.8

78 10 0
                                    

.

Üstümde ki ağırlık nefes almamı zorlaştırırken uykumdan uyanmak zorunda kaldım. Gözlerimi açtığım da resmen Taylan üstüme yatmıştı. Oha ama ya! Eşek herif!!

"Taylan kalk!!"

Üstümde kıpırdandığı esnada altımda hissettiğim baskıyla dondum. Utançtan yüzümün ısındığını hissederken omzuma bir kaç kez vurdum ama bana mısın demiyordu!

En son saçını tutup iyice çektimde bağırarak uyandı.

"Manyak mısın kızım?!!"

"Kalk üstümden hayvan!!"

Üstümde kalkıp yatağın kenarına oturdu. Kafasını ovalarken bende yatağa sırtımı yaslayarak oturdum.

"Kaç kez seslendim, dürttüm. Uykunun ağır olması benim suçum değil!"

Bana kızgınca döndü.

"Sesini zaten duydum, üstüne yattığımı fark etmemişim! Uykumdan uyanmak istemediğim için cevap vermedim."

Omuz filkip bilmişçe baktım.

"Al işte senin suçun."

Gözlerini devirip ayağa kalktı. Yanıma yaklaşıp başını eğdi.

"Bak bakim iyi yolmuş musun?!"

Kafasını hafifçe vurup itekledim.

"Ellerime sağlık!!"

Gülerek söylediğime o da güldü en sonunda. Şimdi fark ediyordum şerefsiz iç çamaşırı ile yatağa girmiş!!!

"Sana inanamıyorum! Bu resmen tacize girer!!"

Üstüne bakıp tekrar bana baktı.

"İkidir yatağımı işgal ediyorsun, daha da bana mı laf söylüyorsun?!"

Üstünü giyinmeye başladığında cevap vermedim. Bir yandan haklıydı. O giyinirken çadıra yaklaşan ayak sesleri ile yatağa saklandım hemen. İçeri giren ayak seslerini duyarken Alazın sesini duydum.

"Ayana nerede?!"

Endişeli sesine karşılık üstümdekini itip yataktan çıktım.

"Buradayım, sizi başkası sandım."

Gökmen bana bakarken ben ona mahçup ve pişman bir yüzle baktım.

"Buraya gelmeniz büyük cesaret. Şimdi ise kimse uyanmadan gitmeliyiz."

Taylan üstünü tamamen giymişti o esnada. Çanta ve bir kaç eşyasını da aldı.

"Gidelim."

Ne olur ne olmaz diye Taylan elimi tuttu. Çadırdan çıktıktan sonra sağ tarafta atların olduğu yere geldik. İki atın ipini çözdüler. Onlar atı ayarlarken etrafı süzdüm. O sırada belimi tutan ellerle irkilsemde ters tepki vermedim. Taylan beni kolayca ata bindirirken o da hemen arkama yerleşti.

"Taylan!"

Dün ki kızın sesini duymamla o tarafa döndüm. Bana öfkey ve kıskançlıkla bakıyordu.

"Bu kadında kim oluyo?!!"

Sesi daha farklı tiz çıkarken göz renki daha açık ve parlak bir ton aldı. Ne haddine ki kıskanıyorsun Taylanı?!

"Ben onun eşiyim! Dün ki sırnaşman bir daha tekrarlanmasın!!"

Ona konuştuktan sonra Taylanın atın eğerini tutan elini tuttum.

"Gidelim."

Sözğmle Taylan atı harekete geçirdi. Gökmen gilde bizi takip ederken arkamızdan tiz bir çığlık yükseldi.

KRALİÇE AYANAWhere stories live. Discover now