"asıl kötü adamın kim olduğunun farkına var."
﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌
-jennie'nin lalisa'ya mesaj yoluyla ulaştığı günün erken saatleri-
Taehyung son zamanlarda yaptığı gibi gözlerini yine lalisa'nın kendi çizimi olan portresine dikmiş güneşin doğuşunu bekliyordu. Daha dün gibi geliyordu Lalisa'nın odasında minik kıkırdamalarla dolaştığı o anlar.
Hatırladıkça yüreğini sızlatıyordu anılar. Gece gittiği mekanda içtiği iki üç bardak viski daha yeni başında ağrı yapmaya başlamıştı. Ve başı ağrıdıkça içinde bulunduğu boktan duruma karşı sabrı taşıyordu. Her konuda kendini haklı görüyordu. O ki kadın bağımlısı olmasına rağmen Lalisa istemediği için kıza bir kere bile dokunmamıştı.
Gençliğini soğuk duşlarda yada anneannesini düşünerek geçirmişti. Şimdi yalaka bir alt sınıfın manyaklık derecesine gelen platonikliği her şeyini feda ettiği Lali'sini elinden almıştı.
Yokluğa düşmüş hissediyordu.
Aslında içten içe bir yerlerde mutluydu. Lalisa hayatında kız arkadaş rolünde olmasaydı kendi için hayallerini kurduğu gençlik yıllarını şimdi yirmilerinin ortasında yaşıyordu. Takıldığı mekanlarda kolayca kızların dikkatini çekiyor, her geceyi farklı yatakta farklı yalanlarla geçiriyordu.
Ama hala içindeki sızı dinmiyordu. Aşk acısı mıydı, emin değildi. Ama emin olduğu bir şey varsa o da bu durumu kendine yediremediğiydi.
Odasındaki portreyi delmek istercesine olan bakışlarını sonunda bulunduğu yerden ayırdı. Sabah sabah alkolün de verdiği sersemlikle kafasındaki tilkiler yerinde durmuyordu.
Lalisa'dan sonra birkaç gecesini sanki olayların acısını çıkarmak istercesine Jennie'nin tek başına yaşadığı evinde geçirmişti. Jennie'nin hayatını siktiği gibi o da Jennie'yi becermişti. Ama düşündükçe; ilişkiye harcadığı beş yıl aklına geldikçe yaptıkları yeterli gelmiyordu. Daha çok can yakmak istiyordu.
Yatağında yattığı yerden kalkıp evin dışına adımlarken üstünü değiştirmeye bile gerek duymadı. Ne de olsa dün mekanda giydikleri üzerindeydi. Siyah spor arabasına binip o tanıdık adrese ulaşması fazla zamanını almadı.
Daha saatin kaç olduğundan bile haberi yoktu ama karşısındaki kapıyı yangından mal kaçırırcasına yumruklamaya başladı.
Jennie daha ne olduğunu anlayamadan yattığı yataktan kalktı ve koşturarak kapıyı açtı. Ödü kopmuştu. Üstüne üstlük karşısında beklediği en son kişi bile Taehyung değildi. Çünkü en son Taehyung bu eve geldiğinde kendisine o eve bir daha dönmemek üzere bir güzel siktiri çekmişti.
"Vay vay vay Kim Taehyung evimin yolunu hatırlamış. Gözlerim yaşardı."
Karşısında hafif alayla söylenen söze Taehyung'un zaten kalmayan sabrı isyan etmiş Jennie'yi boğazından tuttuğu gibi bir eliyle kapıyı kapatarak içeri geçmişti.
Anın şaşkınlığına karşı boğazına yapışan ele Jennie düzgün bir tepki bile verememişti. Taehyung kızın boğazını sıkmıyor sadece kızın arkasında kalan duvarla sırtı bir olana kadar boğazından tutarak kızı yönlendiriyordu.
En sonunda sırtı duvarla birleşen Jennie'nin boğazındaki baskı azaldı.
"Her şeye bir son vereceksin."
Taehyung'un sert ses tonu Jennie'nin olduğu yerde titremesine yeterken anlamamazlıktan gelip Taehyung'u dediği şeyi tekrarlamaya itti.
"Lalisa yaptığın tüm boklukları, çevirdiğin tüm dümenleri, oynadığın tüm oyunları harfi harfine öğrenecek. Bu işte orospu olan senken orospu çocuğu olarak anılan ben olamam."
Jennie'nin kulağına dayadığı dudaklarıyla fısıldarken ses tonu hala oldukça kalın ve ürkütücüydü. Jennie'nin herhangi bir cevap vermesine izin vermeden konuşmasına devam etti.
"Yoksa bana seni öldürmem için yalvarana kadar seni beceririm Jennie Kim."
﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌
taekuşum neler diyorsun sen öyle annem??? kendine gel.
yayınlanan 10. bölüm oldu ve ben kitabın gidişatı hakkında neler düşündüğünüzü çok merak ediyorum. bu bölüm gibi daha ciddi mi ilerlesek yoksa jungkook ve lalisa'nın yazışma bölümleri gibi ironi ağırlıklı mı olsa ya da ortada mı buluşsak? bana akıl verin lütfen 🤡
öptüm 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
noona, liskook
Fanfictionjungkook, abisi taehyung'un sevgilisine sırılsıklam aşıktı. "abimin arkasından döktüğün her gözyaşını tek tek ben sildim noona. şimdi izin ver abime dair her şeyi senin hayatından sileyim." lalisa X jungkook