig is álmodjatok Andrissal💋🫶❤️😍🫣🤭

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Milyen tökéletes ez a csávooo😍😍😍💋🫶

Biztos szeretni akarsz?               ~ekhoe~ ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora